quote:Originally posted by emre http://www.david-online.nl/David & Tim NLTA pic Marcanti.jpg emre rechts & Tim81 links Ik vond die met het handtasje een stuk beter Die had emma toch gemaakt....!?
Nouhhhh eigenlijk vinnik Ei beswel ECHT fotogeniek 2 b honest. Ooi over gedacht een beetje de paspop uit te hangen eitje?:P
___________________ *Mirrors are more fun then noisiveleT* My Hyves
quote:Originally posted by Donna Nouhhhh eigenlijk vinnik Ei beswel ECHT fotogeniek 2 b honest. Ooi over gedacht een beetje de paspop uit te hangen eitje?:P Kolkie is pas fotogeniek
___________________ Down-Under was da bomb
De linker Gemaakt op Innercity trouwens
___________________ DJ Arjan Kreischer.com is online!
Heyuhhh nie met kolkie fokke heh? Das me fotopartner 2 tha bone:P
quote:Originally posted by Donna Ooi over gedacht een beetje de paspop uit te hangen eitje?:P Haha, nouuuuuuu ik dacht t niet hoor
Emre (met handtas) en ik
wat een mooie foto (en mooi tasje) seg
___________________ this is NOT miami !
Komop mensen, niet alleen lullen maar ook je hoofd posten!
___________________ Allemaal gelul!!
Plaatjes of hjb
So this is the NLTA pic thread eh? I'm putting the following in Dutch for "security reasons." Dit is het meisje dat ik van hou.
ik denk.. JP lukt dat wel.. schijnbaar niet.. (behalve het aanmelden bij mijn MSN.. ) meest links dat ben ik, na een dagje werken in de supermarkt.
___________________
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd. Privacy Statement / DMCA