Originally posted by DeSpErAtOs-X
euh wil iemand mij ff sms'en moesten jullie al naar een kot vertrokken zijn ... en als da nie et geval is, waar ge zit fitlink of sportOpolis
alvast bedankt
ik ben tussen 23h en 23.15h @ fitlink of daar in de buurt
Ok, zullen we doen
Feb-27-2005 21:05
Bait
tranceaddict
Registered: Sep 2004
Location: Belgium
Ah ja ik zal der ook zijn, kweet wel niet of ik mijn sexy outfit weer aandoe maar we zullen wel zien
Mar-01-2005 12:23
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Registered: Apr 2004
Location: Hoboken, Belgium
^ Als we het geluid van trippelende naaldhakjes horen weten we dat je bent aangekomen
Ajo Hasselt is echt saai. Was er een keer op vakantie Niets te beleven daar
___________________
Allemaal gelul!!
Mar-01-2005 18:57
Zehra
Deeply disturbed
Registered: Oct 2003
Location: in trance
quote:
Originally posted by New Wave
Ajo Hasselt is echt saai. Was er een keer op vakantie Niets te beleven daar
stfu & go back to holland
___________________
I keep the pain of a broken soul ...
Mar-01-2005 21:07
DeSpErAtOs-X
Supreme tranceaddict
Registered: Aug 2003
Location: Hasselt, Belgium
quote:
Originally posted by Zehra
stfu & go back to holland
idd stay there !!!
niemand beledigt mijn geboortestadje
!!!
Mar-01-2005 21:58
Nyah
******
Registered: Dec 2003
Location: Antwerp, Belgium
quote:
Originally posted by New Wave
Ajo Hasselt is echt saai. Was er een keer op vakantie Niets te beleven daar
Wat; niets te doen in Hasselt? winkels in overvloed, Kapermolen (zwembad), Irish Pub, vele restaurantjes, Versuz en van die danscafé toestanden. Wat verwacht gij dan nog allemaal van een stad?
___________________
Mar-01-2005 22:13
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Registered: Apr 2004
Location: Hoboken, Belgium
quote:
Originally posted by Nyah
Wat verwacht gij dan nog allemaal van een stad?
Originally posted by Nyah
OK dan, fitlink woensdag rond 18u
er staat dus op de planning:
van 19:00-20:00 een lesje Salsa dansen voor beginners voor de liefhebbers en koppeltjes onder ons
het eten kan eventueel nog voor of na het dansen, hangt van de tijd af
derna waarschijnlijk gaan bowlen, poolen, op iemand zijn kot rondhangen of ...
___________________
quote:
da's eigenlijk de Katana Remix van Frans Bauer zijn schijf
Mar-01-2005 22:58
Nyah
******
Registered: Dec 2003
Location: Antwerp, Belgium
quote:
Originally posted by Buoyant
er staat dus op de planning:
van 19:00-20:00 een lesje Salsa dansen voor beginners voor de liefhebbers en koppeltjes onder ons
het eten kan eventueel nog voor of na het dansen, hangt van de tijd af
derna waarschijnlijk gaan bowlen, poolen, op iemand zijn kot rondhangen of ...
nice idea, tom we gaan es kijken of er goede salsadansers onder ons zijn he
btw, ik zal thuis al wat eten: ma maakt lekkere pasta klaar, kan ik ni weigeren
___________________
Mar-01-2005 23:03
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Registered: Apr 2004
Location: Hoboken, Belgium
quote:
Originally posted by Nyah nice idea, tom we gaan es kijken of er goede salsadansers onder ons zijn he
Tis ondertussen al 3 jaar geleden, maar toendertijd was ik één van de drie jongens in heel het 6de jaar die een beetje behoorlijk konden volgen tijdens de salsalessen - en danslessen in het algemeen
Dus hopelijk zit het niet te diep