Registered: Feb 2001
quote:
Originally posted by SnuggLe
Loopt het al hard dan? Ik moet ook nog 2 kaartjes halen.
quote:
Originally posted by Disney
Geen idee, maar ga 100% dus dan kan ik net zo goed maar meteen een kaartje halen. Je slaat jezelf voor je kop als je te laat bent straks...
PRECIES!
Ga GVD gewoon kaarten halen Bram! als je toch wel wilt gaan... waarom dan wachten met kaarten kopen... of is het om het 100 x te posten op TA dat je nog kaarten moet halen misschien? komt alleen maar dom over hoor
May-12-2005 21:54
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by tijs08
PRECIES!
Ga GVD gewoon kaarten halen Bram! als je toch wel wilt gaan... waarom dan wachten met kaarten kopen... of is het om het 100 x te posten op TA dat je nog kaarten moet halen misschien? komt alleen maar dom over hoor
Ik zit toch pas op 2x?
Ik haal ze volgende week wel
....maar natuurlijk hoop ik op gastenlijstplaasten
May-13-2005 06:23
basvh
Bert says: Hatseflats!
Registered: Oct 2000
Klasgenoot had nog gastenlijst plekkie over dus ben er ook bij!
Beter!
May-13-2005 15:58
Partyhardy!
Prog Addict!
Registered: May 2001
Goed vermaakt hier, leuk feestje maar geen topper. Erg vet toen Felix da Housecat The Killers - Mr. Brightside (Thin White Duke Remix) draaide Verder vind ik het maar een hitjes draaier, overgewaardeerd dus... Hij draaide zelfs Gehts Noch...
May-16-2005 11:36
Djeebie
music addict
Registered: Feb 2002
Ik vind die Housecat ook maar niks. Vorig jaar op Lowlands was hij ook strontvervelend bezig. De hele tijd de muziek zachter zetten en de bassen continu wegdraaien. Echt irritant.
May-16-2005 11:59
Partyhardy!
Prog Addict!
quote:
Originally posted by Djeebie
Ik vind die Housecat ook maar niks. Vorig jaar op Lowlands was hij ook strontvervelend bezig. De hele tijd de muziek zachter zetten en de bassen continu wegdraaien. Echt irritant.
Idd, hij liep gisteren ook weer veel te kutten: plaat er helemaal uit halen en er vervolgens weer in knallen. Laat de plaat nu maar zijn eigen climaxen ten gehoor brengen i.p.v. het op die manier los proberen te krijgen
May-16-2005 12:04
Gonzo
blub .oO
Registered: Feb 2003
Hoe waren de Martini Broertjes? En Beltram?
May-16-2005 12:48
Partyhardy!
Prog Addict!
quote:
Originally posted by Gonzo
Hoe waren de Martini Broertjes? En Beltram?
Die heb ik beiden niet meegemaakt. Martini was al afgelopen en tijdens Beltram stonden we bij Zombie Nation. Bij binnenkomst stond Daniel Bell te draaien, klonk goed, lekkere minimal. Wel viel tijdens zijn set ineens het geluid weg voor 10 minuten lang ofzo!
Ellen Allien was wel okay maar niet super, maar goed ik kan er ook geen goed oordeel over geven omdat het niet mijn muziek is. Op Beatfreax zullen wel goede reports staan
May-16-2005 13:42
Ultravibe!
Choose freedom
Registered: Mar 2003
Kan het zijn dat Luke Fair - Block rock is gedraaid in die Electrozaal? Of lag het aan mij
May-16-2005 13:53
Partyhardy!
Prog Addict!
quote:
Originally posted by Ultravibe!
Kan het zijn dat Luke Fair - Block rock is gedraaid in die Electrozaal? Of lag het aan mij
Dat had ik wel vet gevonden! niet gehoord alleen
Het schijnt dat Marusha zelfs Fragma - Toca me gedraaid heeft! Ook niet gehoord overigens...
May-16-2005 14:09
Ultravibe!
Choose freedom
Registered: Mar 2003
De enige nummers die ik heb herkend zijn The Bells en Gehts noch?, en 80 procent zeker Block rock.