Jag kan tyvärr inte komma. Har grova problem med min rygg . Tränade i måndags o nu är ryggen helt åt helvete, hugger tag så fort jag rör mig eller andas o kan inte böja mig ner, kan knappt sätta mig i bilen . Får hoppas att det går över men isf lutar det åt en krogsväng istället.
___________________
Mar-23-2005 12:28
Funfrock
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2002
Location: Helsingborg, Sweden
Ser ut som jag dyker upp imorrn och ev med en kompis, har inte orkat fixa nån biljett än men det löser väl sig på nått sätt.
Mar-23-2005 21:36
November
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2005
Location: Byhåla
quote:
Originally posted by WoberT
Jag kan tyvärr inte komma. Har grova problem med min rygg . Tränade i måndags o nu är ryggen helt åt helvete, hugger tag så fort jag rör mig eller andas o kan inte böja mig ner, kan knappt sätta mig i bilen . Får hoppas att det går över men isf lutar det åt en krogsväng istället.
Aj
Låter som ryggskott.. Tar typ en vecka ..
Kan inte vara kul alls..
___________________
Mar-23-2005 23:06
benni
merci charles
Registered: Mar 2002
Location: malmö, sweden
- Sipowitz (+4)
- Steve (+2)
- Laszlo
- Connector (+1)
- IceKey
- SWE_TRANCE (+3)
- Smekbar
- CJ InterCity (+6)
- Funfrock Kanske (Har inte köpt biljett än men tror jag kommer)
- reveal
- Keddo (+2)
- Jofawe Kanske (Har inte heller köpt biljett, vet inte om han kommer heller för den delen men han ändrar sig nog & kommer ändå )
- November
- benni
------------
^ skulle bara adda in mig
___________________
music is my wine
Mar-24-2005 13:29
jofawe
Official Manb00bs of TA
Registered: Jan 2002
Location: Växjö
Stryk mig
jag kommer inte pga ekonomiska skäl.
Om nån vill kan de ta min biljett (om det nu funkar så) Jag står på gästlistan (betalandes) ... så det är ju fortfarande så att man får betala