De trainingspakken komen denk ik minder in aantocht dan voorheen, het zijn nu vooral de spijkerbroeken, de maxies en de Lonsdale kleding.
___________________
Allemaal gelul!!
Nov-14-2001 15:39
Dj Alpha
Supreme tranceaddict
Registered: Jun 2001
Location: Netherlands
niet genoief dat je mij weer me traqiningsbroeken enzo ziet aantrekken, die tijd heb ik wel gehad..
mn nieuwe stijl is toch wel gewoon netjes, voel ik me nog lekker in ook duz nix aan de hand
Nov-14-2001 15:42
Muppet
animal
Registered: Apr 2001
Location: Holland, Vught
Was afgelopen zaterdag uitgegaan naar de Gompie ("disco" in den Bosch, meer een kroeg met iets normalere muziek maar ja)Ik en m'n vriend hadden sportschoenen aan komen we daar niet binnen...ik hele discussie met de gast houden wrom we dan niet naar binnen mochten. sprak met hem af dat we geen indentietijdspapieren hoefte te laten zien als we nieuwe schoenen gingen halen...dus wij naar een vriendin (daar van die pa en broer schoenen geleent) en toen kwamen we wel binnen:S:S
Ik vind al dat gezeik over sportschoenen maar een beetje flauwekul...maar begrijp het wel.
Greetz Muppet
Nov-14-2001 15:50
Blik
The Almighty Blik
Registered: Jan 2001
Location: Rosmalen, Holland
quote:
Originally posted by Muppet Was afgelopen zaterdag uitgegaan naar de Gompie ("disco" in den Bosch, meer een kroeg met iets normalere muziek maar ja)
de Gompie kennen ze allemaal wel hoor , WvG en ik zijn vaste klant
[onzin mode]
dat ze gewoon in de de disco schoenen geven die je aan moet doen, soort van schoenen huren, iedereen dezelfde schoenen nooit problemen :P
[/onzin mode]
___________________
Nov-14-2001 16:09
Dj Alpha
Supreme tranceaddict
Registered: Jun 2001
Location: Netherlands
quote:
Originally posted by Flippe [onzin mode]
dat ze gewoon in de de disco schoenen geven die je aan moet doen, soort van schoenen huren, iedereen dezelfde schoenen nooit problemen :P
[/onzin mode]