Originally posted by TranceZoner
Maar het is n goede gast, en ik weet zeker dat ook niet alle christenen zo zijn, maar hij is in ieder geval n supergast, dus misschien tijd om mijn vooroordelen jegens die mensen te laten varen...
Dat is zeker hetzelfde van "Ik haal ook mijn eten bij de sjinees, dus ik heb geen hekel aan buitenlanders?"
En: "Ik heb een hekel aan buitenlanders....nee maar niet aan [insert random name zwarte voetballer], want dat is een goede!"
Tenminste, zo lijkt het
quote:
Originally posted by Muppy
jaar later, ik ga skieen (geen les meer) sta ik met mn pa in de rij voor de lift...wie staat er naast me?
ouch!
(en ze zei nog gedag ook)
Oftewel: Je SCHAAMT je voor je ouders? Kom op zeg, hoe oud zijn we hier? Wees blij dat je ze beiden nog hebt.
quote:
Originally posted by Hitman
Ik wilde in een volle (Duitse) discotheek op Mallorca vanaf een dansblok de hele tent moonen... Een paar vakantievriendinnen hadden daar een foto van gemaakt. Toen we terug in Nederland waren, kwamen die vrouwen een keer onze kant op, met foto's
Ik had mijn broek blijkaar iets te enthousiast naar beneden gedaan, en je zag dus m'n hele klokkenspel hangen
Whaaaaaaaaaaaaaa MOONEN rocks!!!!! Mijn record is 1 bus vol met Japanse toeristen Oh, en op die bunker bij Arnhem langs de snelweg kwamen wel veeeeeeeeeeeeeeel auto's langs toen
Mar-18-2005 08:32
Roger
blaat
Registered: May 2004
Location: 's-hertogenbosch, Netherlands
quote:
Originally posted by SnuggLe
Whaaaaaaaaaaaaaa MOONEN rocks!!!!! Mijn record is 1 bus vol met Japanse toeristen Oh, en op die bunker bij Arnhem langs de snelweg kwamen wel veeeeeeeeeeeeeeel auto's langs toen
moonen is af en toe zoooooo grappig
ook een keer,vriend van mij stapt uit de auto voor een stoplicht.
en gaat op het dak staan moonen
of mn coach die ging moonen naar de scheids toen iemand van ons een rode kaart kreeg
die gast is 48
Mar-18-2005 08:43
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!
quote:
Originally posted by Roger
of mn coach die ging moonen naar de scheids toen iemand van ons een rode kaart kreeg
die gast is 48
Ach ja, d'r zijn hier ook mensen van een jaar of 23 die nog 12 lijken in hun doen en laten.
Remy, je rammelaar ligt nog hier!
Mar-18-2005 08:44
Siesta
In praise of the sun
Registered: Jun 2001
Location: CapeTown
moonen is overdone als je het mij vraagt, iedereen gaat tegenwoordig met zn dikke arse bloot rondlopen
Was dit jaar op Gc aan het draaien, was met leuk meisje aan het praten, ik zou daarna met haar naar strand toe, maar toen ik van de bar afstapte (waarop ik zat toen ik met haar praatte) hoorde ik "SSHRHRHRR", mijn broek was uitgescheurd haha
___________________
I hate the global warming hoax
Mar-18-2005 08:47
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!
quote:
Originally posted by DJ_Siesta
moonen is overdone als je het mij vraagt, iedereen gaat tegenwoordig met zn dikke arse bloot rondlopen
Tsja, ik deed het ook al op mijn 15e, oftewel 9 jaar geleden, en toen was het KONING! Nu is het overrated ja
Mar-18-2005 08:53
Siesta
In praise of the sun
Registered: Jun 2001
Location: CapeTown
quote:
Originally posted by SnuggLe
Tsja, ik deed het ook al op mijn 15e, oftewel 9 jaar geleden, en toen was het KONING! Nu is het overrated ja
sooo true , ik deed het al toen ik peuter was trouwens
___________________
I hate the global warming hoax
Mar-18-2005 08:55
Tomaz
Senior tranceaddict
Registered: Dec 2003
Location: Buren, Netherlands
Ha, ik heb ook nog wel een mooie blunder!
Tijden terug kom ik thuis na één of ander feestje. Het is een uur of 10 's ochtends en m'n moeder en m'n broertje zitten al aan 't ontbijt. Normaal gesproken duik ik meteen m'n bed in, zonder m'n bezopen gezicht te tonen. Maar in dit geval was ik zo kort dat ik daar lak aan had!
Ik loop richting de keuken (dit verhaal heb ik later in geuren en kleuren aan moet horen van mijn broeder) en pak het tosti-apparaat. Begin op m'n gemakje heerlijke tosti's te bereiden en pak de fles ketchup uit de koelkast. Vanaf dat moment verloor ik blijkbaar de controle over m'n gedrag, want ik spuit eerst de complete fruitschaal onder de ketchup en daarna probeer ik de verschillende stukken fruit schoon te vegen aan het gordijn.
Uiteraard werd dit me niet in dank afgenomen en mams dacht ook serieus dat ik meerdere verboden middelen op had.
Mar-18-2005 12:10
Roger
blaat
Registered: May 2004
Location: 's-hertogenbosch, Netherlands
^^^^
heel genant ja die momenten dat je dronke thuiskomt als je familie er is. ook wel eens mee gemaakt.. echt niet te geloven hoelang je die verhalen nog blijft horen
Mar-18-2005 12:59
New Wave
We are all a number......
Registered: Mar 2001
Location: Holland
In het jaar 2001 was ik met een maat van mij op vakantie in Luxemburg.
We stonden op een camping met vrij veel jongeren.
Wie eens in Luxemburg geweest is weet waarschijnlijk dat de mensen verschillende talen kunnen spreken. Nu zaten wij op een camping met een nederlandse eigenaar.
Na een aantal dagen gingen we met een redelijk grote groep (ik plus maat waren de enige nederlanders) naar een Club in Belgie. In die groep liep een meisje en die had werkelijk waar kleinere borsten dan 'gevulde koek formaat'. Op een gegeven moment zeg ik tegen dat maatje: "Jezus wat heeft die kleine tieten zeg, sodeju". Ze draaid zich om en vraag: "Wat zei je daar?". wat bleek, ze had van de dochter van de eigenaar nederlands geleerd. Vrij beschaamend.
Het leuke er van was dat die maat van mij nog antwoord ging geven op haar vraag : "dat je ontiegelijk kleine borsten hebt!" uiteindelijk konden we er wel om lachem omdat z eniet verwacht had dat w ehet nog een szouden herhalen
___________________
Allemaal gelul!!
Mar-18-2005 14:20
Little Theseus
Addicted Myth
Registered: Jun 2001
Location: Amsterdam
Geweldig, al die blunders en dronken verhalen!
Na wat graafwerk kwam ik een oud logje van mezelf tegen op dit forum, omdat die sjinees niet zo actief is op t moment, post ik deze "blunder" zelf maar, hij is onderhand al classic
quote:
Originally posted by Opti
tsja.. ik zat net net ff op irc...kom Lthesus aankakken.. heb die lul teveel gezopen....
hiers t gesprekkie...
[00:19] *** Ltheseus has joined #taforum
[00:19] aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
[00:20] gesj tering sjankers terging tievsz [l;eurisz ik ben drinokn man je wil niet wetn
[00:20] .opm
[00:20] whahahahahaha
[00:20] .opelwjf
[00:20] .opme
[00:20] .opme
[00:20] *** Chicane` sets mode: +o Optimus_T
[00:20] *** Chicane` sets mode: +o Ltheseus
[00:20] gdver eni9delijk
[00:20] maaaaaaaaaaan
[00:20] WAAAAAZAAAZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAA
[00:20] whahahahaha
[00:20] ik hen zo inatiegelijk veel gddronken je wil jniet weten
[00:20] sikkerrrrrrrrrrrrrrrrrrr
[00:20] whahaha
[00:21] dat ken ik wel lezen
[00:21] waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaazzjoizzjjlzzzzzzzzzzzzzzzaaaaaaaaaaaaaa
[00:21] jezus
[00:21] spelfouten
[00:21] whehehehe
[00:21] wat hebbie gedaan?
[00:21] hee moets jij niet naaar wakker worden
[00:21] hehehe
[00:21] naar wakker?
[00:21] whehehehe
[00:21] jik hebj gedronjken in de stjeand
[00:21] ja toch?
[00:21] whehehhehe
[00:21] ach hou op ik kan niet meer tijpen
[00:21] whahahahaha
[00:21] kankertieves
[00:21] he LegDreamZ
[00:21] ecth niet
[00:22] Ltheseus
[00:22] legdrea xsms
[00:22] lkerjhfud fhuhha
[00:22] j=
[00:22] j0
[00:22] ja ytoh?
[00:22] whehehehe
[00:22] hahaha
[00:22] ajcrheoiuwgvs
[00:22] snap je t nog?
[00:22] lul door jo u mores ik bier o;p me4 lul
[00:22] hahahahahahahahahhaa
[00:22] *GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAP*
[00:22] joh ik snap njergens wat van
[00:22] ik gaat slapen!
[00:22] j0 mzzl
[00:22] laters!
[00:22] Mzzls Mido
[00:22] mzzl
[00:22] slaap ze
[00:22] heej sdlat was de 1e zin die ik goed typte !
[00:23] wauwla
[00:23] whehehehe
[00:23] thx jullie ook!
[00:23] hooooooooie
[00:23] kutkankertievels
[00:23] hahahaaaaaaaa
[00:23] pleuristieveklote
[00:23] ik kakn iniets meer
[00:23] zullen we lingo spelen Ltheseus
[00:23] whahahaha
[00:23] ik ben gdver zo drnkn
[00:23] nlingho
[00:23] hahahaaaaaaaa
[00:23] 19 letterwoorden ok
[00:23] ik moet dit echrt copy pasten
[00:23] opti pm
[00:23] ken je t morgen terug llezen
[00:23] 19 letterwoorden
[00:24] ik raad alxs eerste
[00:24] komt ie:
[00:24] mennstruatiestoornis
[00:24] god dat was moelijk om te tijpen
[00:24] mastrubatiestoornis
[00:24] whahahaha
[00:24] :P
[00:24] menstruatiestoornis is 19 letters
[00:24] *** Ltheseus has left #taforum
[00:24] ouderdomsmasurbatiestoornissen
[00:24] whahaha
[00:24] lul
[00:24] *** Ltheseus has joined #taforum
[00:24] ghodverdohme wie kickte mee
[00:25] ik ga m slaan die lu
[00:25] lull
[00:25] ewfwefdwe
[00:25] niemand lul!
[00:25] wa zeg je
[00:25] ok ok
[00:25] *** Ltheseus was kicked by SLaaPT (SLaaPT)
[00:25] LoL
[00:25] hahahahahaha
[00:25] maarrree
[00:25] klopt dat?
[00:25] *** Ltheseus has joined #taforum
[00:25] wat ik krijg
[00:25] weej beej Ltheseus
[00:25] *** Ltheseus was kicked by Optimus_T (Optimus_T)
[00:26] hehehehe
[00:26] *** Ltheseus has joined #taforum
[00:26] lul!
[00:26] *** SLaaPT sets mode: +o Ltheseus
[00:26] archT!
[00:26] hahahahahahaha
[00:26] gdvr als k je meet gajk je slaangdvrvdmm
[00:26] hahahahahahaaaaa
[00:26] di9t pik ik niet
[00:26] ,lul
[00:26] wat klopt opti?
[00:26] owww
[00:26] PM
[00:26] ik mag dan wel drjaws0pdonken zijn maar ik onthoud ALLES
[00:27] whahahaha
[00:27] pm?
[00:27] Ltheseus
[00:27] wat is dat?
[00:27] hoeveel heb je gezopen jpongen
[00:27] j9 wat ier wer
[00:27] ulhhhhhh
[00:27] weet ik veesjl
[00:27] hgeen idee man
[00:27] hahahahaaaaaaaaa
[00:27] zodanig veel dat i k t niet meer weejt ofzo
[00:27] ga ff anders de koeien een beurt geven
[00:27] *** Thes|Game has joined #taforum
[00:28] *** OmiCron sets mode: +l 29
[00:28] *** Thes|Game is now known as optimuts
[00:28] heej lul
[00:28] hahahahahaa
[00:28] ik ben niet dronken
[00:28] ik heb gewoon veel op
[00:28] *** optimuts has left #taforum
[00:28] hahahaha
[00:28] dikke sjankers
[00:28] lul
[00:28] AAAA DIE KOPEIENN
[00:28] di9e koein
[00:28] ik heb net staan roekn
[00:28] toen wilde ik mn sigret weggooien
[00:29] hahahaha
[00:29] maar ik stakte mn hand gewoon in de koeieschijt
[00:29] en toen?
[00:29] kankertieves
[00:29] ze ruiken nu nog steesd naar die smerigje zsjooi
[00:29] hehehehe
[00:29] wooooooooooow
[00:29] ga ff die koeien likken ofzo
[00:29] nou lekker
[00:30] kben wel toe aan een fikse neukpartij zou ik maar zeggen
[00:30] maar das zltijd zo
[00:30] hahahaaa
[00:30] KOEIIIEEENNNN
[00:30] neuken
[00:30] * Ltheseus heft de hik!
[00:30] n3euken
[00:30] schapen neuke ndas pas lekker
[00:30] als is gedaan?
[00:30] hahahahahaha
[00:30] nee
[00:30] jij we?
[00:30] wel
[00:30] moejisdoen
[00:30] das lekkkerman
[00:30] aaaaaaaaaaaaaaah
[00:31] wat zit ik naou te lullen
[00:31] wie bern je eigenlijk
[00:31] optiemust zeker
[00:31] of niet
[00:31] ik weet t niet mamelijk
[00:31] jaaaa
[00:31] lul
[00:31] o
[00:31] ik ben Optimus_T!!!
[00:31] supersjinees
[00:31] bij jij die supersjinees
[00:31] o
[00:31] wazaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
[00:31] haha dat daoen we alt6ijd das lache
[00:32] WAAAAAZAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAA
[00:32] hahahaha
[00:32] Ltheseus
[00:32] juist haha
[00:32] jo
[00:32] LUL!!
[00:32] whehehee
[00:32] nou zo klein issi oook weer niet hoor
[00:32] hahaha
[00:32] heej
[00:32] w8 ff
[00:32] heej wachti is ik weet wat leuks let is op
[00:32] ik ga ff pissen
[00:32] w8 dan lul!
[00:33] ff stil
[00:33] --------------------------------------------------------------------------------
[00:33] __ .__ __
[00:33] ____ _______/ |_|__| ______ _____ __ __ _______/ |_
[00:33] / _ \\____ \ __\ |/ ___// \| | \/ ___/\ __\
[00:33] ( <_> ) |_> > | | |\___ \| Y Y \ | /\___ \ | |
[00:33] \____/| __/|__| |__/____ >__|_| /____//____ > |__|
[00:33] |__| \/ \/ \/
[00:33] Have fun. Don´t forget to bookmark this website
[00:33] hahahahaha
[00:33] zo goed toch/?
[00:33] ja perfect
[00:33] w8 dan man
[00:33] ff snel pissen
[00:33] ok dan ik kan het wel
[00:33] o man ik ga ook ff in de gooststeen pissen
[00:33] hahahaa
[00:34] ooooooooh dat wazx lekker
[00:35] ok iki ga ff nuchter porberen te zij
[00:35] heej opstimus alles goed kerel
[00:35] ja tuurlijk!!!
[00:35] kut t lukt me edht niet
[00:35] mooi zo
[00:35] whehehe
[00:35] ga je zo pitten dan?
[00:35] ho3 is het met de vrouwen
[00:35] * Optimus_T denkkt al aan en leuke post op t forum...
[00:35] ook goed!
[00:35] lekkere chickie
[00:35] ik ga zo piteten , ik moet morgen om kwar voor vijf eruit om te wereken
[00:35] whehehehe
[00:36] hahahahahaha
[00:36] lekeker?
[00:36] nog 4 uurtjes
[00:36] mag ik r ff lenen?
[00:36] dan moet je alweer deruit
[00:36] neej
[00:36] niet lenen
[00:36] hehehehe
[00:36] kben wel toe om ff lekker te raggen
[00:36] gdvr
[00:36] zo gul ben ik niet
[00:36] nou zekg
[00:36] hahahahaaaaa
[00:36] ik zou mijn vriendin zo aan jou geven
[00:36] hahahaaaa
[00:36] waarom jij die van jouj niet aan mij
[00:36] je heb er niet eens een!
[00:36] * Optimus_T zal dit niet vergeten
[00:36] ik hou je deraan he!
[00:37] dat je dr zo aan me zal ggeven
[00:37] whehehe
[00:37] absjolut
[00:37] ok dan(Y)
[00:37] hehehe
[00:37] echt weerlijk waarz
[00:37] whaaaaaaaaaa