|
Inderdaad behoorlijk overtrokken reacties hier, naar mijn mening dan. Ben al tijden reuze benieuwd naar trance.nu party deel vier, en als dat dan een label release party is, whatever... Menno de Jong was wat mij betreft een van de succesfactoren van de vorige drie edities en als hij zijn eigenlijk label krijgt vind ik dat goed nieuws. Natuurlijk zal hij zich nog moeten bewijzen op dat vlak maar van mij krijgt hij in eerste instantie het *voordeel* van de twijfel...
___________________
Greetz from the M-Peror
(Map of all Dutch TA members!)
|