Jag jobbade på McDonald's i 2,5 år...fan va mycket psykopater man har träffat på!!!
En gång fick jag en hel bricka med flera hamburgare, en stor cola och pommes... Varför? Ju för hans bigmac låg i en förpackning där det stod AIK! Men konstigt när AIK sponsrar SOLNA MCDonald's...om han DIF-killen hatade AIK så mycket ska han väl inte dra till solna och käka där eller?
Hatade när det var match!!
Nov-18-2001 12:26
reveal
always in the mix
Registered: May 2001
quote:
Originally posted by mindshooter hur lätt tror ni det är att göra en big mac utan bröd
hehe, jag hoppas verkligen att ingen har beställt det nångång
Nov-18-2001 12:58
Gaby
DanceAddictPartyQueen
Registered: Aug 2001
quote:
Originally posted by reveal
hehe, jag hoppas verkligen att ingen har beställt det nångång
det e rätt så vanligt...eller bigmac utan kött....
värst är när äldre beställer hamburgare med potatis mos eller korv me bröd
Nov-18-2001 13:08
reveal
always in the mix
Registered: May 2001
hahaha
hur lön är en big mac utan kött
men "kunden har alltid rätt" antar jag...
Nov-18-2001 13:09
fruktsoppa
Supreme tranceaddict
jag är juh inte såå inne på trance som ni alla är här, men jag tycker det är mycket mycket roligare att hänga med er än att vara uta i "stor-forumen".. där känner man knappt nån o det är svårt att hitta några kul att diskutera med...
Mindshootah e nog den schysstaste här när det gäller på mat fronten.. jag åker in på kvällarna o hämtar honom på jobbet så får man ett meal.. det är jätte trevligt!
QP är det godaste på Mcedouglas.. men helst käkar jag på Burger king.. deras pommes frites rockar hårt.. o burgarna e väldigt goda dom med.. plus att man får billigare med CSN kortet.. fast det är billigt o bra med mindshooter.. =)
Nov-18-2001 14:07
mindshooter
Neverchanging avatar
Registered: Nov 2000
quote:
Originally posted by fruktsoppa jag är juh inte såå inne på trance som ni alla är här, men jag tycker det är mycket mycket roligare att hänga med er än att vara uta i "stor-forumen".. där känner man knappt nån o det är svårt att hitta några kul att diskutera med...
Mindshootah e nog den schysstaste här när det gäller på mat fronten.. jag åker in på kvällarna o hämtar honom på jobbet så får man ett meal.. det är jätte trevligt!
QP är det godaste på Mcedouglas.. men helst käkar jag på Burger king.. deras pommes frites rockar hårt.. o burgarna e väldigt goda dom med.. plus att man får billigare med CSN kortet.. fast det är billigt o bra med mindshooter.. =)
Haha ja många meals har det blivit med frukstoppa genom tiderna....
Och JA jag har fått beställning på big mac utan bröd......fick också......Big mac utan kött får man också ibland......
Har fått en beställning på 2 kött i låda typ 3-4 ggr.....Mc Somalia...(no offence)
Nov-18-2001 19:32
fruktsoppa
Supreme tranceaddict
haha.
quote:
Originally posted by mindshooter
Haha ja många meals har det blivit med frukstoppa genom tiderna....
Och JA jag har fått beställning på big mac utan bröd......fick också......Big mac utan kött får man också ibland......
Har fått en beställning på 2 kött i låda typ 3-4 ggr.....Mc Somalia...(no offence)
haha, LMAO!! mcSomalia.. du e bara för kul
Nov-18-2001 19:50
Ravesquad
Supreme tranceaddict
Registered: Sep 2001
tråkigt me TA..
En grej som e synd me TA e att servern alltid ska va busy så fort kanadensarna vaknat..
Nov-19-2001 22:09
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
quote:
Originally posted by Ravesquad tråkigt me TA..
En grej som e synd me TA e att servern alltid ska va busy så fort kanadensarna vaknat..
japp, det är sjukt störigt... rätt ofta som man inte kommer in faktiskt... undrar hur många i snitt som är inne på TA samtidigt, nån som har en uppfattning? hur många besökare har en "stor" sida samtidigt? (hotmail tex)
Nov-21-2001 16:48
mindshooter
Neverchanging avatar
Registered: Nov 2000
Den här sidan har juh bara 6000 registrerade och all är inte inne samtidigt.....Lunarstorm kan klara minst 20.000 samtidigt vet jag...
Denna sida är juh inte lika seriös dock...