Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > [01-04-2005] Tiesto - Erasmusbrug, Rotterdam (gratis)
Pages (7): « 1 2 [3] 4 5 6 7 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Tim81
Let's Rock!

Registered: Nov 2003

Nitroglycerine behoort tot de nitraten. Het zorgt voor verwijding van de bloedvaten en dus ook voor die van het hart. Bij angina pectoris geven die onvoldoende zuurstofrijk bloed door en als ze wat wijder worden is dat probleem opgelost. Bij aanvallen van hartkramp kan men snel even wat medicijn nemen om de aanval te onderbreken. Ook zijn er vormen van nitroglycerine die langduriger werken en op die manier helpen om aanvallen te voorkomen. Een en ander heeft te maken met de manier waarop men het middel krijgt toegediend.

Voor het onderbreken van een aanval zijn er met name de sprays voor in de mond en tabletjes voor onder de tong: Glytrin, Nitrolingual en Nitrostat.

Nitroglycerine kan ook door de arts via een infuus worden gegeven om een aanval te doorbreken of een dreigend hartinfarct af te wenden. Nitro Pohl is nitroglycerine die intraveneus (via de bloedvaten) wordt gegeven. Het kan ook onder de soortnaam nitroglycerine als ampullen in de apotheek worden gevonden.

Tenslotte kan de nitroglycerine via pleisters worden toegediend: Deponit T, Minitran, Nitro-Dur, Transiderm-Nitro, Trinipatch en onder de soortnaam.

Old Post Mar-17-2005 16:57  Netherlands
Click Here to See the Profile for Tim81 Click here to Send Tim81 a Private Message Add Tim81 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions

Registered: Jan 2002
Nou, ze hebben toch hun verstand erbij gehaald... ipv in de FRS kan je morgen de kaartjes halen bij de kassa's van Ahoy.

En ik vind t toch een beetje lullig om een vriendin van me alleen te laten gaan dus ik denk dat ik maar met haar mee ga morgenochtend met m'n slaapkop

Op t feestje krijgen we ook nog een nieuwe track van Kane te horen t kan niet meer stuk

Old Post Mar-24-2005 16:51 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Muppy
Bankzitter #1

Registered: May 2004

quote:
Originally posted by eieregooie
Nou, ze hebben toch hun verstand erbij gehaald... ipv in de FRS kan je morgen de kaartjes halen bij de kassa's van Ahoy.

En ik vind t toch een beetje lullig om een vriendin van me alleen te laten gaan dus ik denk dat ik maar met haar mee ga morgenochtend met m'n slaapkop

Op t feestje krijgen we ook nog een nieuwe track van Kane te horen t kan niet meer stuk

nu vraag ik me toch af hoeveel kaarten je per persoon mag halen...als het er 2 zijn, dan wil ik nog wel nadenken om te gaan

Old Post Mar-24-2005 16:54  Netherlands
Click Here to See the Profile for Muppy Click here to Send Muppy a Private Message Add Muppy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions

Registered: Jan 2002
Dat weet ik ook niet, nog een reden dus om maar mee te gaan voor de zekerheid

Old Post Mar-24-2005 16:57 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
tijs08
a.k.a Dj Teagle

Registered: Feb 2001

quote:
Originally posted by eieregooie
Dat weet ik ook niet, nog een reden dus om maar mee te gaan voor de zekerheid

hoe laat begint het kaarten gebeuren?

Old Post Mar-24-2005 16:59  Netherlands
Click Here to See the Profile for tijs08 Click here to Send tijs08 a Private Message Add tijs08 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Muppy
Bankzitter #1

Registered: May 2004

quote:
Originally posted by tijs08
hoe laat begint het kaarten gebeuren?

8 uur...

ja je leest het goed!

Old Post Mar-24-2005 17:43  Netherlands
Click Here to See the Profile for Muppy Click here to Send Muppy a Private Message Add Muppy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Lex
Respect the Lex

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by Muppy
8 uur...

He jammer, dan ben ik nu te laat

Old Post Mar-25-2005 09:04  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj Lex Click here to Send Dj Lex a Private Message Add Dj Lex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
tijs08
a.k.a Dj Teagle

2 Kaarten binnen!

Ik dacht waarom niet even proberen, ik woon bijna in Ahoy
Dus niet te vroeg maar om 10 uur even langs gelopen en hoewel er op de grote lichtkrant stond dat het uitverkocht was hadden ze binnen nog 20 kaarten en was er verder niemand meer

Ze waren druk bezig met een heeeleboel dranghekken weg te halen dus denk dat het wel erg druk is geweest... haha niks van gemerkt

Dus voor diegene die geen kaarten konden/wilden halen en er erg graag heen willen... PM, me

Old Post Mar-25-2005 09:30  Netherlands
Click Here to See the Profile for tijs08 Click here to Send tijs08 a Private Message Add tijs08 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by tijs08

Dus voor diegene die geen kaarten konden/wilden halen en er erg graag heen willen... PM, me

Verkopen verkopen verkopen! Op het tiesto forum

Old Post Mar-25-2005 09:38 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Frankisback
Senior tranceaddict

Registered: Sep 2003

ik stond op er om 11 uur
en las bord toen dachten ok la maar

zijn we weer terug gegaan

Old Post Mar-25-2005 11:14  Netherlands
Click Here to See the Profile for Frankisback Click here to Send Frankisback a Private Message Add Frankisback to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Tim81
Let's Rock!

Registered: Nov 2003

quote:
Originally posted by Frankisback
ik stond op er om 11 uur

welke vertaalmachine gebruik jij

Old Post Mar-25-2005 11:24  Netherlands
Click Here to See the Profile for Tim81 Click here to Send Tim81 a Private Message Add Tim81 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
tijs08
a.k.a Dj Teagle

quote:
Originally posted by Frankisback
ik stond op er om 11 uur

11 uur zal het al wel ECHT uitverkocht zijn geweest hoor..

Old Post Mar-25-2005 11:32  Netherlands

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > [01-04-2005] Tiesto - Erasmusbrug, Rotterdam (gratis)
Post New Thread    Post A Reply

Pages (7): « 1 2 [3] 4 5 6 7 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackAmazing Trance From Thomas Michael's Yellow Cd Promo 2000 [2005] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackGate 1 - The Flight (Space Mix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 07:04.

Forum Rules: