Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > לצאת מהצבא...עזרה
Pages (20): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Sniper
Markus Schulz Addict



Registered: Mar 2002
Location: IL

quote:
Originally posted by DjChook
שחר אתה חי בסרט, גם אני לא אתן לבת שלי להיות עם מישהו שלא עשה צבא,
מאותה סיבה שמנהל לא יקח לעבודה מישהו שלא עשה צבא

איפה הבטחון, מוסר, אמינות של בנאדם...

אני לא יודע מה איתכם, אני באתי בגישה של להנות בצבא,
ותאמינו לי אני עושה חיים משוגעים
יש אנשים שיגידו, שזה רק ממרמניקים שגם ככה תקועים שם 6 שנים אז מתייחסים אליהם יפה, אבל אני אומר לכם שזה הכל תלוי בגישה שלך...

אני אוהב את הצבא, ואוהב את האנשים שעושים צבא, אליהם אני מתחבר.


אני מסכים עם זה ששחר חי בסרט..
הגישה שלך היא על הפנים.. אף פעם לא ראיתי אותך ככה שאני לא יכול לשפוט
אבל אתה כ"כ בטוח בעצמך, שזה בעיה אחרת בפני עצמה..

כשתתגייס אתה תבין שאין דבר כזה בעולם בטוח, זה ישנה אותך..

אני ת'אחלס אכלתי הרבה חרא מהצבא, ואני לא אוהב את המסגרת..
אבל אני מרגיש כבוד שאני משרת בצבא, ואני יודע שזה צביעות..
ולא פעם ולא פעמיים חשבתי על להשתחרר, אני לא ישקר, אבל ת'אחלס הצבא עזר לי הרבה, אני חושב בכל אופן שאני בן אדם הרבה יותר בוגר\אחראי\יודע לעבוד תחת לחץ\ ועוד הרבה דברים..

ונכון, אם לא הייתי עושה צבא הייתי כבר לקראת סיום של התואר ה1 שאני מתכנן לעשות ישר אחרי הצבא, בלי חו"ל ובלי נעליים
כי בסופו של דבר מישהו רשם שתגיע למקום עבודה ותגיד שלא עשית צבא בגלל כל סיבה שהיא, אז אתה מתחיל ישר מ90% כמובן שלא בכל מקום, זה תלוי במנהל..

אז נכון, לא הכל טוב שאתה בצבא.. זה תקופה לא הכי נעימה, זה תקופה של מינוסים, ופחות לראות את הבית ופחות זמן בשביל עצמך.. ויש הרבה חסרונות.. אבל לעשות צבא אתה חייב.. כמו שמארק רשם, אתה חיי במדינה הזו, זו חובתך!

מוש, אם זה באמת מפריע לך, אז תשתחרר..

אין מה לעשות, הבריאות לפני הכל, תחשוב טוב לפני שאתה עושה צעד כזה..

ומקווה שתרגיש טוב..


___________________

Old Post Mar-17-2005 11:25 
Click Here to See the Profile for Sniper Click here to Send Sniper a Private Message Visit Sniper's homepage! Add Sniper to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Scorchio
Sorry! We Are Circoloco



Registered: Apr 2001
Location: Lexicon Avenue

מארק אני לא רואה את מה שאתה מתאר כהשתמטות
יש אנשים שמה לעשות תנסה בכל הכוח
מסגרת צבאית לא מתאימה להם
אני משרת כבר שנה ו-4 חודש ועדיין מרגיש שהמסגרת הזאת לא מתאימה לי
עוד לא הצלחתי להבין את ההיגיון הדפוק של הצבא
להגיד פה את האמת ועל הזין שלי הכל
אני מת לצאת מהצבא
אני מרגיש שאני מבזבז תזמן שלי שם טילים
יש לי הרבה תכניות שאני יכול ליישם כבר עכשיו

אני לא רואה איך עוד שנה ו-8 של להיות פקוד תעזור לי בחיים


___________________


SIGN THE "WE WANT SASHA & DIGWEED @ BUENOS AIRES ON DVD" PETITION!

Old Post Mar-17-2005 14:01  Israel
Click Here to See the Profile for Scorchio Click here to Send Scorchio a Private Message Add Scorchio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Sniper
Markus Schulz Addict



Registered: Mar 2002
Location: IL

צח, ת'אחלס עכשיו אתה מזיין ת'מוח..

מה עוצר אותך שאתה בצבא??

אתה חוזר כל יום הביתה, ואם אתה כ"כ רוצה לעשות משהו אתה יכול לעשות את זה בערב, על חשבון הזמן הפנוי שלך..

אז יאללה, שלוש שנים מהחיים, מי ישמע.. אחרי הצבא יהיה לך את כל החיים
לעשות את מה שאתה רוצה, אז כמו שרשמתי פוסט קודם
נכון שזה תקופה שהכל לחוץ וכו', אבל אתה לא חוזר הביתה פעם ב3 שבועות
שיש לך 1000 דברים לעשות ב3 ימים מסכנים..

ושוב, נכון השלוש שנים האלה לא הכי נוחות ואתה מפסיד הרבה דברים
אבל בסופו של דבר אתה תראה שתשתחרר אתה תזכור את הצבא רק לטובה..

אני ת'אחלס לא עושה מי יודע מה, רוב הזמן אני משתעמם במשרד עד חמש וחצי
חוזר הבייתה בקרוב מתחיל ללמוד, ויש לי זמן לחברה חברים משפחה
לישון

אז נכון שאני לא ישן 10 שעות ביום, ונכון שיש ימים שאני חוזר מת מעייפות וזה מבאס.

להשתחרר אני בחיים לא אשתחרר,
יותר מזה אני אפילו מתחרט רצח שלא יצאתי לקצונה, אני מטומטם!
הייתי ממצא את עצמי הרבה יותר ממה שעשיתי עד עכשיו..

ואם תשאל איך שיניתי את הגישה??

בתפקיד הקודם שלי המפקד שלי היה 3 חודשים בג' ואני מילאתי את התפקיד שלו אז נכון, בקושי ראיתי בית, שעות שינה וחיים

אבל זה פיתח לי המון צדדים שלא ידעתי שאני מסוגל לעשות.. וזה שינה אותי.

וכמו שציינתי, אני לא אוהב את המסגרת
אני גם לא מבין את ההגיון שיש בצבא
אבל בתור אזרח במדינת ישראל אני מרגיש מחויב לעשות צבא, ולתת ממה שאני יכול, ברור שאני יכול לתת יותר.. אבל החלטתי לתת את המקסימום של המינימום..

ותאמין לי שיש ימים שאני מרגיש הכי מבוזבז בעולם.. וזה קורה הרבה, במיוחד עכשיו שאני ת'אחלס פקיד לכל דבר.. אני רוב היום יושב
משחק במחשב, מתכתב במיילים עם אנשים מטייל בבסיס
אבל לא פעם ולא פעמיים שהייתי צריך לעשות משהו שאולי מבחינתי הוא כלום.. כולה להרים טלפון למשפחה שכולה, ולשמוע אותם שמחים זה אשכרה עושה לי טוב, או שמשפחה שכולה מבקשת משהו מסוים ואני עוזר להם, זה עושה ממש טוב, ברור שאני לא מקבל סיפוק כאילו מנעתי איזה פעילות טרור, אבל זו הדרך שבחרתי ואני צריך להתמודד איתה

בקשר למה שרשמת שיש אנשים שלא מתאימים למסגרת צבאית
זו בעיה בפני עצמה, לדעתי הצבא צריך מבעוד מועד לא לגייס אותם..
חבל על הזמן\כח אדם והמשאבים שהצבא נותן לאנשים כאלה..
לא כמשהו רע, אני מתכוון שאם בן אדם כמו שחר, רוצה לעשות בית זונות אבל עדיין לשרת שירות מלא בשביל להגיד "שירתתי בצבא" שלא יגייסו אותו בכלל..

כי בסופו של דבר רוב הטבחים\ש.ג וכל התפקידים הזונתיים האלה של שבוע שבוע וחמש תשע
מקבלים האלה שעושים בעיות, ולא אילו שבאמת יש להם בעיות ת"ש וכו'..
ברור שיש יוצאים מן הכלל אבל בכל זאת..

החייל הזה שלא יגייסו אותו יכול לחסוך כמה אלפי שקלים בשנה לצה"ל, ובכך צה"ל יכול לצ'פר אנשים אחרים שבאמת מגיע להם..


___________________

Last edited by Sniper on Mar-17-2005 at 15:01

Old Post Mar-17-2005 14:48 
Click Here to See the Profile for Sniper Click here to Send Sniper a Private Message Visit Sniper's homepage! Add Sniper to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shahar
----------



Registered: Jun 2002
Location:

quote:
Originally posted by DjChook
שחר אתה חי בסרט, גם אני לא אתן לבת שלי להיות עם מישהו שלא עשה צבא,
מאותה סיבה שמנהל לא יקח לעבודה מישהו שלא עשה צבא

איפה הבטחון, מוסר, אמינות של בנאדם...

אני לא יודע מה איתכם, אני באתי בגישה של להנות בצבא,
ותאמינו לי אני עושה חיים משוגעים
יש אנשים שיגידו, שזה רק ממרמניקים שגם ככה תקועים שם 6 שנים אז מתייחסים אליהם יפה, אבל אני אומר לכם שזה הכל תלוי בגישה שלך...

אני אוהב את הצבא, ואוהב את האנשים שעושים צבא, אליהם אני מתחבר.


באיזה סרט אני חיי?!
וסבבה שאתה לא נותן לבת שלך לצאת עם מישו שלא עשה צבא
תדע לך שאם היא תאהב אותו היא לא תקשיב לך למה אהבה זה מה שחשוב
לא שכל לא כסף לא כלום
אם היא אוהבת אותו היא תסתיר ממך תשקר לך תריב איתך
תאמין לי אם היא אוהבת אותו תן לה ללכת עם זה
למה זה כולה בנאדם שלא עשה צבא ואו..
אבא של חברה שלי לא סיים תיכון ולא עשה צבא
אז מה?!
נראה לך אכפת למישהו?
תיודע איזה בנאדם מלך הוא?
תיודע איך הוא אוהב אותי???
אנחנו מדברים כמו חברים אפילו פעם סתם הוא הזמינתי לבירה סיפרתי לו שאני אוהב מוזיקה אלקטרונית ומה זה מוזיקה אלקטרונית וזה
בנאדם מלך אני מאחל לכל בנאדם פה אבא כזה
אז נראה לך אכפת למישו אם הוא עשה צבא?
שלא יעשה מה כפת לי?
יש אנשים שעשו צבא והיו מתים להיות כמוהו

אז די עם השטויות האלה תאמין לי ככה אתה והילדים לא תהיו בקשר טוב בחיים
זה לא קשור לאמינות ולא לבטחון...מוסר סבבה מסכים איתך
אבל אמינות!? הוא לא עשה צבא אז הוא לא אמין?! מה זה השטויות האלה אני מתפלא עלייך

ואיך בדיוק הגעת למסקנה שאני חי בסרט מכל מה שכתבתי על הצבא?

quote:
Originally posted by Sniper
אני מסכים עם זה ששחר חי בסרט..
הגישה שלך היא על הפנים.. אף פעם לא ראיתי אותך ככה שאני לא יכול לשפוט
אבל אתה כ"כ בטוח בעצמך, שזה בעיה אחרת בפני עצמה..

כשתתגייס אתה תבין שאין דבר כזה בעולם בטוח, זה ישנה אותך..

אני ת'אחלס אכלתי הרבה חרא מהצבא, ואני לא אוהב את המסגרת..
אבל אני מרגיש כבוד שאני משרת בצבא, ואני יודע שזה צביעות..
ולא פעם ולא פעמיים חשבתי על להשתחרר, אני לא ישקר, אבל ת'אחלס הצבא עזר לי הרבה, אני חושב בכל אופן שאני בן אדם הרבה יותר בוגר\אחראי\יודע לעבוד תחת לחץ\ ועוד הרבה דברים..

ונכון, אם לא הייתי עושה צבא הייתי כבר לקראת סיום של התואר ה1 שאני מתכנן לעשות ישר אחרי הצבא, בלי חו"ל ובלי נעליים
כי בסופו של דבר מישהו רשם שתגיע למקום עבודה ותגיד שלא עשית צבא בגלל כל סיבה שהיא, אז אתה מתחיל ישר מ90% כמובן שלא בכל מקום, זה תלוי במנהל..

אז נכון, לא הכל טוב שאתה בצבא.. זה תקופה לא הכי נעימה, זה תקופה של מינוסים, ופחות לראות את הבית ופחות זמן בשביל עצמך.. ויש הרבה חסרונות.. אבל לעשות צבא אתה חייב.. כמו שמארק רשם, אתה חיי במדינה הזו, זו חובתך!

מוש, אם זה באמת מפריע לך, אז תשתחרר..

אין מה לעשות, הבריאות לפני הכל, תחשוב טוב לפני שאתה עושה צעד כזה..

ומקווה שתרגיש טוב..


שוב למה אני חי בסרט בדיוק? ובמה אני בטוח בעצמי? אפילו אני לא מבין מה אתה רוצה חחח

ואמרתי לך אם אנלא יסתדר בצבא ואני יראה שזה פוגע לי בחיים שלי שאני באמת אוהב אותם ומרגיש שהם יפים אני ישים זין על הצבא ויצא וחכה 3-4 חודש ותראה שאם אני מרגיש שרע לי שם אני יצא משם

quote:
Originally posted by Scorchio
מארק אני לא רואה את מה שאתה מתאר כהשתמטות
יש אנשים שמה לעשות תנסה בכל הכוח
מסגרת צבאית לא מתאימה להם
אני משרת כבר שנה ו-4 חודש ועדיין מרגיש שהמסגרת הזאת לא מתאימה לי
עוד לא הצלחתי להבין את ההיגיון הדפוק של הצבא
להגיד פה את האמת ועל הזין שלי הכל
אני מת לצאת מהצבא
אני מרגיש שאני מבזבז תזמן שלי שם טילים
יש לי הרבה תכניות שאני יכול ליישם כבר עכשיו

אני לא רואה איך עוד שנה ו-8 של להיות פקוד תעזור לי בחיים


מסכים איתך!!!!
העיקר כשאני כתבתי משו דומה אמרו שאני חיי בסרט פחחחחח

שוב
מי שלא רוצה צבא לא תורם לצבא
והצבא לא צריך אנשים כאלה
עובדה שמשחררים אנשים על אי התאמה
אז למה לגייס אותם בכלל
מה בנאדם כמוך וכמוני עוזרים אם זה לא מעניינתנו
יופי ישימו אותי בנאדם שבא כל יום יושב במשרד ועושה משו משרדי
מה יצא להם מזה?
עדיף לתת את זה לעובד תאילנדי שמת לכסף הזה ויסכים לעשות את זה במקום לעבוד בחרא ובחול ובבוץ

quote:
Originally posted by Sniper
צח, ת'אחלס עכשיו אתה מזיין ת'מוח..

מה עוצר אותך שאתה בצבא??

אתה חוזר כל יום הביתה, ואם אתה כ"כ רוצה לעשות משהו אתה יכול לעשות את זה בערב, על חשבון הזמן הפנוי שלך..

אז יאללה, שלוש שנים מהחיים, מי ישמע.. אחרי הצבא יהיה לך את כל החיים
לעשות את מה שאתה רוצה, אז כמו שרשמתי פוסט קודם
נכון שזה תקופה שהכל לחוץ וכו', אבל אתה לא חוזר הביתה פעם ב3 שבועות
שיש לך 1000 דברים לעשות ב3 ימים מסכנים..

ושוב, נכון השלוש שנים האלה לא הכי נוחות ואתה מפסיד הרבה דברים
אבל בסופו של דבר אתה תראה שתשתחרר אתה תזכור את הצבא רק לטובה..

אני ת'אחלס לא עושה מי יודע מה, רוב הזמן אני משתעמם במשרד עד חמש וחצי
חוזר הבייתה בקרוב מתחיל ללמוד, ויש לי זמן לחברה חברים משפחה
לישון

אז נכון שאני לא ישן 10 שעות ביום, ונכון שיש ימים שאני חוזר מת מעייפות וזה מבאס.

להשתחרר אני בחיים לא אשתחרר,
יותר מזה אני אפילו מתחרט רצח שלא יצאתי לקצונה, אני מטומטם!
הייתי ממצא את עצמי הרבה יותר ממה שעשיתי עד עכשיו..

ואם תשאל איך שיניתי את הגישה??

בתפקיד הקודם שלי המפקד שלי היה 3 חודשים בג' ואני מילאתי את התפקיד שלו אז נכון, בקושי ראיתי בית, שעות שינה וחיים

אבל זה פיתח לי המון צדדים שלא ידעתי שאני מסוגל לעשות.. וזה שינה אותי.

וכמו שציינתי, אני לא אוהב את המסגרת
אני גם לא מבין את ההגיון שיש בצבא
אבל בתור אזרח במדינת ישראל אני מרגיש מחויב לעשות צבא, ולתת ממה שאני יכול, ברור שאני יכול לתת יותר.. אבל החלטתי לתת את המקסימום של המינימום..

ותאמין לי שיש ימים שאני מרגיש הכי מבוזבז בעולם.. וזה קורה הרבה, במיוחד עכשיו שאני ת'אחלס פקיד לכל דבר.. אני רוב היום יושב
משחק במחשב, מתכתב במיילים עם אנשים מטייל בבסיס
אבל לא פעם ולא פעמיים שהייתי צריך לעשות משהו שאולי מבחינתי הוא כלום.. כולה להרים טלפון למשפחה שכולה, ולשמוע אותם שמחים זה אשכרה עושה לי טוב, או שמשפחה שכולה מבקשת משהו מסוים ואני עוזר להם, זה עושה ממש טוב, ברור שאני לא מקבל סיפוק כאילו מנעתי איזה פעילות טרור, אבל זו הדרך שבחרתי ואני צריך להתמודד איתה

בקשר למה שרשמת שיש אנשים שלא מתאימים למסגרת צבאית
זו בעיה בפני עצמה, לדעתי הצבא צריך מבעוד מועד לא לגייס אותם..
חבל על הזמן\כח אדם והמשאבים שהצבא נותן לאנשים כאלה..
לא כמשהו רע, אני מתכוון שאם בן אדם כמו שחר, רוצה לעשות בית זונות אבל עדיין לשרת שירות מלא בשביל להגיד "שירתתי בצבא" שלא יגייסו אותו בכלל..

כי בסופו של דבר רוב הטבחים\ש.ג וכל התפקידים הזונתיים האלה של שבוע שבוע וחמש תשע
מקבלים האלה שעושים בעיות, ולא אילו שבאמת יש להם בעיות ת"ש וכו'..
ברור שיש יוצאים מן הכלל אבל בכל זאת..

החייל הזה שלא יגייסו אותו יכול לחסוך כמה אלפי שקלים בשנה לצה"ל, ובכך צה"ל יכול לצ'פר אנשים אחרים שבאמת מגיע להם..


קודם כל בקשר לצח לא כל דבר הוא יכול לעשות בערב
ולא תמיד אחרי יום בצבא ולפעמים אחרי יום זין בצבא אתה חוזר גמור ואין לך זין לכלום
וביחוד אם אתה לא תורם בכלום!! אז מה עוזר לך שאתה שם?! מה בדיוק עשית?? זה לא שאתה לוחם ואתה חוזר מת ואומר וואלה ה 21 יום האלה היו קשים אבל שווים את זה

וואלה בנאדם שמטאטא בצבא כל יום זה לא בנאדם שתורם לצבא ולא לעצמו
אל תשחק אותה מהאלה המורעלים שמרגישים שחייבים לשרת תמדינה דיי חלאס עם הפוזות האלה
ראיתי מלא אנשים כמוך "אם לא תשרת מי ישרת" תיודע מי ישרת? מי שרוצה את זה ומי שמת לזה
בנאדם כמוני וכמו צח לא נותן לצבא כלום
ואל תנסה לשכנע אותנו כי אני אומר לך שלא תצליח
כי זה ההרגשה ולא יעזור כמה שתתחבא מאחורי משפטים אני יודע שגם אתה בתוכך רוצה לצאת

ואני אומר שוב אני שם זין על הצבא ואם זה לא יתאים לי אני ייצא ואני יסתדר בחיים
ובאמת זה עוצר לי תוכניות אני רוצה לדגמן ורוצה לפתוח עסק עצמאי עם כמה חברים ואבא של חברה שלי
והצבא עוצר את זה
ווואלה אני אומר לך אני נהנה מכל יום בבית
זה הגיל הכי בנזונה להנות וואלה הרבה יותר מגיל 25
עכשיו אנחנו ילדים זה הכי כיף
ואת הכיף שעשיתי מסוף הלימודים עד היום תאמין לי אנלא יודע כמה אנשים הספיקו לעשות ואנלא יודע אם אני בעצמי יעשה אותו שוב
אז כן הצבא עוצר
בכיף הייתי שם ת 3 שנים האלה על דברים אחרים

Old Post Mar-17-2005 16:26 
Click Here to See the Profile for Shahar Click here to Send Shahar a Private Message Add Shahar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Sniper
Markus Schulz Addict



Registered: Mar 2002
Location: IL

קודם כל אני לא משחק אותה מורעל
להפך אני הכי לא מורעל, אתה מדבר עם בן אדם שלא רצה להתגייס בכלל
ואני לא עומד מאחורי משפטים
אני דיברתי איתך ת'אחלס! אני לא אוהב את המסגרת, אבל אני אוהב את המדינה
ובתור אזרח במדינה אני חייב לשרת 3 שנים מלאות!!! אם יקצרו לי מה טוב.

וכבר רשמתי פה, חשבתי לא פעם ולא פעמיים על לצאת..
ונכון יש יתרונות ללא השלוש שנים הללו אבל צבא זה גם דבר שצריך לעשות בחיים ולא יעזור כלום..

ושאני מתכוון שאתה חיי בסרט ואתה כ"כ בטוח בעצמך שאתה הולך להצליח בחיים כבר אמרתי לך את זה, הלוואי ותצליח באמת הלוואי מכל הלב אני אומר אתזה. אבל אל תחשוב שהחיים כ"כ קלים.. ואני אומר את זה ממקרים שעברו אצלי במשפחה, באמת שאני לא מתכוון לפרט כזה דברים דיי פרטיים.. שאני מעדיף לשמור בפרסייה מצומצת.

הלוואי ותיהיה דוגמן מצליח ויהיה לך את העסק הכי משגשג ורווחי שיש בעולם..

אבל תקח בחשבון, שלא כל דבר בחיים מגיע בכזאת קלות, אתה אומר את זה כאילו אתה כבר יושב על עסק שמשגשג בסביבות 10 שנים ועם בטחון כלכלי של לפחות 10 מיליון..

ואם אתה כ"כ רוצה לפתוח עסק, אז אתה יכול! אל ת'זיין לי תמוח
אני מכיר מישהו בבסיס שלי, שעושה יומיות בדיוק כמוני
וההבדל ביננו שהוא מחזיק משפחה, כן הוא נשוי!! ויש לו ילדה!!
ותאמין לי שבשניה הוא יוצא מהצבא, והוא ממש לא נהנה ממה שהוא עושה! הוא חימשוניק ועושה עבודה שחורה רצח, מתקן כלי רכב כל היום, חוזר מסריח הביתה
והולך לעבוד!!! ותאמין לי שלהחזיק משפחה זה יותר קשה מעסק פרטי דוגמנות ועוד 1001 דברים! לגדל ילדים זה לא כ"כ קל!
ואם אתה באמת רוצה אז גם הצבא לא יעצור אותך!!

אז אל תטוס 3 שנים מי ישמע שבאמצע בית הספר היית יכול לטוס לחודש פתאום סתם ככה ביום אחד..

ומה אני עושה?? כבר ציינתי שלא ממש הרבה, ושוב אני לא מורעל
ואני לא נהנה ממה שאני עושה בצבא, אבל כמו שרשמתי בחרתי דרך לא מעניינת, ואני צריך להמשיך בדרך.. עובדה יש לי חיים, ותאמין לי שחר בכיף אני מאוד שמח שאתה נהנה בחיים שלך ובמה שהספקת לעשות.. מהזמן
שסיימת ללמוד, אבל מה שאתה תלמד בצבא ומה שתראה בצבא זה תלוי בך, באיזה דרך אתה תיקח את השירות ואיך תעביר אותו אם בכלל תעשה שירות..

ותאמין לי שמה שעשיתי בצבא, אולי זה לא תרם לביטחון של המדינה, וזה למנוע פיגוע, אבל אני אישית יודע שכן נתתי מעצמי, לא את המקסימום כי כבר רשמתי אני לא אוהב את המסגרת.. וסביר להניח שהכל בגלל הדרך שבחרתי.

יש לי חבר שהוא בן יחיד, הלך להיות לוחם, נשבר לו הזין משך את החתימה וראה את העולם של הג'ובניקים, חודשיים ככה והוא השתגע, חזר להיות לוחם.. לא מזמן תפסו אותו מפוצץ מכות ערבים במחסום, זיינו לו את התחת הדיחו אותו מלחימה, מצ"ח בלאנגים.. סרטים.. אבל הוא בחר בדרך של לתרום בתור לוחם והוא ממשיך איתה.. תאמין לי שהבן אדם הזה כ"כ שבוז מהצבא והוא לא רואה את הבית.. ויש לו בעיות ת"ש, אבל הוא החליט שהוא נותן את המקסימום שלו לצבא.. ואני הכי תופס ממנו בעולם.. הוא חוזר פעם בשלושה שבועות והוא מספיק לעשות הכל.. כמובן שלא ללמוד ולעבוד.. אבל הוא נהנה לא פחות ממך וממני ומכל הפורום הזה..

ומה יכול לעצור את צח?@! תעשה לי טובה, אם הוא כ"כ רוצה לעשות דברים אז אפילו שהוא עייף הוא יעשה אותם.. מה אתה חושב שאתה תדגמן ויהיה לך עסק פרטי יהיו לך חיים?!$#@

אתה יודע מה זה עסק פרטי בכלל?!@# לאח שלי היה פצרייה דיי משגשגת בנתניה, ובקושי היה לו זמן להיות בבית.. זה פול דאגות.. ונראה לך שיהיה לך את כל הזמן לעשות 1001 דברים שאתה רוצה?!
בסופו של דבר הוא סגר את הפצרייה עם כל ההכנסות הטובות שהיו בלי עין הרע, כי לא היה לו זמן דקה לנשום!! זה להיות כל היום בעסק, וזה זה מתחרים ויש ימים שיש פול עבודה ויש ימים שאין כלום, זה לחץ נפשי עצום!! וגם יהיה לך ביטחון כלכלי עצום, אתה עדיין תיהיה מודאג
ועוד דוגמא: חבר שלי פתח מסעדה של פאסט פוד כזאת, כאילו כל הטוסטים כל האוכל המהיר הזה שזה נהיה פופלארי בארץ לאחרונה, תוך 3 שבועות הוא סגר את המקום עם מינוס של 30 אלף שקל!!!!!! למה ת'שואל?! כי היו לו פול מתחרים.. והוא היה כ"כ בטוח בעצמו שהוא יגלגל מיליונים.. כי הוא היה בדיוק באותה גישה כמוך השתחרר מהצבא, פתח עסק.. והיום הוא עובד כמו חמור 16 שעות ביום בתחנת דלק בשביל לנסות לכסות את המינוס שלו ולהחזיר כסף לאנשים הוא חייב להם.. זה ממש לא חיים!! הוא היה הבן אדם הכי שמח שאני מכיר בחיים, כל היום מסיבות, מכוניות בגדים.. היום אין לו מצב לכלום..

זה ידוע שעל הצבא יש דעה שלילית.. וזה כי אנשים כמוך גורמים לאנשים לחשוב ככה, אף אחד לא אמר לך להיות לוחם, תעשה בית זונות, אבל תעשה צבא!!! למה שחבר שלי ישמור במחסום כמו בן זונה, וירו עליו לא פעם ולא פעמיים בשביל לשמור על זה שתישן טוב בלילה ותלך למסיבות של נקסט
בעוד שאתה אומר שהצבא מפריע לך לחיים!? אז נכון זו הדרך שהוא בחר! להיות לוחם, הוא לפחות נותן משהו מעצמו ולא טוען שהצבא מפריע לו בחיים..

ועוד שאלה?! הביצפר לא הפריע לך בחיים?? אם כן אז למה למדת בכלל?? זה הפריע לך לעשות חיים.. אני מרגיש אשכרה שאני הולך לביצפר.. נכון שאני חוזר הרבה יותר עייף, אבל עם כל העייפות אם אני באמת רוצה לעשות משהו אני יעשה אותו ושום דבר לא ימנע ממני..
וכל חייל בצה"ל יגיד לך שחרא לו ולא טוב לו


זה סתם תירוץ עלוב!!! תאמין לי שיש לי חיים הכי טובים שיש, אני נהנה מכל העולמות, אני עושה מה שאני רוצה.. אז נכון אני במסגרת צבאית, אבל משעה 5 וחצי אחה"צ אני חופשי לעשות מה שבזין שלי..
אבל אני יודע גם שבשעה 8 בבוקר אני נכנס שוב למסגרת.. לזמן מסוים.

אז נכון, אני לא קם כל יום ב 12 ונכון אני מוגבל בזמן.. אבל כמו שרשמתי אם אתה באמת רוצה לעשות משהו, כלום לא ימנע ממך, אפילו אם יש לך צבא למחרת בבוקר!!!!


___________________

Last edited by Sniper on Mar-17-2005 at 17:16

Old Post Mar-17-2005 17:01 
Click Here to See the Profile for Sniper Click here to Send Sniper a Private Message Visit Sniper's homepage! Add Sniper to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjChook
Ancient TranceAddict



Registered: Sep 2000
Location: Ramat Gan, Israel

אני חושב שאחד היתרונות הגדולים של הצבא
ואני מדבר פה על תפקידים עורפיים, כמו לשרת בשלישות / קריה
וזה ברוב המקרים..

יש לך סופ"ש לעצמך!

כמעט כל עסק שתפתח יקח ממך את החופש שלך.. הצבא בקטע הזה נותן לך חופש


___________________
Never again.

Old Post Mar-17-2005 17:08 
Click Here to See the Profile for DjChook Click here to Send DjChook a Private Message Add DjChook to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Scorchio
Sorry! We Are Circoloco



Registered: Apr 2001
Location: Lexicon Avenue

מסכים ששחר קצת קופץ כאן מעל הראש עם ההצלחה שכבר יש לו בראש
אבל אלעד בחיית
מה עוצר אותי?
המון דברים עוצרים אותי
אני לא כמוך שאתה בא מ-8 עד 5 וחצי
אני 3 פעמים בשבוע קם ב-4 בבוקר וחוזר ב-10 בלילה
כל היום נסיעות על ההגה
מתיש לי את החיים
ועם זה עוד איכשהוא לפעמים אני מצליח ללכת לחדר כושר 4 פעמים בשבוע זה הישג אחוש בשבילי
תשאל פה אנשים איך אני בא למסיבות בימי חמישי למרות שאני מתקרחן ונותן כבוד

כבר שבועיים רצוף שאני נרדם מאחורה על הספות בווקס
ראסמי אחי הצבא מתיש אותי ועל כלום
אני מרגיש שיש לי פוטנציאל ומה לעשות שבגלל שלא יכלתי לשרת בקרבי דפקו אותי בתפקיד מנהלתי למרות שהוכחתי להם שיש לי מצב להיות בתפקיד מודיעיני\מחשבים\קש"ב משהו
אבל שמו עליי זין ואמרו לי שאני יהיה מה שהם רוצים והאופציות שנתנו לי זה
מאבטח מתקנים\טבח\נהג\פקיד\אפסנאי

וזה בגלל שהיו לי קשיים בנוגע לשירות קרבי וגם באותה תקופה הייתי באיבחון פסיכולוגי הפסיכולוגית המליצה לפטור אותי משירות קרבי זה דפק אותי לגמרי
אז היום אתה רואה אותי
בחור שבאמת בלי להשוויץ יש לי ידע וראש למחשבים ואני יכול בקלות לבצע תפקיד חשוב כמו מודיעין שתורם אחושרמוטה
שמו אותי להיות נהג בוס

אז מה אני עושה כל היום?
יושב בלשכה נוסע לתל השומר לשים לו את המדים כביסה ושומע מוזיקה באוטו
זה צבא זה?
למי ולמה אני תורם?
כלום אני יוצא יבוא מישהו אחר
ככה זה אנשים ותתחילו להבין את זה
אני עוד לא סגור על עצמי בקטע של שיחרור לא יודע אם אני יעשה את זה בסוף או לא
אבל אני בהחלט מרגיש שהצבא הוא לא בשבילי

מארק אמר כאן שלמשתמטים אין מקום במדינה הזאת
תיודע כמה אנשים יוצאים מהצבא על רפואי על כלום!!!

כלום אני אומר לך ואתה מחשיב אותם ככאלה שהצבא מצא לנכון לפטור אותם משירות אז הם לא משתמטים

אני יגיד לך עוד משהו על הצבא
יש לי חבר שהיה בצנחנים וגילו לו שיתוק בקיבה
תוך יומיים הבנאדם יצא על ועדה רפואית מהצבא
אתה מבין איזה כיסתוח עצבני הצבא עשה ?
ברגע שהם גילו את זה הוציאו אותו והסירו מעצמם אחריות לגמרי
עכשיו הבנאדם על 10 כדורים ביום ולא יכול לאכול כמעט כלום

קיצר הצבא הזה רק דואג לעצמו
ואני בתור אחד שמשרת מישהו בדרג בכיר בצבא יכול להגיד לך שלא אכפת להם משום דבר שקשור בחייל הקטן

אני חושב שלא כדאי לשרת את הצבא הזה
בייחוד שהמדינה אחרי זה לא מחזירה לנו כלום


___________________


SIGN THE "WE WANT SASHA & DIGWEED @ BUENOS AIRES ON DVD" PETITION!

Old Post Mar-17-2005 17:33  Israel
Click Here to See the Profile for Scorchio Click here to Send Scorchio a Private Message Add Scorchio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Sniper
Markus Schulz Addict



Registered: Mar 2002
Location: IL

צח, זכור לי שהיית צריך לעשות איזה קורס בטכני נכון??

תקן אותי אם אני טועה,

ונכון, יש מקרים שהצבא משחרר סתם ונוטל מעצמו את האחריות בגלל סיבה בריאותית, יש משהו שאתה לא יודע והרבה לא יודעים ובתור אחד שמחלקת נפגעים אני גילתי את זה לא מזמן..

על המדינה לקחת כל דבר שקורא לך במהלך השירות הצבאי, אם נניח יצאת מהבסיס ורכב נכנס בך, לקראת סוף השחרור אתה יכול לתבוע את משה"בט ונכון שזה תהליך אררוךך ומייגע אבל בסופו של דבר אתה מקבל אחוזי נכות וברגע שמכירים אותך במשה"בט, זה כבר יכול לעזור לך והמון..

לדוגמא, יש לנו אחד שקיבל 25% נכות קל על זה שבמהלך נסיעה ברכב אזרחי מהבסיס הוא עשה תאונה ונגרם לו נזק, כנ"ל גם אם חס וחלילה חלית בסרטן..

אחי, ברוך ה' יצא מזה, במהלך שירות מילואים גילו לו סרטן.. ועד היום הוא נחשב לנכה צה"ל, אולם הוא לא מקבל אחוזים גבוהיים אבל זה עוזר לו בתשלומי ארנונה ומיסים..

וצח, ת'אחלס חיכתי לתגובה שלך.. ניסת פעם לדבר עם המפקד שלך בנוגע שלא טוב לא?? ניסת להגיש ט' 55???

ניסת לעשות משהו בשביל לשנות את המצב??.

סביר להניח שלא, נכון??

אולי נפלת על מפקד חרא.. אז אם הוא לא מוכן לעזור, תרשום מכתב למישהו יותר בכיר.. תגיש ט' 55.. ובמיקרה הכי קיצוני תן להורים שלך לדבר איתוץ...
אם לא טוב לך, תעשה משהו..

לי אחרי שנה בתפקיד הקודם לא היה לי טוב, ולא היה בא לי לישון בבסיס..
אז נכון שלקח קצת זמן עד שהעבירו אותי תפקיד.. אבל זה בסוף קרה..

אז נכון התפקיד שלך משביז אותך.. ואתה מרגיש מבוזבז.. תעשה עם עצמך משהו, תדבר תתיעץ תבקש

לא הרגו אף אחד בצה"ל על זה שהוא ביקש לעבור תפקיד..

וזה לא בהכרח נכון שלמסגרת לא איכפת מהחייל, אולי למסגרת בגדול.. זה נכון
בתור אחד שעד לא מזמן טיפל בכל נושא כח האדם בחטיבת הנח"ל אני שמעתי וראיתי בעיניים שלי, חיילים שפנו למח"ט, ואם היה להם נימוק מספיק טוב הוא עזר להם.. כמובן שאם מישהו היה בא אליו ואומר לו
"אני רוצה לעשות בית זונות, לא בזין שלי לשרת בצבא"
הוא לא היה עוזר..

ולפי מה שאתה אומר יש לך רצון לשרת במשהו מעניין.. ובגלל שיש לך נימוק מספיק טוב אני לא רואה סיבה שלא יתייחסו אלייך.. אולי למישהו אחר התפקיד שלך יתאים יותר והוא לא ירגיש שהוא מבזבז את הזמן..

תנסה לעשות משהו לפני שאתה מחליט שלא בזין שלך, ושאף אחד לא שם עלייך


___________________

Old Post Mar-17-2005 17:51 
Click Here to See the Profile for Sniper Click here to Send Sniper a Private Message Visit Sniper's homepage! Add Sniper to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
m0sh
Ibiza 05'



Registered: Jan 2001
Location: Israel,kfar shmaryahu פשע

יאללה הצבא זה חרטא וזהו.

לשחר באמת יש איזה בעיה בראש והוא צריך דחוף מסגרת צבאית.

אני לא יודע אם ישחררו אותי אבל אני בטוח לא חוזר לתפקיד שלי...אם לא ישחררו אותי אני ידרוש העברה...זה לא עסק שעתיים נסיעה הלוך וחזור
בלי קשר אם לא ישחררו אותי אני ישר לאשפוז ואם ישחררו אותי אני נראה לי יעשה אותו דבר.


___________________
James Holden / Katana / Gabriel & Dresden / Sander Kleinenberg / Lemon 8 / Don Diablo / Infusion / Luke Chable / Nathan Fake / Michael Burns / Eric Prydz / Steve Angello / Tomcraft

James Holden is my only GOD!

Old Post Mar-17-2005 18:17 
Click Here to See the Profile for m0sh Click here to Send m0sh a Private Message Add m0sh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shahar
----------



Registered: Jun 2002
Location:

quote:
Originally posted by Sniper
קודם כל אני לא משחק אותה מורעל
להפך אני הכי לא מורעל, אתה מדבר עם בן אדם שלא רצה להתגייס בכלל
ואני לא עומד מאחורי משפטים
אני דיברתי איתך ת'אחלס! אני לא אוהב את המסגרת, אבל אני אוהב את המדינה
ובתור אזרח במדינה אני חייב לשרת 3 שנים מלאות!!! אם יקצרו לי מה טוב.

וכבר רשמתי פה, חשבתי לא פעם ולא פעמיים על לצאת..
ונכון יש יתרונות ללא השלוש שנים הללו אבל צבא זה גם דבר שצריך לעשות בחיים ולא יעזור כלום..

ושאני מתכוון שאתה חיי בסרט ואתה כ"כ בטוח בעצמך שאתה הולך להצליח בחיים כבר אמרתי לך את זה, הלוואי ותצליח באמת הלוואי מכל הלב אני אומר אתזה. אבל אל תחשוב שהחיים כ"כ קלים.. ואני אומר את זה ממקרים שעברו אצלי במשפחה, באמת שאני לא מתכוון לפרט כזה דברים דיי פרטיים.. שאני מעדיף לשמור בפרסייה מצומצת.

הלוואי ותיהיה דוגמן מצליח ויהיה לך את העסק הכי משגשג ורווחי שיש בעולם..

אבל תקח בחשבון, שלא כל דבר בחיים מגיע בכזאת קלות, אתה אומר את זה כאילו אתה כבר יושב על עסק שמשגשג בסביבות 10 שנים ועם בטחון כלכלי של לפחות 10 מיליון..

ואם אתה כ"כ רוצה לפתוח עסק, אז אתה יכול! אל ת'זיין לי תמוח
אני מכיר מישהו בבסיס שלי, שעושה יומיות בדיוק כמוני
וההבדל ביננו שהוא מחזיק משפחה, כן הוא נשוי!! ויש לו ילדה!!
ותאמין לי שבשניה הוא יוצא מהצבא, והוא ממש לא נהנה ממה שהוא עושה! הוא חימשוניק ועושה עבודה שחורה רצח, מתקן כלי רכב כל היום, חוזר מסריח הביתה
והולך לעבוד!!! ותאמין לי שלהחזיק משפחה זה יותר קשה מעסק פרטי דוגמנות ועוד 1001 דברים! לגדל ילדים זה לא כ"כ קל!
ואם אתה באמת רוצה אז גם הצבא לא יעצור אותך!!

אז אל תטוס 3 שנים מי ישמע שבאמצע בית הספר היית יכול לטוס לחודש פתאום סתם ככה ביום אחד..

ומה אני עושה?? כבר ציינתי שלא ממש הרבה, ושוב אני לא מורעל
ואני לא נהנה ממה שאני עושה בצבא, אבל כמו שרשמתי בחרתי דרך לא מעניינת, ואני צריך להמשיך בדרך.. עובדה יש לי חיים, ותאמין לי שחר בכיף אני מאוד שמח שאתה נהנה בחיים שלך ובמה שהספקת לעשות.. מהזמן
שסיימת ללמוד, אבל מה שאתה תלמד בצבא ומה שתראה בצבא זה תלוי בך, באיזה דרך אתה תיקח את השירות ואיך תעביר אותו אם בכלל תעשה שירות..

ותאמין לי שמה שעשיתי בצבא, אולי זה לא תרם לביטחון של המדינה, וזה למנוע פיגוע, אבל אני אישית יודע שכן נתתי מעצמי, לא את המקסימום כי כבר רשמתי אני לא אוהב את המסגרת.. וסביר להניח שהכל בגלל הדרך שבחרתי.

יש לי חבר שהוא בן יחיד, הלך להיות לוחם, נשבר לו הזין משך את החתימה וראה את העולם של הג'ובניקים, חודשיים ככה והוא השתגע, חזר להיות לוחם.. לא מזמן תפסו אותו מפוצץ מכות ערבים במחסום, זיינו לו את התחת הדיחו אותו מלחימה, מצ"ח בלאנגים.. סרטים.. אבל הוא בחר בדרך של לתרום בתור לוחם והוא ממשיך איתה.. תאמין לי שהבן אדם הזה כ"כ שבוז מהצבא והוא לא רואה את הבית.. ויש לו בעיות ת"ש, אבל הוא החליט שהוא נותן את המקסימום שלו לצבא.. ואני הכי תופס ממנו בעולם.. הוא חוזר פעם בשלושה שבועות והוא מספיק לעשות הכל.. כמובן שלא ללמוד ולעבוד.. אבל הוא נהנה לא פחות ממך וממני ומכל הפורום הזה..

ומה יכול לעצור את צח?@! תעשה לי טובה, אם הוא כ"כ רוצה לעשות דברים אז אפילו שהוא עייף הוא יעשה אותם.. מה אתה חושב שאתה תדגמן ויהיה לך עסק פרטי יהיו לך חיים?!$#@

אתה יודע מה זה עסק פרטי בכלל?!@# לאח שלי היה פצרייה דיי משגשגת בנתניה, ובקושי היה לו זמן להיות בבית.. זה פול דאגות.. ונראה לך שיהיה לך את כל הזמן לעשות 1001 דברים שאתה רוצה?!
בסופו של דבר הוא סגר את הפצרייה עם כל ההכנסות הטובות שהיו בלי עין הרע, כי לא היה לו זמן דקה לנשום!! זה להיות כל היום בעסק, וזה זה מתחרים ויש ימים שיש פול עבודה ויש ימים שאין כלום, זה לחץ נפשי עצום!! וגם יהיה לך ביטחון כלכלי עצום, אתה עדיין תיהיה מודאג
ועוד דוגמא: חבר שלי פתח מסעדה של פאסט פוד כזאת, כאילו כל הטוסטים כל האוכל המהיר הזה שזה נהיה פופלארי בארץ לאחרונה, תוך 3 שבועות הוא סגר את המקום עם מינוס של 30 אלף שקל!!!!!! למה ת'שואל?! כי היו לו פול מתחרים.. והוא היה כ"כ בטוח בעצמו שהוא יגלגל מיליונים.. כי הוא היה בדיוק באותה גישה כמוך השתחרר מהצבא, פתח עסק.. והיום הוא עובד כמו חמור 16 שעות ביום בתחנת דלק בשביל לנסות לכסות את המינוס שלו ולהחזיר כסף לאנשים הוא חייב להם.. זה ממש לא חיים!! הוא היה הבן אדם הכי שמח שאני מכיר בחיים, כל היום מסיבות, מכוניות בגדים.. היום אין לו מצב לכלום..

זה ידוע שעל הצבא יש דעה שלילית.. וזה כי אנשים כמוך גורמים לאנשים לחשוב ככה, אף אחד לא אמר לך להיות לוחם, תעשה בית זונות, אבל תעשה צבא!!! למה שחבר שלי ישמור במחסום כמו בן זונה, וירו עליו לא פעם ולא פעמיים בשביל לשמור על זה שתישן טוב בלילה ותלך למסיבות של נקסט
בעוד שאתה אומר שהצבא מפריע לך לחיים!? אז נכון זו הדרך שהוא בחר! להיות לוחם, הוא לפחות נותן משהו מעצמו ולא טוען שהצבא מפריע לו בחיים..

ועוד שאלה?! הביצפר לא הפריע לך בחיים?? אם כן אז למה למדת בכלל?? זה הפריע לך לעשות חיים.. אני מרגיש אשכרה שאני הולך לביצפר.. נכון שאני חוזר הרבה יותר עייף, אבל עם כל העייפות אם אני באמת רוצה לעשות משהו אני יעשה אותו ושום דבר לא ימנע ממני..
וכל חייל בצה"ל יגיד לך שחרא לו ולא טוב לו


זה סתם תירוץ עלוב!!! תאמין לי שיש לי חיים הכי טובים שיש, אני נהנה מכל העולמות, אני עושה מה שאני רוצה.. אז נכון אני במסגרת צבאית, אבל משעה 5 וחצי אחה"צ אני חופשי לעשות מה שבזין שלי..
אבל אני יודע גם שבשעה 8 בבוקר אני נכנס שוב למסגרת.. לזמן מסוים.

אז נכון, אני לא קם כל יום ב 12 ונכון אני מוגבל בזמן.. אבל כמו שרשמתי אם אתה באמת רוצה לעשות משהו, כלום לא ימנע ממך, אפילו אם יש לך צבא למחרת בבוקר!!!!


קודם כל הפתיח הזה "צריך לתרום למדינה" אני אומר לך את זה תכלס על הזין שלי למה המדינה שמה עליך זין
איפה כל האנשים שנכנסו לקישון? מישו ראה אותם אחרי שהם קיבלו מחלות? פתאום המדינה לא לטובתם נכון? פתאום הם לא חשובים פתאום כולם מכחישים
מה קרה???
איפה המדינה תהיה עוד 60 שנה שתהיה מבוגר ולא תוכל לחיות מהכסף שתקבל?
המדינה לא מעריכה בגרוש את ה 3 שנים שאתה מסכן תחיים שלך בשבילה
ואפילו לא את העבודה המשרדית שאתה עושה
אז חלאס עם הדיבור האלה "בשביל המדינה" מדינה כזאת עם ממשלה כזאת על הזין שלי וזה לא פוזות זה מה שאני חושב

ובקשר לדוגמנות אני יודע מה זה לדגמן יש לי ידידות דוגמניות ויצאתי עם דוגמניות תאמין לי עם אפילו ליודה לוי יש זמן לנשום ויש לו הרבבבה זמן לנשום

ובקשר לעסק פרטי ברור שיש לי מושג!! אבא שלי מנהל חברה ויש לי עוד אנשים עצמאיים במשפחה תאמין לי אני יודע מזה עסק פרטי ובמקרה שלי אני מתכנן (כמה שזה נשמע דמיוני ודפוק) לפתוח סנוקר ויש לאבא של חבר שלי סנוקר וישבנו איתו והוא אמר לנו איך דברים פועלים ומה לפה ומה לשם...ולבן דוד שלי יש פאב מסעדה ותאמין לי שאני יודע מה זה לפתוח עסק
אולי אין לי תראש ותניסיון של אבא שלי אבל הוא תמיד יוכל לעזור לי הוא הרבה שנים בתחום העסקים והוא ישמח לעזור לי בכל דבר
ככה שלפני שאתה אומר שאין לי מושג מה זה עסק פרטי תבדוק מה אתה אומר

והביצפר לפעמים הפריע
אבל מה לעשות זה השכלה
צבא לא נותן לי כלום תבין!!! אני לא הולך לעתודה ולא הולך להיות קרבי
אני יהיה עובד משרדי או עובד רס"ר שזה לא תורם לי כלום!!!
ותכלס רציתי לסיים ביצפר הרגשתי שהוא תורם לי
ולהגיד לך תכלס
באתי לביצפר בשביל להנות עם החברים ובגלל הצחוקים
הלימודים היה כזה בקטנה בצד
ולפעמים שהביצפר הפריע באמת לא הלכתי

בקיצור מה זה משנה ביצפר זה דבר אחד צבא דבר אחר...
ביצפר המטרה שלו ללמד אותך ממש מבחינת ראש להכניס לך דברים שבלעדייהם לא תסתדר בחיים
מה שהצבא לא נותן ובטח לא התפקיד שאני רוצה
(ואל תתחילו להגיד שהצבא נותן עקרונות וזה למה לא לזה התכוונתי)

Old Post Mar-17-2005 18:57 
Click Here to See the Profile for Shahar Click here to Send Shahar a Private Message Add Shahar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shahar
----------



Registered: Jun 2002
Location:

חחחחחחח מוש למה יש לי בעיה בראש?

ומזה טופס 55?

Old Post Mar-17-2005 19:04 
Click Here to See the Profile for Shahar Click here to Send Shahar a Private Message Add Shahar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Scorchio
Sorry! We Are Circoloco



Registered: Apr 2001
Location: Lexicon Avenue

אלעד הקורס ששלחו אותי לטכני זה היה להיות אפסנאי טכני
ואני מברך את הרגע שיצאתי משם כי אחד אחד מאלה שסיימו את הקורס הזה הזדיינו בטייסות בדרום\צפון
טופס 55 לאן אני יעבור אני כבר בקריה
ועדיף לי להשאר בתפקיד הזה כי אין שמירות\תורנויות
ככה כל שבת אני בבית אפילו אם טוחנים לפעמים


___________________


SIGN THE "WE WANT SASHA & DIGWEED @ BUENOS AIRES ON DVD" PETITION!

Old Post Mar-17-2005 19:06  Israel
Click Here to See the Profile for Scorchio Click here to Send Scorchio a Private Message Add Scorchio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > לצאת מהצבא...עזרה
Post New Thread    Post A Reply

Pages (20): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackTrance song in foreign language(not eng) [2008] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackBubble Fish - "Sushi Lovers" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 05:33.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!