Originally posted by Kaidreas
^hehehehe... whatever dude.
als ik zeg dat ik me bekeken voel, voel ik me bekeken. kzeg nie dat ik belangrijk ben.. en zal ik nooit beweren..... argh haalt niet uit om daar verder met u op in te gaan...
ja sorry pooley ge hebt 100% gelijk
zeg ne post zonder ne steek (total bollox) kan ik ni !!
it's stronger than myself
kusje?
Feb-16-2005 00:41
emma
in the good life
Registered: Aug 2003
Ik vind een club veel gezelliger !
Betere sfeer, niet TE druk.
Op grote venementen moet je ook vaak veel lopen om van eene zaal naar de andere te gaan en drankbonnetjes te kopen enzow. 't Probleem bij grote feesten is ook het aankomen en parkeren, neem nu TE afgelopen weekend, we zijn er heen gegaan met de auto.Hebben we net vr de afrit van de jaarbeurs 2,5uur in de file gestaan, ik kan u verzekeren dat da zwaar kut was.
Enige grote feest dat ik nog ga doen in de toekomst is Dancevalley, voor de rest zal je me niet snel vinden op grote evenementen.
In België hebben we spijtig genoeg niet zoveel leuke clubs, er zijn gelukkig wel enkele goeie : Fuse heeft tegenwoordig veel bekende DJ's, Café D'Anvers is ook wel relaxed en af en toe Culture Club in het Gentse is ook wel leuk.
Maar in Nederland is het natuurlijker nog beter, 't gras is altijd groener bij de buren é !
Originally posted by emma
Hebben we net vr de afrit van de jaarbeurs 2,5uur in de file gestaan, ik kan u verzekeren dat da zwaar kut was.
Kwestie van door rijden, andere afslag pakken, beetje rondrijden en parkeren voor de deur
We zijn alleen de file 1 keer doorkruist en waren idd 1,5 uur eerder binnen dan de andere auto die wel in de file was blijven staan, en er bovendien al eerder in stond ook
Feb-16-2005 23:33
pooley
In Search Of ...
Registered: Apr 2003
switchen, J, switchen !
Feb-16-2005 23:46
TatanaGirl
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2003
Ik heb event gekozen. Het is meestal wel duurder maar je krijgt waar voor je geld. Ge kunt buiten eens een luchtje gaan happen wat voor mijn astma en epilepsie ook wel relaxed is. In een club loopt ge het gevaar dat ge weer moet betalen om binnen te komen. Wat ook een feit is, is dat we weinig clubs hebben in de buurt van Neerpelt. En aangezien Benny noch mezelf geen rijbewijs hebben, vormt da wel een probleem Dus events aan de top