Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Nuttige post :D : Zit je op een nerds school of nie
Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
basvh
Bert says: Hatseflats!

Registered: Oct 2000

quote:
Originally posted by Miss Proximus
Hotelschool.....need I say more? Bij mij op school is de dresscode: zeiljas, bootschoentjes, hoog water, veel kraagjes en vooral veel roze voor de jonges ...dan hebben we verder de boblijn voor dames, en het "ik ben een moederskindje"-ongewassen bloempotkapsel voor de heren. Zonder rrrrrr ben je niet van de partij en als je niet bij "de vereniging" zit (door outsiders aangeduidt als Io Vivat Nostrorum Sanitas, door insiders aangeduidt als jovivot) dan heb je helemaal afgedaan (zie mij lopen met mijn hippe bontkraagjas, sneakers en donkerblauw energie spijkerbroekje hehehe)...

Soms zit ik bij pgo (nadruk op "soms" haha)....en dan moet ik gewoon bijna kotsen als zo'n hotello begint te praten....echt IIEEEEEEWWWW

en hoe ze ook altijd allemaal doen alsof ze overal zoveel verstand van hebben: wat heb je nou meegemaakt als je 20 jaar onder de vleugels van je pappie en mammie hebt gezeten enzo...jeck

plot: ik voel me niet thuis op school

zo is het dus ook precis op mijn school, en al die kakkers gaan op vrijdagmiddag allemaal naar cafe bartjes in utrecht waar ze onder het genot van een goud gele rakkerrrrrr gaan drinken, ze zitten aan tafeltjes beetje te kletsen een aantal stopworden: pauper,badgast,lullo,rakker,gast(in den bosch ging ik op vrijdag middag naar cafe gompie waar iedereen stond te feesten en hoosen springen en zuipen) erg zaai dus daar in utrecht. er zit een gast bij mij op school die krijgt als ie 18 wordt 14 miljoen van zijn opas erfenis, echt niet normaal, gelukkig is het niet z'n kakker

dus ja ik heb het er ook niet echt naar mijn zin, maar ja boeien ik ben er niet om vrienden te maken maar om een diploma te halen

Old Post Nov-06-2001 20:57  Netherlands
Click Here to See the Profile for basvh Click here to Send basvh a Private Message Visit basvh's homepage! Add basvh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
kolkiewolkie
muziekjunk

Registered: Sep 2001

quote:
Originally posted by Yarnie

Haha lopen idd veel balen rond hier in Leiden.
Zit zelf op de Tu Delft, echt een nerde universiteit. Zitten volgens mij nog minder wijven als die opleiding van kolkiewolkie.

Ik leef met je mee....

greetz kolkiewolkie

Hard = goed

Old Post Nov-06-2001 21:02  Netherlands
Click Here to See the Profile for kolkiewolkie Click here to Send kolkiewolkie a Private Message Add kolkiewolkie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Mysteric
Supreme tranceaddict

Registered: Sep 2000

Ghe ghe, we kunnen bijna wel een Windesheim T-building meeting organiseren:

DubDub
kolkiewolkie
Glanis
me...

Old Post Nov-06-2001 21:34  Netherlands
Click Here to See the Profile for Mysteric Click here to Send Mysteric a Private Message Add Mysteric to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Little Theseus
Addicted Myth

Registered: Jun 2001

Ik zit op de hogeschool holland, amsterdam diemen zuid.
En nadat ik al heel wat scholen heb gehad, en al heel wat ervaringen heb gehoord weet ik 1 ding zeker: op mijn school zitten de meeste en de mooiste vrouwen!!!!
Oja btw, nerds zijn er wel maar geen kakkers en zeker niet in grote getallen.

www.balticbastian.com/

Old Post Nov-06-2001 21:44  Tokelau
Click Here to See the Profile for Little Theseus Click here to Send Little Theseus a Private Message Visit Little Theseus's homepage! Add Little Theseus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
K.nattick
tranceaddict

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by Little Theseus
Ik zit op de hogeschool holland, amsterdam diemen zuid.
En nadat ik al heel wat scholen heb gehad, en al heel wat ervaringen heb gehoord weet ik 1 ding zeker: op mijn school zitten de meeste en de mooiste vrouwen!!!!
Oja btw, nerds zijn er wel maar geen kakkers en zeker niet in grote getallen.

Damn je was me voor. Altijd gedacht dat er op m'n Hogeschool Communicatie de meeste mooie vrouwen rondliepen. Maar mettun tweede plek op de ranking Veel&LekkereDames bennik ook zeer tevreden!

Old Post Nov-06-2001 22:08  Netherlands
Click Here to See the Profile for K.nattick Click here to Send K.nattick a Private Message Add K.nattick to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glaniskanis
Vadsig Modale Snollen INC

Registered: Jan 2001

quote:
Originally posted by Mysteric

DubDub
kolkiewolkie
Glanis
me...

ROFL Serieus?
Jullie ook allemaal de nerd op Windesheim?

Vet relaxt

Greetz,
Glaniskanis

Old Post Nov-06-2001 22:21 
Click Here to See the Profile for Glaniskanis Click here to Send Glaniskanis a Private Message Add Glaniskanis to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
kolkiewolkie
muziekjunk

Registered: Sep 2001
Talking

Op zich en puik idee om es te meeten, zei het dat ik verwacht tot aan de zomer nog een keer of 5 op school te komen (stagedagen (2x), een keer of 3 een herretje) dus dat wordt wat lastig. Schijnt echter wel een coole club te wezen in zwolle duz...

greetz kolkiewolkie

Hard = goed

Old Post Nov-07-2001 07:37  Netherlands
Click Here to See the Profile for kolkiewolkie Click here to Send kolkiewolkie a Private Message Add kolkiewolkie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Henkie_henk
Almighty Trance Addict

Registered: Jan 2001

Meeten in the Q? lol.. strak plan..

k moe nog steeds glaniz zien.. koop dan ook es met je sloeberhoofd een mobieltje dan gaat communicatie wat makkelijker..

woeiiii alweer naar school zo.. (nog ff f inishing touch aan me haartjes)

L@taz y'all

-
-
http://www.rustzachtpim.tk/
-
-
Rust Zacht Pim

Old Post Nov-07-2001 07:59 
Click Here to See the Profile for Henkie_henk Click here to Send Henkie_henk a Private Message Visit Henkie_henk's homepage! Add Henkie_henk to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Alpha
Supreme tranceaddict

Registered: Jun 2001

Dr zitten trouwes ook van die nerds bij ons op sgool die een brief krijgen VOOR de toetsweek dat ze niet mee mogen doen en toch komen.. Overkwam een gozer uit me klas, die had in totaal maar 2 van de 20 pgo opdrachten ingeleverd.
Leraar: "wie zeg je? nee je staat niet op de lijst, doei"
whehehe, das toch wel lachwekkend ofnie? Ging ie huilend naar huis..

Old Post Nov-07-2001 08:45  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj Alpha Click here to Send Dj Alpha a Private Message Add Dj Alpha to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

Registered: Mar 2001
Ik zit op de Ichthus in Den Haag, op zich niet echt een nerdschool, veel wijven, ik geloof 75%ofzow, omdat de PABO en SPH samen met Communicatie deelt

Mar ja, dat valt in t niets als je op de Haagse Hogeschool komt....damn, 15.000 studenten, de helft wijven...onwijs veel lekkere daarzo...

Old Post Nov-07-2001 16:41 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jukx
*TECHNOaddikt*

Registered: Sep 2000

quote:
Originally posted by basvh

zo is het dus ook precis op mijn school, en al die kakkers gaan op vrijdagmiddag allemaal naar cafe bartjes in utrecht waar ze onder het genot van een goud gele rakkerrrrrr gaan drinken, ze zitten aan tafeltjes beetje te kletsen een aantal stopworden: pauper,badgast,lullo,rakker,gast

"Tapperrr, drie pils graag!"
"Wat een eneurme proleet is dat, zeker een externe!"
"Ehh.. wat een fluimen in deze toko, laten we weer snel terug gaan naar De Zaak!"

Tja, ik woon in Delft en als er ergens een school/universiteit is met veel koorballen, nerds, mongolen, debielen en &(*(^$#!@&*@ dan is het hier wel!! TU Delft namelijk... Yarnie, ik heb echt medelijden met je.
Gelukkig zit ik er zelf niet op maar toch wordt je er hier dagelijks mee geconfronteerd. Verschrikkelijk!!
Het ergste is als die koorballen met een groepje en dronken zijn... dan denken ze helemaal dat ze de koning zijn. Grrrrrrrr, dat wekt echt agressie op!!
Wat nou zinloos geweld!!!

Old Post Nov-07-2001 17:28  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jukx Click here to Send Jukx a Private Message Add Jukx to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ruben_Dubbink
Rally Addict

Registered: Oct 2001

quote:
Originally posted by Mysteric

DubDub
kolkiewolkie
Glanis
me...

Waarom niet he? Ow ja, de naam is RubDub,

Old Post Nov-07-2001 17:44  Netherlands
Click Here to See the Profile for Ruben_Dubbink Click here to Send Ruben_Dubbink a Private Message Add Ruben_Dubbink to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Nuttige post :D : Zit je op een nerds school of nie
Post New Thread    Post A Reply

Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPlease Help Id another track [2002] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackThe Future Sound of London - Cascade (Shortform) [2006]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 22:31.

Forum Rules: