Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > eerste singel arise
Pages (11): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
New Wave
We are all a number......



Registered: Mar 2001
Location: Holland

quote:
Originally posted by Marc.....S
Oja, mr New Wave ik moet een klein beetje toegeven dat je gelijk hebt maar je kan ook overdrijven


Overdrijven? Uhgum......Wat is de volgende? geluidssysteem die er op Arise komt? Misschien komt er wel een compilatie cd van arise. Komt daar dan ook een nieuwe topic over? Misschien wel een thread over de prijsvraag: "wie het eerst raad welke kleur de posters zijn krijgt gratis toegang"? enzenzenz. En ik kan zo nog wel even doorgaan. Als ik dat zou doen..dan zou ik overdrijven. Er zijn 4 topics over Arise gemaakt...beetje overdreven lijkt me? En daarnaast de opmerking "Ze komen hier alleen om arise te promoten en verder hebben ze geen inbreng" klopt als een bus. Helemaal waar.


___________________
Allemaal gelul!!

Old Post Mar-16-2005 18:12  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Marc.....S
tranceaddict



Registered: Jan 2005
Location: Nijmegen

Het enige wat jij moet doen is op deze thread reageren http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=129725

Hier hoor je thuis. Laat mensen gewoon lekker hun gang gaan joh, ik snap niet dat je hier van wakker kunt liggen.


Ga eens leven man

Old Post Mar-17-2005 15:53  Netherlands
Click Here to See the Profile for Marc.....S Click here to Send Marc.....S a Private Message Visit Marc.....S's homepage! Add Marc.....S to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TranceFool
Rollin´ Rhythms



Registered: Jan 2001
Location: Rotterdam

quote:
Originally posted by Marc.....S
Het enige wat jij moet doen is op deze thread reageren http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=129725

Hier hoor je thuis. Laat mensen gewoon lekker hun gang gaan joh, ik snap niet dat je hier van wakker kunt liggen.


Ga eens leven man

Wil jij ontkennen dan er hier bepaalde mensen alleen maar hun eigen zaakies lopen te promoten? Puur eigen belang en verder participeren ze 0,0 op het forum.

Er zijn zat TA´s die hier feestjes posten (of andere zaken) waar ze zelf bij betrokken zijn en dat is leuk, helemaal niks mis mee. Maar het moet geen reklame-board worden....


___________________
Latest mixes: http://soundcloud.com/rhorjus

Old Post Mar-17-2005 15:57  Netherlands
Click Here to See the Profile for TranceFool Click here to Send TranceFool a Private Message Add TranceFool to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter



Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!

quote:
Originally posted by TranceFool
Wil jij ontkennen dan er hier bepaalde mensen alleen maar hun eigen zaakies lopen te promoten? Puur eigen belang en verder participeren ze 0,0 op het forum.

Er zijn zat TA´s die hier feestjes posten (of andere zaken) waar ze zelf bij betrokken zijn en dat is leuk, helemaal niks mis mee. Maar het moet geen reklame-board worden....


Ben het hier wel mee eens.

NewWave brengt het dan heel erg recht door zee en soms bot, maar hij heeft af en toe wel een punt. Heel af en toe

Old Post Mar-17-2005 16:11 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Marc.....S
tranceaddict



Registered: Jan 2005
Location: Nijmegen

Ik neem Freek gewoon in bescherming, hij weet verder van de spelregels hiero nog weinig af. Dat geef dan nog niet de rede om gelijk die jongen af te maken. En vooral dat blije gedoe van, singel schrijf je niet zo maar zo Laat gewoon iedereen in z'n waarde en als je er met bepaalde personen niet eens bent over wat ze posten, geef ze dan eerst een prive berichtje inplaats ze voor schut te zetten. Beetje onvolwassen zo en behoooooorlijk zielig.
Maar dat zal wel in de aard van sommige mensen zitten.

Old Post Mar-17-2005 17:51  Netherlands
Click Here to See the Profile for Marc.....S Click here to Send Marc.....S a Private Message Visit Marc.....S's homepage! Add Marc.....S to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Little Theseus
Addicted Myth



Registered: Jun 2001
Location: Amsterdam

quote:
Originally posted by Marc.....S
Ik neem Freek gewoon in bescherming, hij weet verder van de spelregels hiero nog weinig af. Dat geef dan nog niet de rede om gelijk die jongen af te maken. En vooral dat blije gedoe van, singel schrijf je niet zo maar zo Laat gewoon iedereen in z'n waarde en als je er met bepaalde personen niet eens bent over wat ze posten, geef ze dan eerst een prive berichtje inplaats ze voor schut te zetten. Beetje onvolwassen zo en behoooooorlijk zielig.
Maar dat zal wel in de aard van sommige mensen zitten.


Freek Willem!!



jezus wat zitten dr toch een trutjes hier, gauw op de teentjes getrapt, vervolgens replyen met allerlei taalfouten, bewijst een hoop intelligentie


___________________

www.balticbastian.com/

Old Post Mar-17-2005 17:56  Tokelau
Click Here to See the Profile for Little Theseus Click here to Send Little Theseus a Private Message Visit Little Theseus's homepage! Add Little Theseus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter



Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!

quote:
Originally posted by Marc.....S
Ik neem Freek gewoon in bescherming, hij weet verder van de spelregels hiero nog weinig af. Dat geef dan nog niet de rede om gelijk die jongen af te maken. En vooral dat blije gedoe van, singel schrijf je niet zo maar zo Laat gewoon iedereen in z'n waarde en als je er met bepaalde personen niet eens bent over wat ze posten, geef ze dan eerst een prive berichtje inplaats ze voor schut te zetten. Beetje onvolwassen zo en behoooooorlijk zielig.
Maar dat zal wel in de aard van sommige mensen zitten.


Kom op, ik zette ten eerste, in die eerste post, NIEMAND voor schut, ik gaf alleen opbouwende kritiek als in: let hierop en daarop als je professioneel over wil komen.

Als ik jullie belachelijk had willen maken had ik wel gezegd:

SUKKEL! Het is singLE

Maar nee dat doe ik niet. Respect voor het feit dat jullie feesten organiseren en dat ook willen promoten, maar ik zou alleen 'de manier waarop' even reviseren. Gewoon een les voor de volgende keer. Capice?

Old Post Mar-17-2005 18:02 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......



Registered: Mar 2001
Location: Holland

quote:
Originally posted by Marc.....S
Het enige wat jij moet doen is op deze thread reageren http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=129725

Hier hoor je thuis. Laat mensen gewoon lekker hun gang gaan joh, ik snap niet dat je hier van wakker kunt liggen.


Ga eens leven man


Ejh duffe lul ga jij eens effe je grote smoel houden.
Ik kom hier 4 jaar en weet donders goed in welke mate mensen posten.
Komt in januari zijn accountje openen om Arise te promoten maar verder hebben jullie niets te melden. En als die Freek de regels niet kent dan moet hij LEZEN. Want we hebben daar zo'n leuke thread voor. Ten eerste geef ik een vrij normale reactie. Ik weet met welk doel de meeste mensen komen: Of voor promotie, of voor gelezellig ouwehoeren en serieus discussies voeren. We kunnen al raden waar jij onder valt.
Want als niemand wat zegt dan wordt er over 2 maanden weer een thread geopend voor jullie 2de single. Dus bijdehandte prutser..effe dimmen jij. Zelfs voor me eigen feest heb ik in 3 jaar tijd 2 threads geopend. Ik ga toch oko niet voor elke klein dingetje een thread openen. Staat overgens gewoon in de regels. Ook sukkels zoals jij moeten zich daar aan houden. Ophoeren jij want het enige wat jij doet is promoten en een grote bek geven.


___________________
Allemaal gelul!!

Old Post Mar-17-2005 18:14  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jappio
.



Registered: Dec 2001
Location: Spijkenisse, Holland

quote:
Originally posted by Marc.....S
Het enige wat jij moet doen is op deze thread reageren http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=129725

Hier hoor je thuis. Laat mensen gewoon lekker hun gang gaan joh, ik snap niet dat je hier van wakker kunt liggen.


Ga eens leven man


Misschien is deze aanbeveling dan goed om eens door te sturen (en te laten lezen) naar je arise vriendjes: http://www.tranceaddict.com/forums/...&threadid=35273

(en dan vooral het eerste punt!!)


Prima dat er een topic is over het thema arise, maar t wordt steeds bizarder. En dat je dan ook al niet meer mag reageren op iemands spelfouten (wie maakt er dan ook zo'n spelfout in een topictitel..) omdat dat kinderachtig is, en je iemand niet in zijn waarde laat lijkt me helemaal een beetje overdreven. Lijkt me dat jij hem eerder niet in zijn waarde laat; want Freek had vast wel zelf een reactie kunnen plaatsen (tenzij hij natuurlijk zoals vermoed echt alleen een account heeft geopend om de nieuwe single te promoten )

En misschien kan je het beste wat marketing cursussen gaan volgen, wellicht dat je je concept wat beter in de markt kan zetten dan dit oeverloos gespam, wat je door je eigen houding alleen maar minder klanten gaat opleveren dan er voor je gespam waren.

Old Post Mar-17-2005 18:24  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jappio Click here to Send Jappio a Private Message Visit Jappio's homepage! Add Jappio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter



Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!

Zucht, die goede ouwe tijd toen Robin nog bij Arise zat.....

sorry, te flauw, kon het niet laten

Old Post Mar-17-2005 19:18 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MeCo
Junior tranceaddict



Registered: Sep 2004
Location: Nijmegen

Whahahahhaha, wat een stelletje suftrutten zeg. Hej Marcie je moet je eigen niks van die NewWave aantrekken want zijn moeder speelt de hoer in dat zint hem nog steeds niet. Wat een teringkneus zeg. Ga je moedermelk drinken man want dat heb je nodig lelijke anaallikker.
Stelletje daapse Armin pijpers zijn het, stuk voor stuk.

Ik ben er wel de 27e, hoop dat jullie kneuzen er ook zijn. Hang ff een naambordje op want dan zal ik je eens ff flink onder je grote teen schoppen. Wat een mongolen zeg. Heb me vaak ingehouden en geprobeerd toen het ff fout ging, me eigen te gedragen maar nu ik dit zo allemaal lees. Veel succes met het scheiden van je opa's lul uit die gore kut van je moeder ...........

Old Post Mar-17-2005 21:34  Netherlands
Click Here to See the Profile for MeCo Click here to Send MeCo a Private Message Add MeCo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dj_spare
Sjef Jembek



Registered: Apr 2002
Location: Somewhere

dit topic wordt steeds leuker


___________________
Monsieur Cannibale!
http://www.djspare.com

Old Post Mar-17-2005 21:42  Netherlands
Click Here to See the Profile for dj_spare Click here to Send dj_spare a Private Message Visit dj_spare's homepage! Add dj_spare to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > eerste singel arise
Post New Thread    Post A Reply

Pages (11): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPaul Oakenfold 26-09-1999 / Rojam [2003] [26]

Click here to listen to the sample!Pause playbackThe Gate - "Iron Eden (Terra Ferma Remix)" [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 11:46.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!