|
חחח, סיסי, הנה כבר סיבה אחת למה אני לא מכיר אותך, אני מסיבות בזמיר?? ממש לא
הייתי במועדון הזמיר רק פעם אחת בחיי, זה היה במסיבה שאירגנו בשביל דיג'יי אדר נוימן ז"ל שנעלם בארה"ב ואח"כ מצאו את גופתו, כל המטרה של המסיבה הייתה לאסוף עבור המשפחה שלו כסף כדי למצוא אותו, לצערי הסוף היה אחרת
בכל אופן, אם ראית אותי זה רק בדום במסיבה של ארמין או של פרי קורסטן וכנראה שפיספסתי אבל לא ראיתי כאן תמונות שלך
אגב, את באמת נשואה?? 0

|