Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Ministry Of Sound Sthlm
Pages (3): « 1 2 [3]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by King of Clubs

Kanske det, kanske inte.. det verkar som om jag drabbats av akut kompis-brist, så jag inte kan gå Nån för ung, några för snåla..

Boeing fest om några år låter kul, då kanske mina ej 20-åriga, trance-intresserade vänner kan haka
Men det e bara å dra dit ändå, det är några TA som ska dit och som hade tänkt att mötas upp. Själv har jag lyckats hitta nån att dra med fast än att jag har taskigt med stålar.
Hur som haver så skulle det ju va hel kul om alla TAs kunde ses där...

Old Post Dec-05-2001 21:50  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Aendy
Lifeaddict

Registered: Aug 2001

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever

Ja, det vet vi ju hur det brukar gå ;)

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?

Old Post Dec-05-2001 22:01  Nepal
Click Here to See the Profile for Aendy Click here to Send Aendy a Private Message Add Aendy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by Aendy

Ja, det vet vi ju hur det brukar gå
Umm hur? Ska väl inte va helt omöjligt. Eller som Gunde brukade säga "Ingenting e oomöjjligt"

Old Post Dec-05-2001 22:05  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Virus
yes

Registered: Oct 2001

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Men det e bara å dra dit ändå, det är några TA som ska dit och som hade tänkt att mötas upp. Själv har jag lyckats hitta nån att dra med fast än att jag har taskigt med stålar.

det skulle vara jättekul att träffa alla och så, men jag vet inte.. man ska aldrig säga aldrig, men det är lite tråkigt att dra dit helt själv.. .. oxå dåligt med pengar och julklappar att köpa.. men, men det kommer ju fler tillfällen..

Old Post Dec-05-2001 23:20  Sweden
Click Here to See the Profile for Virus Click here to Send Virus a Private Message Add Virus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gaby
DanceAddictPartyQueen

Jag hörde att snacket om planen är bar arykte som har spridits för att öka Ministry of sounds försäljning av deras grejer (skivor, kläder, etc etc)

Tänk ifall vi oxå skulle ha MoS klubb här i Sverige? Faktiskt inte helt omöjligt att det kommer...

Old Post Dec-06-2001 00:40  Sweden
Click Here to See the Profile for Gaby Click here to Send Gaby a Private Message Add Gaby to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gaby
DanceAddictPartyQueen

Hittade en notis om detta:

MOS KÖPER FLYGPLAN?
Ministry of Sound har gått ut med att de försöker köpa fyra flygplan av det australiensiska flygbolaget Ansett, som de hade tänkt använda som luftburna klubbar. Speciella DJ platser ska anordnas och ingen som är påverkad av någon drog, inklusive alkohol, kommer att släppas ombord. Rykten som börjat spridas hävdar dock att det inte ligger någonting i uttalandet utan att MOS bara gått ut med det för att höja sina försäljningssiffror.

Old Post Dec-06-2001 12:05  Sweden
Click Here to See the Profile for Gaby Click here to Send Gaby a Private Message Add Gaby to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gaby
DanceAddictPartyQueen

Ministry festen info:

"Vi släpper 200 biljetter extra på måndag som egentligen var tänkta
att säljas i dörren. Det innebär att det blir väldigt få som vi kan
släppa in från gatan. Förköp rekommenderas alltså!

I övrigt har vi äran att presentera en, för oss ny VJ som kommer
att sköta det visuella på festen, Micke Prey aka VJ Fetish23.
Micke jobbar på Kungliga Konsthögskolans Virtuella Studio
och har bl a jobbat mycket med festivaler i europa, Roskilde m fl.
Det ska bli spännande!

På festen kommer Pitch skivaffär att ha en liten shop där du kan
köpa det senaste från Ministry med rabatt. Följande skivor kommer
att finnas till försäljning. Längst ned i detta mejl hittar du en mer
detaljera lista på innehållet.

Annual 2002
Politics of dancing
Chillout Annual 2002
Trance Nation 4
Headliners 3
Ibiza Chillout Sessions

Pris 229:-(endast på festen) Ord pris 269:-

I övrigt lär det här bli ett sjujäkla party. Det laddas med förfester
i varenda stuga verkar det som. Tyvärr får vi inte, enligt kontrakt
med Ministry göra reklam för dessa.

Så här ser line-upen ut med tider:

Stora golvet
23.00-00.30 StoneBridge
00.30-02.30 Smokin Jo
02.30-05.00 Dave Seaman

Lilla golvet
00.00-02.30 Gareth Cooke
02.30-05.00 Marc Hughes

Förra året blev det kö vid insläppet efter 23, så om du vill undvika
köande och softa lite innan musiken kommer igång, kom innan 23.

Old Post Dec-09-2001 18:41  Sweden

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Ministry Of Sound Sthlm
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): « 1 2 [3]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackLuke Fair - Live @ Sweet Chili 04-13-07 ID [2007] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackLoudeast - Sonido Profundo (G-Pal Etheral Remix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 22:48.

Forum Rules: