ja uhhhh.. ik vond alle sets niet zo geweldig maar dat zal wel komen omdat ik er niet bij was... Cross vond ik wel grappig..
Nov-15-2001 10:02
The Groove
Senior tranceaddict
Registered: May 2001
Ik vond Piu en Bond zeker de beste! Vooral Piu was heerlijk aan het stampen! Ben daar ff helemaal uit m'n plaat gegaan
Nov-15-2001 10:11
Dj Alpha
Supreme tranceaddict
Registered: Jun 2001
zeg meneer de groove wie ben jij??? ken ik jou?
Nov-15-2001 12:53
tijs08
a.k.a Dj Teagle
Registered: Feb 2001
Bond is his name Scott Bond
ik ben het helemaal eens met DJ_Siesta!!
Scott Bond begon heel erg lekker relaxed o.a. 'Meridian - Killing Time' echt zoon gaaf nummer!!
Hij bouwde steeds verder op, van relaxed naar heerlijk zweven en daarna fet beuken,
Hij was halverwege de set al mijn held van de avond, ik was/ben namelijk echt helemaal gek van S.H.O.K.K - isn't it a little strange (KRAZY NUT MIX) en die draaide hij, ik werd gek!!!
En op het eind echt zo hard beuken, met cosmosonic. Ik vind Bond zijn set dus het qua opbouw, nummer keuze en zeker ook qua mix skills al kan Jules er zeker ook wat van.
Jules zijn set vond ik ook erg gaaf maar zoals het gewoonlijk is bij een poll moest ik hier ook kiezen
greetzz
Nov-15-2001 13:13
kolkiewolkie
muziekjunk
Registered: Sep 2001
quote:
Originally posted by Mysteric Nou, de Trance-Energy line-up van 16-02-02 in jaarbeurs in Utrecht wordt dus:
Klubbheads
DJ Jamx & De Leon (Dumonde)
Marco V
Blank And Jones
Johan Gielen
Blank & Jones, Dumonde en Marco V...das niet slecht. Maarja, dat duurt nog wel ff 3 maanden nog. Gaan ze strax natuurlijk weer heel geheimzinnig doen met die line-up terwijl de TA's hem al lang bij elkaar hebben gesnuffeld...
NARF
Ik kan me haast niet voorstellen dat gielen alweer komt, dat zou al de 4e keer wezen ofzo....
verder moet ik zeggen dat ik bij de bekendmaking van de vorige lineup me even achter de oren heb gekrabt en ff onderzocht heb wie sommige waren...
dat heb ik nu niet, ken ze allemaal, kan me dus haast niet voorstellen dat dit um is,maar ja, je weet het niet, zou wel geinig wezen
greetz kolkiewolkie
Nov-15-2001 13:34
tijs08
a.k.a Dj Teagle
Registered: Feb 2001
Gielen resident
in de flyer van afgelopen TE staat dat Gielen de resident is van TE en dus altijd te zien zal zijn.
Ikzelf vinf dit wel jammer want hoewel Gielen niet slecht is zie ik toch liever Bond of Jules nog een keer. Gielen kom je in iedere boerendisco weleens tegen, die andere 2 niet!
Maar kben wel blij als Dumonde echt komt want ik baalde zwaar toen ik hoorde dat ze niet kwamen afgelopen TE
Nov-15-2001 13:43
moogwai
In TrancEaddict We Trust
Registered: Oct 2000
Cosmic Gate!
Draait ook op de volgende Trance Energy... Dumonde is nog niet zeker volgens DJ JamX.
Nu hebben we dus al 4 namen die zeker zijn:
- Klubbheads
- Marco V
- Blank & Jones
- Cosmic Gate
Hopelijk komen daar dus Dumonde en Johan Gielen bij
Nov-16-2001 19:07
Dr Mystical
Senior tranceaddict
Ach je moet een keertje bij TE geweest zijn, dus ga ik de volgende keer wel line-up lijkt me ook wel leuk
Nov-16-2001 19:11
Origin X
Senior tranceaddict
Ik heb zoals de meesten dus ook gestemd op JUDGE JULES.
De Playlist roeleerde gewoon zwaar
Minimalistix - Close Over rulezz big time... en de rest ook