Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > [02-04-2005] Intuition Recordings Launch Party (trance.nu v4) - Asta, Den Haag
Pages (18): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Tomaz
Senior tranceaddict



Registered: Dec 2003
Location: Buren, Netherlands

quote:
Originally posted by DJ_Siesta
hahaha, zou wel een mooie release zijn voor intuition denk je niet .

Haha! Even aankloppen bij Menno!

Old Post Mar-06-2005 21:08  Netherlands
Click Here to See the Profile for Tomaz Click here to Send Tomaz a Private Message Add Tomaz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rich-Art
Junior tranceaddict



Registered: Jul 2004
Location:

Respect voor de mannen. Tof dat ze hun eigen sublabel zijn begonnen! Ik hoop voor ze dat ze een succesvolle toekomst toegemoet gaan met veel vette releases.

Ook al vinden sommige mensen het starten van dit label niet goed of te vroeg.. ze doen wel hun eigen ding! creativiteit en originaliteit moeten we alleen maar aanmoedigen vind ik

Ik kom wel naar het feestje in de Asta als ik geen belangrijke wedstrijd moet voetballen.

Old Post Mar-07-2005 08:43  Netherlands
Click Here to See the Profile for Rich-Art Click here to Send Rich-Art a Private Message Add Rich-Art to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
M_Peror
Supreme arminaddict



Registered: Jul 2001
Location: Duketown (NL)

Inderdaad behoorlijk overtrokken reacties hier, naar mijn mening dan. Ben al tijden reuze benieuwd naar trance.nu party deel vier, en als dat dan een label release party is, whatever... Menno de Jong was wat mij betreft een van de succesfactoren van de vorige drie edities en als hij zijn eigenlijk label krijgt vind ik dat goed nieuws. Natuurlijk zal hij zich nog moeten bewijzen op dat vlak maar van mij krijgt hij in eerste instantie het *voordeel* van de twijfel...


___________________
Greetz from the M-Peror

(Map of all Dutch TA members!)


Old Post Mar-07-2005 12:33  Netherlands
Click Here to See the Profile for M_Peror Click here to Send M_Peror a Private Message Add M_Peror to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Cellec
Supreme tranceaddict



Registered: Apr 2004
Location: Rotterdam, Netherlands

Uiteraard gaan we hier weer heen


___________________

Old Post Mar-07-2005 15:25  Netherlands
Click Here to See the Profile for Cellec Click here to Send Cellec a Private Message Visit Cellec's homepage! Add Cellec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Cellec
Supreme tranceaddict



Registered: Apr 2004
Location: Rotterdam, Netherlands

quote:
Originally posted by BaRTeZ
Ja tuurlijk is het leuk voor hem, maar waarom krijgt hij nu al een eigen label? Is het trance-wereldje nou zo wanhopig geworden dat van alle kanten nieuwe lui 'geronseld' moeten worden, die zich (naar mijn mening) nog niet echt bewezen hebben? Perry O'Neil werd bijvoorbeeld ook al vrij snel aan het roer gezet bij EE (maar doet het daar goed).
Waarom is dat? Zijn we toe aan nieuwe helden? Raken we uitgekeken op de gevestigde orde (ouwe garde)? Heeft de nieuwe 'reason/cubase-generatie' de touwtjes al zo sterk in handen? Moet een DJ tegenwoordig naast goed plaatjes kunnen draaien en hits maken ook een eigen label hebben om van betekenis te zijn?
ik ben wel zeker uitgekeken op een aantal mensen van de gevestigde orde ja! Is gewoon tijd voor een nieuwe lichting


___________________

Old Post Mar-07-2005 15:28  Netherlands
Click Here to See the Profile for Cellec Click here to Send Cellec a Private Message Visit Cellec's homepage! Add Cellec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Siesta
In praise of the sun



Registered: Jun 2001
Location: CapeTown

qua producing wel. qua djs niet.


___________________
I hate the global warming hoax

Old Post Mar-07-2005 15:45 
Click Here to See the Profile for Siesta Click here to Send Siesta a Private Message Visit Siesta's homepage! Add Siesta to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Marc.....S
tranceaddict



Registered: Jan 2005
Location: Nijmegen

Ik moet zeggen dat ik hun produkties lekker in de oren vindt klinken hoor. Ik draai hun platen regelmatig in mijn sets en moet zeggen dat het publiek er ook behoorlijk goed op reageert. Waarom deze producers afzeiken op wat voor een programma ze muziek maken. Als het goed is is het toch goed. Laat deze jongens in hun waarde en gun nieuw talent gewoon een kans. Ik heb ze iig al geaccepteerd en dat zou er velen van jullie ook moeten doen. Dit is trance van nu

Ik vindt het met een woord gewoon TOP....

Old Post Mar-07-2005 15:48  Netherlands
Click Here to See the Profile for Marc.....S Click here to Send Marc.....S a Private Message Visit Marc.....S's homepage! Add Marc.....S to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MdJ
Supreme tranceaddict



Registered: Dec 2003
Location: Amsterdam, NL

Erg bedankt voor alle positieve reacties hier!!! Paul en ik gaan echt proberen het beste ervan te maken, en niet zomaar "just another label" te zijn!!!!

Line-up kan ik hopelijk morgenavond bekend maken! Voor een gratis feest zal het weer een top lineup zijn vanzelfsprekend!



Scheelt ook weer dat ik unbanned ben, Tim is op vakantie, dus kan ik jullie nu mooi up to date houden!

Old Post Mar-08-2005 10:14 
Click Here to See the Profile for MdJ Click here to Send MdJ a Private Message Add MdJ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Matthijs
On fire!



Registered: Jun 2001
Location: Maassluis, The Netherlands

Ben benieuwd naar de line-up! 2 April gaat sowieso een avondje Den Haag worden, of hier naar toe of naar Özgür Can in de Catacomben.

Old Post Mar-08-2005 10:19  Netherlands
Click Here to See the Profile for Matthijs Click here to Send Matthijs a Private Message Add Matthijs to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Engeltje
tranceaddict



Registered: May 2003
Location:

Ben ook zeker benieuwd naar de line-up!
En denk ook wel weer van de partij te zijn...
Vorige feestjes vond ik Menno een echte gangmaker dus ben benieuwd... Goed bezig!!!

Old Post Mar-08-2005 11:49  Netherlands
Click Here to See the Profile for Engeltje Click here to Send Engeltje a Private Message Add Engeltje to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
M_Peror
Supreme arminaddict



Registered: Jul 2001
Location: Duketown (NL)

quote:
Originally posted by Engeltje
Ben ook zeker benieuwd naar de line-up!
En denk ook wel weer van de partij te zijn...
Vorige feestjes vond ik Menno een echte gangmaker dus ben benieuwd... Goed bezig!!!

Helemaal mee eens! Zeg Menno, kun je niet alvast een tipje van de sluier oplichten?


___________________
Greetz from the M-Peror

(Map of all Dutch TA members!)


Old Post Mar-08-2005 11:57  Netherlands
Click Here to See the Profile for M_Peror Click here to Send M_Peror a Private Message Add M_Peror to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Cellec
Supreme tranceaddict



Registered: Apr 2004
Location: Rotterdam, Netherlands

quote:
Originally posted by Marc.....S
Ik moet zeggen dat ik hun produkties lekker in de oren vindt klinken hoor. Ik draai hun platen regelmatig in mijn sets en moet zeggen dat het publiek er ook behoorlijk goed op reageert. Waarom deze producers afzeiken op wat voor een programma ze muziek maken. Als het goed is is het toch goed. Laat deze jongens in hun waarde en gun nieuw talent gewoon een kans. Ik heb ze iig al geaccepteerd en dat zou er velen van jullie ook moeten doen. Dit is trance van nu

Ik vindt het met een woord gewoon TOP....
mee eens!


___________________

Old Post Mar-08-2005 12:21  Netherlands
Click Here to See the Profile for Cellec Click here to Send Cellec a Private Message Visit Cellec's homepage! Add Cellec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > [02-04-2005] Intuition Recordings Launch Party (trance.nu v4) - Asta, Den Haag
Post New Thread    Post A Reply

Pages (18): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackgroovy techno track id... a real floorkiller!!! [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackTarget - "Harder They Come" (Tracid Mix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 16:59.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!