Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Grattis till mig! / Vad jobbar ni med?
Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
GyLLe
56K Modem User

Registered: Mar 2002

Grattis Grattis!!!

Själv jobbar jag stenhårt för att få ut Reveals Mobiler på marknaden. Som säljare på Siba.....

Å svara nu då! Det är många (även jag) som vill veta VAD du ska ha för befattning där?

Grattis ännu en gång!!!

Old Post Mar-08-2005 01:26  Sweden
Click Here to See the Profile for GyLLe Click here to Send GyLLe a Private Message Visit GyLLe's homepage! Add GyLLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
CJ InterCity
Peter South

Registered: Jan 2004

gör hemsidor på beställning, men det är inget försörjande jobb kan jag lova

Old Post Mar-08-2005 04:23  Germany
Click Here to See the Profile for CJ InterCity Click here to Send CJ InterCity a Private Message Visit CJ InterCity's homepage! Add CJ InterCity to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
keddo
u alright mate

Registered: Sep 2001

e tidningsutdelare nattetid mindre kul kan jag säga, men jo visst helt ok pröjs, och man kan lyssna på musik helt ifred.

KESO!

Old Post Mar-08-2005 05:28  Sweden
Click Here to See the Profile for keddo Click here to Send keddo a Private Message Add keddo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

Tack alla!

Jag kommer vara med och utveckla multimedia-programvaran i morgondagens mobiltelefoner Se fram emot feta mp3-spelarfunktioner som bara klarar att spela trance

Old Post Mar-08-2005 07:58 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Johan (DJ Irish)
dj bum

Registered: Aug 2000

Grattis Johan! Fan på tiden dom slänger ut dig i arbetslivet. Du har suttit och häckat länge nog på universitetet

Kunde ju ha hamnat hos värre företag. Gjorde du exjobbet där oxå?

Själv, när jag inte är upptagen med att vara en egotrippad, internationell super DJ, så knegar jag heltid på Universitetssjukhuset här i Lund på avdelningen för Yrkes- och Miljömedicin. Anställd som programmerare (Matlab, yeah baby! ... eller kanske inte) och allmän go-to guy när datorerna jävlas.

Utöver det jobbar jag deltid för Di Radio, något som förhoppnigsvis utökas inom en ganska snar framtid

http://www.di.fm

Old Post Mar-08-2005 08:23 
Click Here to See the Profile for Johan (DJ Irish) Click here to Send Johan (DJ Irish) a Private Message Visit Johan (DJ Irish)'s homepage! Add Johan (DJ Irish) to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jofawe
Official Manb00bs of TA

Registered: Jan 2002

quote:
Originally posted by reveal
Tack alla!

Jag kommer vara med och utveckla multimedia-programvaran i morgondagens mobiltelefoner Se fram emot feta mp3-spelarfunktioner som bara klarar att spela trance

Jag har en kompis som jobbade på EMP eller vad det hette på SE i Lund.
Han fick dock ett bättre erbjudandet på Nokia i Köpenhamn

Vi ser fram emot dessa trancemobiler :P
Gärna en funktion som automatiskt ger en journalist på nån skvallerblaska en kraftig elstöt om den skriver dåligt om oss

Old Post Mar-08-2005 08:29  Sweden
Click Here to See the Profile for jofawe Click here to Send jofawe a Private Message Visit jofawe's homepage! Add jofawe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jeremy H
Ja hallå?

Registered: Jan 2003

quote:
Tack alla!

Du får mer än gärna också ändra namnet på funktionen "musik-DJ" som finns på ett flertal Sony Ericsson telefoner

Old Post Mar-08-2005 08:50  Sweden
Click Here to See the Profile for Jeremy H Click here to Send Jeremy H a Private Message Add Jeremy H to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by Dj_Irish
Grattis Johan! Fan på tiden dom slänger ut dig i arbetslivet. Du har suttit och häckat länge nog på universitetet

Jo, var på tiden va? Pluggat i snart 5 år så... Har dock en tenta kvar

quote:

Kunde ju ha hamnat hos värre företag. Gjorde du exjobbet där oxå?

Japp!

quote:

Utöver det jobbar jag deltid för Di Radio, något som förhoppnigsvis utökas inom en ganska snar framtid

Coolt, trodde DI var "ideell".

quote:
Originally posted by jofawe
Jag har en kompis som jobbade på EMP eller vad det hette på SE i Lund.

EMP = Ericsson Mobile Platform, de utvecklar själva hårdvaran... Ericsson då alltså, inte SonyEricsson (SE) Fast de ligger bredvid varandra så

quote:

Vi ser fram emot dessa trancemobiler :P

Det gör jag också

quote:

Gärna en funktion som automatiskt ger en journalist på nån skvallerblaska en kraftig elstöt om den skriver dåligt om oss

Ska prata med chefen...

quote:
Originally posted by Jeremy H
Du får mer än gärna också ändra namnet på funktionen "musik-DJ" som finns på ett flertal Sony Ericsson telefoner

Har du några tips?

(Jäkla massa citerande i detta inlägget )

Old Post Mar-08-2005 10:02 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jofawe
Official Manb00bs of TA

quote:
(Jäkla massa citerande i detta inlägget )

Japp.

Det kan väl heta nått i stil med "egen ringsignal" .. kanske?

Old Post Mar-08-2005 11:21  Sweden
Click Here to See the Profile for jofawe Click here to Send jofawe a Private Message Visit jofawe's homepage! Add jofawe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
nekholm
nekholm

Registered: Jan 2001

Jobbar på verktygsavdelningen i en butik. Vet ca ingenting om själva verktygen, men till avdelningen hör andra saker också, som batterier, lampor, biltillbehör och allt möjligt. Att packa upp saker är lite som att packa upp julklappar

Lönen har varit ok, 7,01€ i timmen (ca 70 kr), och nu fick jag höra att jag borde få 7,86€/timme + 5% språktillägg = 8,253€ den här månaden (har haft nån "prövotidslön" de 4 första månaderna). Och i nästa månad stiger lönen för alla till 8,12€ i timmen, med 5% språktillägg blir det 8,526€ i timmen

Jobbar bara 6 timmar/dag, lite extra ibland när det finns saker att göra. Räknade ut att om jag skulle jobba 8 timmar per dag skulle jag tjäna 1500€ i månaden, inte illa

Old Post Mar-08-2005 15:29  Finland
Click Here to See the Profile for nekholm Click here to Send nekholm a Private Message Visit nekholm's homepage! Add nekholm to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ScuL
Hardtechno maniac

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by nekholm
Lönen har varit ok, 7,01€ i timmen (ca 70 kr), och nu fick jag höra att jag borde få 7,86€/timme + 5% språktillägg = 8,253€ den här månaden (har haft nån "prövotidslön" de 4 första månaderna). Och i nästa månad stiger lönen för alla till 8,12€ i timmen, med 5% språktillägg blir det 8,526€ i timmen

Jobbar bara 6 timmar/dag, lite extra ibland när det finns saker att göra. Räknade ut att om jag skulle jobba 8 timmar per dag skulle jag tjäna 1500€ i månaden, inte illa

jag tjäner 10€/timme och jag jobbar 8 timmar varje vecka så det räcker för det vanliga nu men om jag skulle få det fulltime vore det schysst som fan hehe (tyvärr går det inte)

Old Post Mar-08-2005 16:50  United Kingdom
Click Here to See the Profile for ScuL Click here to Send ScuL a Private Message Visit ScuL's homepage! Add ScuL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jofawe
Official Manb00bs of TA

jag tjänar precis så mycket så jag klarar mig .. å lite till

å i slutet på april får jag ännu mer

Old Post Mar-08-2005 17:06  Sweden

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Grattis till mig! / Vad jobbar ni med?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackHelp (again) Now with sound :-) [2004] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSalome & Ives - Mystic Roya (Holmes Ives Remix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 01:23.

Forum Rules: