Registered: May 2004
Morgen maar ff langs de FRS lopen om m binnen te halen
Mar-13-2005 13:40
moogwai
In TrancEaddict We Trust
Registered: Oct 2000
quote:
Originally posted by Muppy
Morgen maar ff langs de FRS lopen om m binnen te halen
idem
Mar-13-2005 16:07
@win
Why So Serious?
Registered: Jul 2004
Hij is binnen
Cd 1 begint wat stroef moet ik zeggen, maar ik ben nu bij Shivers en ja dat is gewoon een wereldplaat(eigenlijk zonder de vocalen dan, maar ja je kunt niet alles)
Mar-14-2005 14:04
Robert
Nick Robertson
Registered: Jan 2001
Mar-14-2005 14:14
Muppy
Bankzitter #1
Registered: May 2004
Heb hem ook binnen...ga nu luisteren
Mar-14-2005 21:38
SaBi
tranceaddict
Registered: Jun 2001
Ik vind hem wel lekker klinken . Eindelijk weer eens een goede trens dubbelaar .
Mar-15-2005 10:46
@win
Why So Serious?
Na de hele cd geluisterd te hebben moet ik zeggen dat de cd toch ietwat tegenvalt. Hij is jammerlijk net 2 weken te vroeg gemixt waardoor de absolute klappers zoals castamara, all of us, confirmation er niet opstaan, jammer! Ook had ipv Shivers wel gewoon Birth of an Angel op gemogen. Als je een plaat eerst hoort zonder vocals en daarna pas met dan valt die plaat in 99% vd gevallen gewoon tegen. Verder staan er gewoon teveel nummers op de cd. Het mixen kan veel rustiger, dat doet Armin in asot nu ook. Terwijl hij op de boot nog gewoon elk plaatje de tijd gunt, doe mij dat gewoon maar. Zodoende staan er ook gewoon een aantal fillers op de cd.
Op deze gemiste kansen na is het nog wel gewoon een vermakelijk cd-tje, allen waren zijn vorige compilaties beduidend beter!
Mar-15-2005 10:59
djdavid
Supreme tranceaddict
Registered: May 2003
quote:
Originally posted by @win
Verder staan er gewoon teveel nummers op de cd.
heb de cd nog niet gehoord, maar dit is standaard het probleem met van die commerciele cd's. d'r moeten gewoon standaard een hoeveelheid klappers op staan en dat gaat gewoon altijd ten koste van de kwaliteit van de cd... sowieso slaat het mixen van zulke cd's nergens op als je t vergelijkt met hoe de djs normalewijze (en armin dus tijdens zijn asot-shows) mixen
Mar-15-2005 11:08
Partyhardy!
Prog Addict!
Registered: May 2001
Ik vind er veel goede tunes op staan
Mar-15-2005 11:35
@win
Why So Serious?
quote:
Originally posted by djdavid
heb de cd nog niet gehoord, maar dit is standaard het probleem met van die commerciele cd's. d'r moeten gewoon standaard een hoeveelheid klappers op staan en dat gaat gewoon altijd ten koste van de kwaliteit van de cd... sowieso slaat het mixen van zulke cd's nergens op als je t vergelijkt met hoe de djs normalewijze (en armin dus tijdens zijn asot-shows) mixen
Het probleem is dat er vorig jaar (asot 2004) nog iets van 13 nummers op 1 cd gingen, nu bij de tweede al 17! Dat vind ik wat veel voor een trance-cd. De essentie van een tranceplaat is dat je hem juist in zijn waarde laat. Ook in zijn radioshow knalt hij er nu al 22/23 platen in twee uur door. Dat vind ik gewoon jammer. Ga liever voor kwaliteit dan voor kwantiteit zoals dat op het feest wel het geval was!
Mar-15-2005 11:53
djdavid
Supreme tranceaddict
Registered: May 2003
quote:
Originally posted by @win
Ga liever voor kwaliteit dan voor kwantiteit
dat bedoel ik dus!
Mar-15-2005 11:57
@win
Why So Serious?