|
| quote: | Originally posted by Dj Alpha
Ja ik ken het.. Die gasten proberen je te naaien waar je bijstaat.. Das niet normaal meer.. Ikzelf ben dan ook dol op producen, heb r alleen nog niet de juiste apperatuur enzo voor, maar ben druk aan t sparen. Ben 2 maanden gelden naar zo'n gozer in arnhem geweest, hij vond t wel goed klinken.. K heb een paar tips meegekregen en als ik weer zover ben moet ik nog es terugkomen.
o.a een tip gekregen je muziek rustig laten afbouwen, niet in een keer van veel naar niets, daar houden platenmaatschappijen niet van. Zo nog 100 tips gekregen..
Ben nu weer druk met muziek maken, t gaat wel lekker en k ga die gozer binnenkort weer es bellen.. Hij is iig bereid me te helpen, maar hij gaat ook veel dingen voor me regelen enzo.. ook als we naar de platenmaatschappij gaan zal hij me helpen en zeggen wat ik beter niet en wel kan doen.. Hij is zelf een keer genaait en weet precies hoe alles in elkaar steekt.. Toch wel beter dat ik er niet alleen voor sta.. |
Ja je hebt gelijk.
Zoals ik al eerder gezegd heb. Je moet je ogen open houden!
En als je vragen heb kun je mij ook altijd wel bereiken hoor via het forum of op de chatbox.
Succes in ieder geval met produceren!