|
Re: בואו אני יסביר את היתרון של ג'ימייל
| quote: | Originally posted by MLTK
דבר ראשון שי לו ג'יגה- אז אמרתם נו אז גם לוואלה יש. אז נכון אבל וואלה נכנס עכשיו לרשימת הספאם ליסט - זאת אומרת שעכשיו יהיה בוואלה פול דואר זבל.
הממשק בג'ימייל ממש קל ופשוט.
ואני ממליץ לכל אחד להשתמש בו ממש פשוט.
ויש עוד אופצייה די חדשה בג'ימייל זה הנוטיפייר- אתה מוריד תוספת קטנה למחשב שכל פעם שיש לך הודעה חדשה באימייל הוא אומר לך את זה- תוכנה קלה שלא לוקחת הרבה משאבים.
וכמו שהציעו לפני- מי שרוצה שיגיד כי גם לי יש עכשיו 50 הזמנות שאין לי מה לעשות איתם. |
ברוך הבא לפורום!
אני יודע שאתה בא מפורום של נקסט...
MEET תרשום קצת על עצמך בטרד...
מקווה שתהנה פה...
___________________

In today's depressed music industry, the beautiful and intelligent tracks
get left out, replaced by candy coated bullshit
|