Originally posted by FunkySimon
ik was laatst bij het trance classics feestje en daar waren echt alleen maar "fans van het eerste uur" en mijn god wat zien die mensen eruit zeg...Papa's en Mama's in leren pakken, vrouwen met een opgetrokken anus tot over hun voorhoofd, kerels die zo breed zijn van de pillen dat ze de siliconen borsten van hun vrouw nodig hebben als ruggensteuntje anders vallen ze om.
kortom fans van het eerste uur
Tsja, anders hou je ook een feestje in de Powerzone. Om dat soort volk staan ze bekend
Nee ik bedoel gewoon mensen zoals jij en ik die Tiesto al supporten toen niemand nog wist wie die beste man was...
Mar-06-2005 12:11
Matthijs
On fire!
Registered: Jun 2001
quote:
Verplicht een aandenken meenemen van 1 van de 'oude' solo's
Ik heb nog wel zo'n grote poster liggen van tiestosolo, maar om die nou mee te nemen...
Mar-06-2005 12:30
Edwin B
tranceaddict
Registered: Sep 2003
Asta... nee voor mij niet weggelegd.
Vorige keer zelfs voortijdig de zaal uitgelopen (Zo slecht was het!! en ook ik heb vergelijkingsmateriaal genoeg) Geef mij maar gewoon een lekker setje in het buitenland zonder al die heisa voor de dj booth en die schreeuwende meisjes voor een handtekening op het een of ander kledingstuk.
Maar ja Tijs in een club in Nederland... als je het mij vraagt een zeldzaamheid?!
Enne mensen... de soloavonden, de sfeer, de mensen, het gevoel dat komt nooit meer terug ben ik bang...
27/05 Sander Kleinenberg - Asta
15/07 Extrema Outdoor
19/07-02/08 IBIZA !!!
Mar-06-2005 16:13
eieregooie
Perceptions
Registered: Jan 2002
Originally posted by Asperge
Het zou trouwens wel goed kunnen dat dit een ISOS4 release party wordt
Of een ISOS 4 tour? Beginnend in de HMH
Mar-06-2005 16:17
nwopper
Mullets! More Mullets!
Registered: Sep 2004
quote:
Originally posted by FunkySimon
Papa's en Mama's in leren pakken, vrouwen met een opgetrokken anus tot over hun voorhoofd, kerels die zo breed zijn van de pillen dat ze de siliconen borsten van hun vrouw nodig hebben als ruggensteuntje anders vallen ze om.
Hoe grappig het ook is, het is inderdaad wel de waarheid....
Denk niet dat Tiesto's clubpoging ooit nog hetzelfde zijn als Tiesto Solo.....
Een te grote gekte rondom die kerel de laatste tijd. Zal wel volstromen met TMF-pubertjes en dergelijke...
Mar-06-2005 16:34
jp
Retired tranceaddict
Registered: Apr 2001
quote:
Originally posted by nwopper
Hoe grappig het ook is, het is inderdaad wel de waarheid....
Powerzone, Lexion, Club XL
Daar komen nu eenmaal die gasten, en wie of wat er ook draait ze zijn er elke week weer...
Hunnie boeit het ook niet wat voor feest het is, als ze maar lekker GHB kunnen snuiven, coke slikken en pillen injecteren
Mar-06-2005 17:14
MaGiKaL_MiKe
Supreme tranceaddict
Registered: Feb 2003
Een kleine bump.
Uit Misja z'n agenda:
Friday 6 - 5
Den Haag
ASTA // ISOS4 release tour
Playing with Tiesto
Apr-13-2005 11:05
MaGiK54
Happy Skippy
Registered: Apr 2002
Van de asta site:
there is only ONE number ONE
Prijs : 15,00
Membership prijs : 15,00
Open : 23.00 - 05.00
Prijs valt mee...
Apr-13-2005 11:11
MaGiKaL_MiKe
Supreme tranceaddict
Registered: Feb 2003
Ja, erg netjes.
Wanneer gaan de kaartjes in de verkoop?
of zijn ze nu al te halen?
Tiesto komt naar The Matrixx!
Superster en no 1 DJ van de wereld Tiesto komt binnenkort weer naar The Matrixx. Hij zal een minimaal 3 uur durende set geven. Alle info hierover wordt a.s. donderdag bekend gemaakt op deze site.
Kaarten zijn vanaf zaterdag 16 april bij Ticketbox en Free Record Shop in de voorverkoop verkrijgbaar. En speciaal op vrijdagnacht 24.00 uur in The Matrixx bij de muntenkassa voor alle Matrixx bezoekers.