|
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
Hotelschool.....need I say more? Bij mij op school is de dresscode: zeiljas, bootschoentjes, hoog water, veel kraagjes en vooral veel roze voor de jonges ...dan hebben we verder de boblijn voor dames, en het "ik ben een moederskindje"-ongewassen bloempotkapsel voor de heren. Zonder rrrrrr ben je niet van de partij en als je niet bij "de vereniging" zit (door outsiders aangeduidt als Io Vivat Nostrorum Sanitas, door insiders aangeduidt als jovivot) dan heb je helemaal afgedaan (zie mij lopen met mijn hippe bontkraagjas, sneakers en donkerblauw energie spijkerbroekje hehehe)...
Soms zit ik bij pgo (nadruk op "soms" haha)....en dan moet ik gewoon bijna kotsen als zo'n hotello begint te praten....echt IIEEEEEEWWWW
en hoe ze ook altijd allemaal doen alsof ze overal zoveel verstand van hebben: wat heb je nou meegemaakt als je 20 jaar onder de vleugels van je pappie en mammie hebt gezeten enzo...jeck 
plot: ik voel me niet thuis op school |
zo is het dus ook precis op mijn school, en al die kakkers gaan op vrijdagmiddag allemaal naar cafe bartjes in utrecht waar ze onder het genot van een goud gele rakkerrrrrr gaan drinken, ze zitten aan tafeltjes beetje te kletsen een aantal stopworden: pauper,badgast,lullo,rakker,gast(in den bosch ging ik op vrijdag middag naar cafe gompie waar iedereen stond te feesten en hoosen springen en zuipen) erg zaai dus daar in utrecht. er zit een gast bij mij op school die krijgt als ie 18 wordt 14 miljoen van zijn opas erfenis, echt niet normaal, gelukkig is het niet z'n kakker
dus ja ik heb het er ook niet echt naar mijn zin, maar ja boeien ik ben er niet om vrienden te maken maar om een diploma te halen