|
1. TOR: 50 ptn
2. FredNova: 35 ptn
3. djcresto: 19 ptn
4. Jasperovitsj: 12 ptn
5. UK: 9 pts
En hij doet nog mee ook, de max, allee, als het de drempel kan verlagen... Hij heeft er wel ene die nog niemand heeft 
Nice going, Rich, that was pretty good...
...for a foreigner 
| quote: | Originally posted by Rich
dont know if this is against the rules.. but why dont u make the samples 45kbps Ogg or 32kbps AAC? would be much smaller plus better quality! just an idea... |
Good idea as far as I can tell.
Nabistai, zend gewoon in wat je hebt, ik beloof da'k nie ga lachen 
|