Ik ben bang dat ik dus ff op zoek moet naar iemand die photoshop heeft..
Ik gebruik nu een heel simpel progje, maar eens kijken of een maat van met t heeft!
Nov-07-2001 21:53
eXos
The Delight
Registered: Jan 2001
quote:
Originally posted by Miss Proximus
ennu...ey Profeetrus, waarom heb ik die tour nooit gehad!
Sja,das een goeie...
Uhm, je komt uit Leeuwarden. Daar kon ik toen niet zo goed tegen.
Nov-07-2001 22:42
TimeportE
... Addicted Yet ?
Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
quote:
Originally posted by Flipper01 Ik ben bang dat ik dus ff op zoek moet naar iemand die photoshop heeft..
Ik gebruik nu een heel simpel progje, maar eens kijken of een maat van met t heeft!
ik heb gister een gekraakte versie van photoshop gedownload van kazaa, geen enkel probleem gehad met installeren etc.. probeer dat maar eens..
Originally posted by TimeportE
ik heb gister een gekraakte versie van photoshop gedownload van kazaa, geen enkel probleem gehad met installeren etc.. probeer dat maar eens..
Ja klopt Photoshop 6.01 staat op Kazaa geloof ik...
Omdat er steeds meer het aanschaffen is Kazaa tegenwoordig aardige kwaliteit zeg...
Al paar spellen enzo gedownload laatste tijd...
Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
quote:
Originally posted by -=WVG=-
Ja klopt Photoshop 6.01 staat op Kazaa geloof ik...
Omdat er steeds meer het aanschaffen is Kazaa tegenwoordig aardige kwaliteit zeg...
Al paar spellen enzo gedownload laatste tijd...
ja ik heb idd 6.01 gedowned.. en ook paar spellen, red faction en emperor: battle for dune.. alleen deed red faction het niet perfect (de graphics deden erg raar ) .. welke spellen deden het wel bij jouw??..