Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > reisplannen
Pages (25): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Xilver
Driven by passion

Registered: Apr 2004

Ik doe graag wel eens wa actiefs op vakantie, maar over 't algemeen ben ik toch ook een luieren-in-de-zon mens. Tequila Margherita in uw pollen, en maar genieten jong... hmmmm

Old Post Mar-01-2005 19:18  Belgium
Click Here to See the Profile for Xilver Click here to Send Xilver a Private Message Visit Xilver's homepage! Add Xilver to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Tiger777
Pensionable tranceaddict

Registered: Dec 2002

quote:
Originally posted by TOR
slapen doe je in uw bed

ik kan gewoon niet tegen niks doen.. voelt echt aan als a complete waste of time

Ik had dat vroeger ook, ma sinds dit jaar nemeer, beetje overwerkt

Nu geldt der voor mij:
quote:
Ik doe graag wel eens wa actiefs op vakantie, maar over 't algemeen ben ik toch ook een luieren-in-de-zon mens. Tequila Margherita in uw pollen, en maar genieten jong... hmmmm

quote:
Originally posted by Push2005
Ik ben net terug begonnen met cassettes op te kopen... Die pitchcontrol is echt ongelofelijk !

Old Post Mar-01-2005 20:04  Belgium
Click Here to See the Profile for Tiger777 Click here to Send Tiger777 a Private Message Add Tiger777 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TOR
Traveller

Registered: Aug 2001

quote:
Originally posted by Aurélie
Ik word er persoonlijk goed gezind van , en ik ben van nature al een vrolijke iemand. Stoort dat slechte weer in België je dan niet ? Zon creërt ook een soort van zwoel sfeertje onder de mensen .

ik laat mijn gemoedstoestand niet afhangen van het weer. maar dat doet weinig ter zake. het ging erom dat mensen speciaal 1000km. gaan reizen om plat in de zon te gaan liggen. zoals ik al zei, je kunt dat evengoed op een mooie dag in Blankenberge gaan doen. dat zou je trouwens ook veel minder kosten.. tijdens een vakantie in het buitenland zou ik bijvoorbeeld de omgeving gaan verkennen. ik zie er totaal het nut niet van in daar op het strand gaan liggen niksen, m.a.w. iets te gaan doen dat je in je eigen achtertuin ook kunt doen.

Old Post Mar-01-2005 20:14  Europe
Click Here to See the Profile for TOR Click here to Send TOR a Private Message Add TOR to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Tiger777
Pensionable tranceaddict

maar alle, tis toch een gans ander atmosfeer in een ander land. Bovendien zit de een tiental graden breedte lager en schijnt de zon bijgevolg ietsjes zaliger. Vakantie = uitrusten en doen waar ge zin in hebt. Is uitrusten voor u de omgeving verkennen, prima, maar ik heb nood aan rust. Misschien een beetje harder werken in't jaar eh

quote:
Ik ben net terug begonnen met cassettes op te kopen... Die pitchcontrol is echt ongelofelijk !

Old Post Mar-01-2005 20:17  Belgium
Click Here to See the Profile for Tiger777 Click here to Send Tiger777 a Private Message Add Tiger777 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
The_G0dfather
faisant cagnard

Registered: Sep 2004

quote:
Originally posted by Tiger777
en 2 weken regen op uuw dak krijgen

Hier zal't ook ergens spanje worden, we dachten aan denia in zuid spanje. Een villaken voor 6 man en maar 36000€/2 weken: vreed schoon en ni te duur

LOL 36000 euro, daarvoor kan je waarschijnlijk al naar dat dubai hotel gaan
=> 3 600 € ??

Old Post Mar-01-2005 20:18  Italy
Click Here to See the Profile for The_G0dfather Click here to Send The_G0dfather a Private Message Add The_G0dfather to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Tiger777
Pensionable tranceaddict

néjé, FRANG!
ik ben dat met die euro nog niet gewoon

quote:

Old Post Mar-01-2005 20:21  Belgium
TOR
Traveller

Registered: Aug 2001

quote:
Originally posted by Tiger777
maar alle, tis toch een gans ander atmosfeer in een ander land. Bovendien zit de een tiental graden breedte lager en schijnt de zon bijgevolg ietsjes zaliger. Vakantie = uitrusten en doen waar ge zin in hebt. Is uitrusten voor u de omgeving verkennen, prima, maar ik heb nood aan rust. Misschien een beetje harder werken in't jaar eh

als ik het dus goed begrijp, is de manier waarop de zon schijnt een essentie om tot rust te komen?

Old Post Mar-01-2005 20:25  Europe
Click Here to See the Profile for TOR Click here to Send TOR a Private Message Add TOR to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Tiger777
Pensionable tranceaddict

das zeker dat, veel zaliger als in een zalig zonneke slapen met een lekker drankje in uuw pollen. Niks rustgevenders. En aub, hou op met daar zo op neer te kijken, ieder zijn vrijheid he.

quote:

Old Post Mar-01-2005 20:31  Belgium
Dj LPG
Supreme tranceaddict

Registered: Jun 2004

quote:
Originally posted by TOR
als ik het dus goed begrijp, is de manier waarop de zon schijnt een essentie om tot rust te komen?

Het gaat er volgens mij gewoon om dat je eens in een totaal andere omgeving bent dan wat je thuis gewoon bent... ver weg van alleswat met de "dagelijkse sleur" te maken heeft... In een land als belgië is het tijdens het jaar over het algemeen minder goed weer dan in het zuiden, daarom dat die zon enzo de mensen ook aantrekt, maar volgens mij kan je evengoed genieten van een vakantie in noorwegen! Als het maar een andere sfeer is Maar dat hangt van mens tot mens af eh

Old Post Mar-01-2005 20:32  Belgium
Click Here to See the Profile for Dj LPG Click here to Send Dj LPG a Private Message Visit Dj LPG's homepage! Add Dj LPG to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
The_G0dfather
faisant cagnard

Registered: Sep 2004

ff een vb:

Je zit in het uiterste Zuiden van Spanje in een villa met zwembad, er is een concierge die 's morgens wanneer we opstaan ( +/-14.00 uur gezien de vorige zware nacht en de ochtendlijk duik rond 07.00 met champagne nadat je thuiskomt van de cafés) je komt zeggen dat er een Afrikaans windje zal opsteken de komende dagen waardoor het ipv 35 nu 40 graden zal zijn ....

HEERLIJK

Old Post Mar-01-2005 20:33  Italy
Click Here to See the Profile for The_G0dfather Click here to Send The_G0dfather a Private Message Add The_G0dfather to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nabistai
WodkAddict

Registered: Sep 2002
Ik ga later zeker en vast in Spanje gaan rentenieren (als ik 55 ben ofzo). Elke dag een heerlijk zonnetje Wandelingetjes maken langs het strand en naar de lekkere 18-jarige meisjes kijken Een cocktailtje En maarschijnlijk ooit als oude bejaarde sterven van de hitte, maar kom, tegen dan zijn we hopelijk de 100 al voorbij hé

En BTW: de toestand van het weer heeft volgens mij op iedereen een effect. Iedereen is gewoon veel happier als er een mooi zomerzonnetje is itt als je smorgens om 6 uur door dit kutweer met een ijzige wind naar buiten moet. Maarja dit is mijn mening uiteraard, discussieren is dus niet echt nodig (En nu gaat iemand memmen dat je moet kunnen discussieren over meningen en die aanpassen en bla bla bla )

quote:
Het doel van een heel deel hier is niet over muziek te praten maar door zijn deelname aan discussies een zo groot mogelijk intellect proberen aan de dag te leggen en daarmee een rare vorm van zelfbevrediging in werking stellen. 'It's a strange world'

Old Post Mar-01-2005 20:51 
Click Here to See the Profile for Nabistai Click here to Send Nabistai a Private Message Add Nabistai to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
pooley
In Search Of ...

Registered: Apr 2003

Komaan zeg, 1000km voor in de zon te gaan liggen?

Tis de sfeer, wetende, tis fucking vakantie !!! Speelt vooral int koppeke, ge weet, ik zit 1000km van thuis weg, op me gemak, goe weer (allo freaking koud/nat/rotweer buiten in den belgique?), met vrienden, , drank, vrijdheid, no strings attached ...

Beter kan toch niet, ik heb zoiets nodig om mezelf op te laden(familiaal trekje). Lekker relaxen, elke dag uitgaan moet voor niet, gewoon beetje liggen luieren, nekeer weggaan naar een stad (barca, girona), genieten.

Ieder zijn ding natuurlijk, af en toe is een vakantie waar ge effectief iets 'doet' is ook best gezellig en meestal leerrijk. Ach ja, daar is later nog tijd genoeg voor.

Old Post Mar-01-2005 20:56  Belgium
Click Here to See the Profile for pooley Click here to Send pooley a Private Message Visit pooley's homepage! Add pooley to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > reisplannen
Post New Thread    Post A Reply

Pages (25): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackSasha & Digweed Tune! [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackLeftfield - "Space Shanty" [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 14:57.

Forum Rules: