Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Hier dan het beloofde verhaal en de FTP link naar 2 nummers van mij!
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
mido
God is a DJ, So am I

Registered: Jun 2001

quote:
Originally posted by New Wave
Ejh is het niet zo dat als er een contractbreuk is of de platenmaatschappij kunnen niet waar maken wat in het contract dat je dan niet alle inkomen wat belooft was niet kan opeisen? (heb niet veel verstand van contracten enzoo)

Inderdaad een kutstreek van die kakkerlakken!

Maaruh nummertjes zijn wel cool (al zeg ik het al techno liefhebber) goed werk van jullie 2, ik hoop dat het gaat lukken met andere lables!
Nummer twee vind ik de beste, lekker tempo, mooie melodie!!

Latox

Dat klopt ja, maar dan zou er een rechtzaak uit komen. En daar heb ik ook al voor geïnformeerd maar dat loopt teveel in de kosten.

Want ik had een advocaat gebeld en die vroeg zonder moeite 750 piek per uur. Dus toen hadden we zoiets van laat maar zitten. En we gaan gewoon door met nieuwe tracks onder een andere naam en andere maatschappij.

Old Post Nov-09-2001 12:33  Netherlands
Click Here to See the Profile for mido Click here to Send mido a Private Message Visit mido's homepage! Add mido to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Marco Harleman
tranceaddict

Registered: Aug 2001

Nee dat niet, als dat zo is zal ik het je direkt melden

Old Post Nov-09-2001 12:35  Netherlands
Click Here to See the Profile for Marco Harleman Click here to Send Marco Harleman a Private Message Visit Marco Harleman's homepage! Add Marco Harleman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik

Registered: Jan 2001

quote:
Originally posted by mido

Dat klopt ja, maar dan zou er een rechtzaak uit komen. En daar heb ik ook al voor geïnformeerd maar dat loopt teveel in de kosten.

Want ik had een advocaat gebeld en die vroeg zonder moeite 750 piek per uur. Dus toen hadden we zoiets van laat maar zitten. En we gaan gewoon door met nieuwe tracks onder een andere naam en andere maatschappij.

als je wint kun je de advocaatkosten laten betalen daar de verliezende partij en je kunt natuurlijk ook naar zo'n gratis advocaten bureau gaan, zijn heel goedkoop

Old Post Nov-09-2001 13:16 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eye-Riz
Koekiemonster Addict

Registered: May 2001

In elke stad zit wel een bureau voor rechtshulp, daar kunnen ze in ieder geval informatie geven wat jullie kansen zijn. Ik zou daar in ieder geval heengaan, als iedereen die ze naaien het erbij laten zitten, verdienen die lui zo natuurlijk wel makkelijk geld.

Old Post Nov-09-2001 13:33  Netherlands
Click Here to See the Profile for Eye-Riz Click here to Send Eye-Riz a Private Message Visit Eye-Riz's homepage! Add Eye-Riz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Henkie_henk
Almighty Trance Addict

Getver die future is lekker...

3:41 ofzow.. wordt ie echt lekker ja.. mooi opgebouwd.. het begint lekker.. wordt lekker stevig

en dan wordt ie bij 5:50 nog lekkerder..

Ja deze snoeihard in super disco (zoiets als de chin-chin) Lijkt me strak plan..

Zijn ook allebij professioneel inelkaargezette plaatjes

Ik wens je het allerbeste kwa produceren en doorbreken man...

GreetZz

ik ga denk k maar weer slapen ofzow lol.. getver kan geen normale review schrijven..

t komt er op neer dat future een lekker plaatje is.. die andre is nie eg mijn style

-
-
http://www.rustzachtpim.tk/
-
-
Rust Zacht Pim

Old Post Nov-09-2001 14:31 
Click Here to See the Profile for Henkie_henk Click here to Send Henkie_henk a Private Message Visit Henkie_henk's homepage! Add Henkie_henk to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
serialkillah
Knock knock

Registered: Aug 2001

view 2 the furure is een kicke nummer.

ik vindt vooral dat stukje van 2.50 tot aan 3.43 een goede opbouw naar een nog betere climax. Ook die drums vanaf 5.40 zijn echt lekker. Ik zie dit nummer zo op een feest gedraaid worden.

Ik hoop voor je dat het wat wordt, maar dat kan bijna niet missen.

Old Post Nov-09-2001 14:51  Netherlands
Click Here to See the Profile for serialkillah Click here to Send serialkillah a Private Message Add serialkillah to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
moogwai
In TrancEaddict We Trust

Registered: Oct 2000

Na al die lovende kritieken was ik ook wel benieuwd naar die nummers....hier mijn mening

View 2 The Future is echt een lekker "catchy" plaat met een lekkere beat. Ik vind het trouwens ook iets "duits" hebben.. Je moet dit nummer maar eens naar Piet Blank opsturen.. deze plaat zou niet mistaan in zijn Eins live show. En Piet Blank heeft ook Barthezz - On The Move en Perpetuous Dreamer - The Sound Of Goodbye geweldig gepushed in Duitsland.

Ook vind ik dit echt een nummer dat op een TranceMaster cd past. Horizon vind ik ook echt een "trancemaster" nummer.. gewoon een lekker dromerig trance plaatje

Ik zou zeggen ga door met het produceren.. en nu maar hopen dat je een goede platenmaatschappij krijgt.

Old Post Nov-09-2001 19:38  Netherlands
Click Here to See the Profile for moogwai Click here to Send moogwai a Private Message Add moogwai to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gekhous
Supreme tranceaddict

Exclamation

Mido, erg als ik jullie nummertjes ff op een cdtje prak voor onderweg in de auto naar ILT??

Old Post Nov-09-2001 22:14  Netherlands
Click Here to See the Profile for Gekhous Click here to Send Gekhous a Private Message Add Gekhous to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ruben_Dubbink
Rally Addict

Registered: Oct 2001

Toffe nummers,
zekers ermee doorgaan. Jullie breken echt wel door!

Greetz RubDub

Old Post Nov-09-2001 22:31  Netherlands
Click Here to See the Profile for Ruben_Dubbink Click here to Send Ruben_Dubbink a Private Message Add Ruben_Dubbink to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Alpha
Supreme tranceaddict

Ja ik ken het.. Die gasten proberen je te naaien waar je bijstaat.. Das niet normaal meer.. Ikzelf ben dan ook dol op producen, heb r alleen nog niet de juiste apperatuur enzo voor, maar ben druk aan t sparen. Ben 2 maanden gelden naar zo'n gozer in arnhem geweest, hij vond t wel goed klinken.. K heb een paar tips meegekregen en als ik weer zover ben moet ik nog es terugkomen.
o.a een tip gekregen je muziek rustig laten afbouwen, niet in een keer van veel naar niets, daar houden platenmaatschappijen niet van. Zo nog 100 tips gekregen..
Ben nu weer druk met muziek maken, t gaat wel lekker en k ga die gozer binnenkort weer es bellen.. Hij is iig bereid me te helpen, maar hij gaat ook veel dingen voor me regelen enzo.. ook als we naar de platenmaatschappij gaan zal hij me helpen en zeggen wat ik beter niet en wel kan doen.. Hij is zelf een keer genaait en weet precies hoe alles in elkaar steekt.. Toch wel beter dat ik er niet alleen voor sta..

Old Post Nov-10-2001 00:49  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj Alpha Click here to Send Dj Alpha a Private Message Add Dj Alpha to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mido
God is a DJ, So am I

quote:
Originally posted by Gekhous
Mido, erg als ik jullie nummertjes ff op een cdtje prak voor onderweg in de auto naar ILT??

Natuurlijk mag je dat wel van mij!

En super tof dat je het even vraagt (als ik had gezegd dat ik het niet wilde hebben had je het waarschijnlijk toch gedaan maar dat maakt niet uit!!!) whehehe

Veel plezier in ieder geval vanavond!

MzzL

Old Post Nov-10-2001 11:18  Netherlands
Click Here to See the Profile for mido Click here to Send mido a Private Message Visit mido's homepage! Add mido to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mido
God is a DJ, So am I

quote:
Originally posted by Dj Alpha
Ja ik ken het.. Die gasten proberen je te naaien waar je bijstaat.. Das niet normaal meer.. Ikzelf ben dan ook dol op producen, heb r alleen nog niet de juiste apperatuur enzo voor, maar ben druk aan t sparen. Ben 2 maanden gelden naar zo'n gozer in arnhem geweest, hij vond t wel goed klinken.. K heb een paar tips meegekregen en als ik weer zover ben moet ik nog es terugkomen.
o.a een tip gekregen je muziek rustig laten afbouwen, niet in een keer van veel naar niets, daar houden platenmaatschappijen niet van. Zo nog 100 tips gekregen..
Ben nu weer druk met muziek maken, t gaat wel lekker en k ga die gozer binnenkort weer es bellen.. Hij is iig bereid me te helpen, maar hij gaat ook veel dingen voor me regelen enzo.. ook als we naar de platenmaatschappij gaan zal hij me helpen en zeggen wat ik beter niet en wel kan doen.. Hij is zelf een keer genaait en weet precies hoe alles in elkaar steekt.. Toch wel beter dat ik er niet alleen voor sta..

Ja je hebt gelijk.

Zoals ik al eerder gezegd heb. Je moet je ogen open houden!

En als je vragen heb kun je mij ook altijd wel bereiken hoor via het forum of op de chatbox.

Succes in ieder geval met produceren!

Old Post Nov-10-2001 11:22  Netherlands

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Hier dan het beloofde verhaal en de FTP link naar 2 nummers van mij!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): « 1 2 [3] 4 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackUnknown Dj Mangoo song [2005] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSander Kleinberg - Venus & Mars [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 20:54.

Forum Rules: