Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > [29-04-2005] Tiësto ISOS 4 Release Party - Heineken Music Hall, Amsterdam
Pages (42): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
eXos
The Delight

Registered: Jan 2001

quote:
Originally posted by Jappio
(bestaat qontact nog steeds?)

Nee, de eerste 3 delen waren alleen leuk. Toen kwamen de 3l33t3 mensen nog

Old Post Feb-23-2005 09:18 
Click Here to See the Profile for eXos Click here to Send eXos a Private Message Visit eXos's homepage! Add eXos to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MaGiK54
Happy Skippy

Registered: Apr 2002

quote:
Originally posted by Ding Chavez
Ik zou 1500 man nou niet gelijk intiem noemen, maar dat ligt natuurlijk ook aan de sfeer.

1500 man in een club is natuurlijk wel een stuk intiemer als 25.000 man in een stadion.

Down-Under was da bomb

Old Post Feb-23-2005 10:04  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ding Chavez
drs. progger

quote:
Originally posted by Glaniskanis
dat bedoelt ie toch ook juist

Hij bedoelt dat armin op de ocean diva wel intiem is vergeleken met tiesto in de hmh. En idd, 1500 op een boot is nog altijd intiemer dan 5000 man in de hmh. Maar ik doelde dan weer meer op de solo's uit 2000/2001, met 300 man in een kleine club.

Old Post Feb-23-2005 10:09  Netherlands
Click Here to See the Profile for Ding Chavez Click here to Send Ding Chavez a Private Message Add Ding Chavez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MaGiK54
Happy Skippy

quote:
Hij bedoelt dat armin op de ocean diva wel intiem is vergeleken met tiesto in de hmh. En idd, 1500 op een boot is nog altijd intiemer dan 5000 man in de hmh. Maar ik doelde dan weer meer op de solo's uit 2000/2001, met 300 man in een kleine club.

Das natuurlijk het ultieme van intimiteit. Heb zelf helaas alleen maar solo's in de Eau meegemaakt in die periode, dus 2000+ man in die toko....

Down-Under was da bomb

Old Post Feb-23-2005 10:32  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glaniskanis
Vadsig Modale Snollen INC

ah oke heb ik het fout gelezen
ben het ook eens met ding chavez... we willen weer 300man in een club-avonden!!

Old Post Feb-23-2005 10:56 
Click Here to See the Profile for Glaniskanis Click here to Send Glaniskanis a Private Message Add Glaniskanis to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Donna
Elitist

Registered: Dec 2000

quote:
Originally posted by Vertigo
draait

mensen die enorm de drang lijken te voelen spellingsfouten te moeten bekritiseren zonder enige aanleiding (want tis niet of je t niet begrijpt) schijnen nogal onzeker in het leven te staan en over het algemeen moeite te hebben hun zegje te doen omdat ze bang zijn dat mensen desinteresse zullen tonen en zich daardoor een gigantische kneus voelen

Nu vrees ik dat vooral in dit tijdperk van taalsverbastering en de breezerspelling op de nominatie staat de nationale multiculturele nieuw nederlandse taal te worden jouw syndroom best wel van ernstig formaat lijkt te zijn.

Ik wijs hierbij met klem op onze wet "vrijheid in het uiten van een mening die niet als beledigend wordt beschouwd als je mazzel hebt" en zal zeker geen schuld bekennen als duidelijk wordt bij nader ondersoek dat je zelfmoord hebt gepleegt naar aanleiding van mijn post.....

Tiesto in HMH doet me toch weer 2 keer omkijken,dus zal r toch s over na gaan denken
Tis een beetje dubbel aangezien ik de justB relaease party echt niet goed vond met een Ton TB die me constant de woorden oud,saai en simpel in mn kop zette en die ontvlucht ik eigenlijk altijd omdat ik zelf natuurlijk hartstikke oud ben maar mezelf best heel goed kan opdragen dat beeld niet te accepteren

jaja k hou me bek alweer

Old Post Feb-23-2005 11:17  Netherlands
Click Here to See the Profile for Donna Click here to Send Donna a Private Message Visit Donna's homepage! Add Donna to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Donna
Elitist

Registered: Dec 2000

quote:
Ik zou 1500 man nou niet gelijk intiem noemen, maar dat ligt natuurlijk ook aan de sfeer.

Nouhhhhh als je elkaar maar op de juiste manier betast kan dit best wel intiem zijn hoor dingetje!!!!

Maar idd,1500 man is normaal gesproken nie echt intiem te noemen maar in deze tijd van feesten vind ik het nogal begrijpelijk dat magik 1500 een normale hoeveelheid partyppl vind om intiem mee te bedoelen,ik snap m tenminste wel

Had ie in 2000/2001 idd niet mee aan moeten komen want dan was t zekers wel anders overgekomen,k denk dat Mr.Magik gewoon met de tijd mee gaat en dit zelfs in zn posts kan laten blijken :P

Clubfeesten zijn natuurlijk ultiem,en zijn dat ook als we eraan terugdenken maar net zoals doden toch echt nie allemaal zo geweldig waren zoals altijd wordt beweerd als ze eensmaal niks meer kunnen zeggen of doen zijn ook die feesten niet compleet perfect,ook daar waren nadelen want als ik wel eens lees waar mensen over klagen in partyreports dan mogen ze echt van geluk spreken dat ze juist die feesten nie hebben bijgewoont

Slechte airco,teveel rook,te weinig wc's,te lange wachtrij,een vreselijk foute mix waar nu een dj compleet door afgekraakt word en eigenlijk wel kan inpakken etc etc.

Wij vonden die fouten juist altijd wel charmant,het bracht een band tussen de dj en zijn "gasten" wanneer ie een TE erge foute mix maakte en iedereen hem juist liet blijken dat ie dat mocht doen.

Dus sja,clubavonden kunnen wel weer gezellig en leuk worden,natuurlijk,maar niet alleen de feesten zijn veranderd hoor,maar we gaan onszelf natuurlijk niet bekijken en zien dat er daar ook wel aardig wat aan veranderd is huh?

Old Post Feb-23-2005 11:30  Netherlands
Click Here to See the Profile for Donna Click here to Send Donna a Private Message Visit Donna's homepage! Add Donna to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MaGiK54
Happy Skippy

quote:
Originally posted by Donna
Nouhhhhh als je elkaar maar op de juiste manier betast kan dit best wel intiem zijn hoor dingetje!!!!

Maar idd,1500 man is normaal gesproken nie echt intiem te noemen maar in deze tijd van feesten vind ik het nogal begrijpelijk dat magik 1500 een normale hoeveelheid partyppl vind om intiem mee te bedoelen,ik snap m tenminste wel

Had ie in 2000/2001 idd niet mee aan moeten komen want dan was t zekers wel anders overgekomen,k denk dat Mr.Magik gewoon met de tijd mee gaat en dit zelfs in zn posts kan laten blijken :P

Clubfeesten zijn natuurlijk ultiem,en zijn dat ook als we eraan terugdenken maar net zoals doden toch echt nie allemaal zo geweldig waren zoals altijd wordt beweerd als ze eensmaal niks meer kunnen zeggen of doen zijn ook die feesten niet compleet perfect,ook daar waren nadelen want als ik wel eens lees waar mensen over klagen in partyreports dan mogen ze echt van geluk spreken dat ze juist die feesten nie hebben bijgewoont

Slechte airco,teveel rook,te weinig wc's,te lange wachtrij,een vreselijk foute mix waar nu een dj compleet door afgekraakt word en eigenlijk wel kan inpakken etc etc.

Wij vonden die fouten juist altijd wel charmant,het bracht een band tussen de dj en zijn "gasten" wanneer ie een TE erge foute mix maakte en iedereen hem juist liet blijken dat ie dat mocht doen.

Dus sja,clubavonden kunnen wel weer gezellig en leuk worden,natuurlijk,maar niet alleen de feesten zijn veranderd hoor,maar we gaan onszelf natuurlijk niet bekijken en zien dat er daar ook wel aardig wat aan veranderd is huh?

Je verwoord precies wat ik denk, waarvoor mijn dan..

Down-Under was da bomb

Old Post Feb-23-2005 13:53  Netherlands
Matthijs
On fire!

Registered: Jun 2001

Een leuk feestje op Koninginnenach is natuurlijk nooit verkeerd! Een soloset zou het beste zijn, maar waarschijnlijk neemt ie z'n vriendjes van Blackhole ook weer mee...
Weet iemand eigenlijk of er ook dit jaar op diezelfde datum weer een '2 Days of Kaos' georganiseerd gaat worden? In de XL staat al iets anders op het programma, dus daar zal het zeker niet zijn.

Old Post Feb-23-2005 18:18  Netherlands
Click Here to See the Profile for Matthijs Click here to Send Matthijs a Private Message Add Matthijs to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MaGiK54
Happy Skippy

quote:
Originally posted by Matthijs

Weet iemand eigenlijk of er ook dit jaar op diezelfde datum weer een '2 Days of Kaos' georganiseerd gaat worden? In de XL staat al iets anders op het programma, dus daar zal het zeker niet zijn.

Das al weer twee jaar geleden.....verleden jaar was er een Armada-feessie in de XL.....en da was ook vet

Down-Under was da bomb

Old Post Feb-23-2005 18:44  Netherlands
Matthijs
On fire!

Registered: Jun 2001

quote:
Originally posted by MaGiK54
Das al weer twee jaar geleden.....verleden jaar was er een Armada-feessie in de XL.....en da was ook vet

Ja daar ben ik toen ook geweest, maar het was meer dan Armada die avond. Armada stond toen in één zaal, en in de andere had je o.a. Judge Jules en Eddy Halliwell als ik het me goed herinner.

Old Post Feb-23-2005 19:35  Netherlands
Click Here to See the Profile for Matthijs Click here to Send Matthijs a Private Message Add Matthijs to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Tim81
Let's Rock!

Registered: Nov 2003

quote:
Originally posted by Matthijs
Ja daar ben ik toen ook geweest, maar het was meer dan Armada die avond. Armada stond toen in één zaal, en in de andere had je o.a. Judge Jules en Eddy Halliwell als ik het me goed herinner.

Klopt! Was inderdaad best een aardig avondje toen... Maar 2 Days of Kaos dat jaar ervoor was zeker beter!!

Old Post Feb-24-2005 16:38  Netherlands
Click Here to See the Profile for Tim81 Click here to Send Tim81 a Private Message Add Tim81 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > [29-04-2005] Tiësto ISOS 4 Release Party - Heineken Music Hall, Amsterdam
Post New Thread    Post A Reply

Pages (42): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackanother Track ID [2003] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackWay Out West - "Secret" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 00:03.

Forum Rules: