|
|
|
|
 |
|
 |
 |
ScuL
Hardtechno maniac

Registered: Mar 2002
|
|
|
| quote: | Originally posted by Aendy
En punkt måste jag invända mot i Staz post. Varför försöker folk skylla på polisen. De mest fanatiska verkar totalförbannade på att ens polis understår sig att ha en kontroll när folk går ombord. De som folk ska rikta sin ilska mot är den lilla klick som inte fattat, som tvunget ska sabba för majoriteten genom sitt beslut att hantera substanser som faktiskt är förbjudna enligt lag. Sedan till sist, det jävla pundhuvudet som sväljer en kondom med knark i, han är ju så långt ifrån vår typ som man kan komma. Han har två alternativ, antingen att genomföra en båtfärd med en kådis i magen, för naturens gång tar något längre än 23 timmar. Alternativt så får han inta laxerande medel för att få ut skiten under kryssningens förlopp men jag känner ingen riktig EDM-addict som frivillig ställer så på ett dansgolv med ränneskita. Sen när han flygs akut av färjan, tro faen han drar på sig intresse från polisens håll åt trancekryssningen. Jävla idiot rakt av. Har väntat på denna dag då en mindre bemedlad varelse ska förstöra det roliga för mig, åt helvete med alla knarkare (som i min värld är alla som ens provat illegala droger) |
Håller helt med dig. Det är trist att det finns så många som kan inte festa utan att använda kemiska medel. Så på det vis är det rätt åt dem jävla rövhåll som förstör det för alla andra.
Det vore dock synd om evenemangerna kommer att läggas ner pga det. Jag skulle helst se strikt kontroll medan evenemangerna fortsätter.
| quote: | Originally posted by Hauken
Om denna båt hade avgått från Amsterdam skulle det blivit någon razzia då? Säkerligen mer knarkare, men sämre kryssning, tråkiga följder efteråt osv.. skulle det blivit mer sådant? Icke.
|
Nej tyvärr inte för att vår polis skiter i knark för att de använder det själva. Jag skulle jättegärna se en stor razzia på Innercity , Trance Energy och Sensation för att jag vet att 80 till 90% är påverkade. De kanske genomtänker livet mer ordentligt när de hämnas i fängelsen ett tag.
Du har ingen aning hur mycket knark har förstört i vår land, legalisering är absolut INGEN lösning. Och att folket tittar på det som det är godis gör mig bl.a. att vilja flytta härifrån så snart som möjlig. Jag är verkligen satans arg på knarkare.
Feb-28-2005 13:46
|
|
|
 |
 |
Jeremy H
Ja hallå?

Registered: Jan 2003
|
|
|
Feb-28-2005 14:40
|
|
|
 |
 |
Dj P.A!
Senior tranceaddict
Registered: Aug 2001
|
|
|
Om detta stämmer med att det inte blir fler kryssningar så hoppas jag att de puckon som förstörde denna är nöjda. Nu kan de få återgå till sina små fester nere i källare med typ 100 pers och någon rökmaskin till namnet till en DJ som heter Jöns Jönsson typ.
De storas namn är förbi. Så grattis ni som förespråkar droger. Ni lyckades stänga hela skiten!
JÄVLA PUCKON!
|
|
Feb-28-2005 15:24
|
|
|
 |
 |
Amnezia
this...is...not...örebro

Registered: Apr 2002
|
|
|
Feb-28-2005 15:53
|
|
|
 |
 |
ScuL
Hardtechno maniac

Registered: Mar 2002
|
|
|
Feb-28-2005 16:14
|
|
|
 |
 |
eleni
tranceaddict in training
Registered: Feb 2005
|
|
|
Tack för en alldeles underbar och rolig kryssning! Har inte haft så skoj på hur länge som helst :) Jag kommer lätt tillbaka (om det nu blir några fler kryssningar)... Nåväl...
Ingen som hittade en digitalkamera av typen Canon Digital Ixus V2 på båten eller på terminalen? Den är saknad :( Kontakta mig i så fall!
|
|
Feb-28-2005 17:13
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 20:27.
Forum Rules: