|
| quote: | Originally posted by Donna
Nouhhhhh als je elkaar maar op de juiste manier betast kan dit best wel intiem zijn hoor dingetje!!!!
Maar idd,1500 man is normaal gesproken nie echt intiem te noemen maar in deze tijd van feesten vind ik het nogal begrijpelijk dat magik 1500 een normale hoeveelheid partyppl vind om intiem mee te bedoelen,ik snap m tenminste wel
Had ie in 2000/2001 idd niet mee aan moeten komen want dan was t zekers wel anders overgekomen,k denk dat Mr.Magik gewoon met de tijd mee gaat en dit zelfs in zn posts kan laten blijken :P
Clubfeesten zijn natuurlijk ultiem,en zijn dat ook als we eraan terugdenken maar net zoals doden toch echt nie allemaal zo geweldig waren zoals altijd wordt beweerd als ze eensmaal niks meer kunnen zeggen of doen zijn ook die feesten niet compleet perfect,ook daar waren nadelen want als ik wel eens lees waar mensen over klagen in partyreports dan mogen ze echt van geluk spreken dat ze juist die feesten nie hebben bijgewoont
Slechte airco,teveel rook,te weinig wc's,te lange wachtrij,een vreselijk foute mix waar nu een dj compleet door afgekraakt word en eigenlijk wel kan inpakken etc etc.
Wij vonden die fouten juist altijd wel charmant,het bracht een band tussen de dj en zijn "gasten" wanneer ie een TE erge foute mix maakte en iedereen hem juist liet blijken dat ie dat mocht doen.
Dus sja,clubavonden kunnen wel weer gezellig en leuk worden,natuurlijk,maar niet alleen de feesten zijn veranderd hoor,maar we gaan onszelf natuurlijk niet bekijken en zien dat er daar ook wel aardig wat aan veranderd is huh? |
Je verwoord precies wat ik denk, waarvoor mijn dan..

Down-Under was da bomb
|