|
Whahahaha, geweldige thread is dit geworden. Ik moest vooral hard lachen om de volgende opmerking/foto (Bastiaan, thanks ):
| quote: | Originally posted by Little Theseus
Optie 1: je bent dus echt lelijk
Optie 2: je bent dus echt dom
Optie 3: je bent allebei
Optie 4: je loopt me in de zeik te nemen
Anyways, bij mannen ligt het iig wel zo simpel:
|
En deze verdient ook een nominatie:
| quote: | | O en Esrem, ik denk wel dat je behoorlijk knap moet zijn wil je er leuker uitzien dan de dames op de onderste verdieping van m'n huis. Maar die hebben geen innerlijk. En toch hebben ze 100x vaker sex dan ik. Rarara... |
Maar verder:
Ik denk dat liefde op het eerste gezicht dus echt wel kan. En dat van 'je moet iemand beter leren kennen om de echte schoonheid te zien' vind ik deels ook veel bull. Kijk, je kijkt in eerste instantie altijd naar het uiterlijk, klaar. Natuurlijk is het bij mannen zo dat ze het vaker (bot gezegd) "ergens op kunnen", maar het zijn dan ook mannen die vaker naar gewoon 'een' vriendin kijken ipv een langere relatie. Vrouwen kijken wat verder maybe dan hun neus lang is.
Maar , een vrouw met een uitstraling, die 'iets' heeft, hoeft helemaal qua uiterlijk/schoonheid niet perfect en heel mooi te zijn. D'r zijn wel meer dingen ja.
En het klopt, als je elkaar langer/beter kent dan kijken je, dan pas ja, naar het innerlijk. Maar als ik ga stappen kijk ik daar eerst echt niet naar 
|