Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA
Allright - då har jag en fråga - finns det något hotell i närheten av "vem vi nu ska vara på förfest hos"? Så slipper jag åka till malmö och ställa bilen, ta mig till lund, och tillbaka hit och dit sextiotolv gånger...puss på er
vem vi nu ska vara på förfest hos = Sipowitz, the number one organizer in town
Finns ju ett billigt hotell i Malmö inte allt för långt från Slagthuset, Hotell Formula 1 tror jag det heter. Men hur det ser ut i Lund vet jag inte... kanske nån annan gör
Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA
Ja, jag vet...vi bodde på ett hotell som låg en stpottloska från Slagt, inte säker på om det var Formula 1...men vill som sagt inte ta omvägen och ställa bilen i malmö och sen ta mig till lund...
Originally posted by Laszlo
Allright - då har jag en fråga - finns det något hotell i närheten av "vem vi nu ska vara på förfest hos"? Så slipper jag åka till malmö och ställa bilen, ta mig till lund, och tillbaka hit och dit sextiotolv gånger...puss på er
Ligger ett hotell precis brevid. Jag har märkt ut varifrån du kommer, hotellet ligger och vart festen ligger =) Priser vet jag dock inte men ring och kolla..
First Hotel Planetstaden
Dalbyv. 38 22460 LUND
Tel 046-280 01 00 · Vägbeskrivning
___________________
Leader of the last line of defence against the complete world domination of shitty hipphopp-fanatics and other rnbfuckups.
Mar-09-2005 18:56
Laszlo
The weekend has landed
Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA
Som det ser ut nu så tar jag direktbuss från Karlstad och anländer i Malmö kl runt en halv sex tiden.. tänker inte ta ngt hotellrum utan tar bussen direkt till Oslo efter det är slut..
Men ett badhus vore ju himla fint att hitta så man kan typ frächa till sig lite..
Däremot att hitta till en förfest i en stad jag aldrig varit i verkar knepigt
___________________
Mar-09-2005 21:11
SWE_TRANCE
Spacemonkey
Registered: Jul 2001
Location: Borås, Sweden
quote:
Originally posted by November
Som det ser ut nu så tar jag direktbuss från Karlstad och anländer i Malmö kl runt en halv sex tiden.. tänker inte ta ngt hotellrum utan tar bussen direkt till Oslo efter det är slut..
Men ett badhus vore ju himla fint att hitta så man kan typ frächa till sig lite..
Däremot att hitta till en förfest i en stad jag aldrig varit i verkar knepigt
Bara att fixa lite telefonnummer så löser det sig alltid.
Vi drar väl till Lund runt 18-tiden också, så vi kan ju ta samma pendel ut om du känner för det
Har svarat på det PM du skickade innan..cheers!
Mar-10-2005 00:54
benni
merci charles
Registered: Mar 2002
Location: malmö, sweden
finns en chans att jag kommer oxå på detta... så jag får träffa er sweetaes för första gången.... fast inte säkert