|
Jobbar på verktygsavdelningen i en butik. Vet ca ingenting om själva verktygen, men till avdelningen hör andra saker också, som batterier, lampor, biltillbehör och allt möjligt. Att packa upp saker är lite som att packa upp julklappar
Lönen har varit ok, 7,01€ i timmen (ca 70 kr), och nu fick jag höra att jag borde få 7,86€/timme + 5% språktillägg = 8,253€ den här månaden (har haft nån "prövotidslön" de 4 första månaderna). Och i nästa månad stiger lönen för alla till 8,12€ i timmen, med 5% språktillägg blir det 8,526€ i timmen
Jobbar bara 6 timmar/dag, lite extra ibland när det finns saker att göra. Räknade ut att om jag skulle jobba 8 timmar per dag skulle jag tjäna 1500€ i månaden, inte illa 
___________________
▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲
|