Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Notre première prod together : Ferry Tayle & TASHITA - Magik Moment
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
d-miurge
Supreme tranceaddict

Registered: Jul 2004

raah ca fait trop plaisir ! Putain, je te dis un gros merde pour la suite !

A quand Ferry Tayle @ Sensation ?

Old Post Mar-25-2005 17:09 
Click Here to See the Profile for d-miurge Click here to Send d-miurge a Private Message Add d-miurge to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Romain
Romeijn van den Taar

Registered: Jul 2002

j'aime beaucoup beaucoup tout ce que fait Luke Terry !
Anjuna je suis pas un grand fan non plus, mais c'est un aboutissement !

félicitations

Old Post Mar-25-2005 17:11  France
Click Here to See the Profile for Romain Click here to Send Romain a Private Message Add Romain to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d&b
Albatar

Registered: Nov 2003
apres quelques écoutes, je trouve ca nu... vraiment tres bien comme titre. c'est le genre de trance que j'aime mixer donc dès que ca sortira ca sera dans ma liste.

le seul truc que j'aime pas trop, c'est le début. je trouve que y'a trop rapidement une mélodie.

Old Post Mar-26-2005 11:52  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Lytchix
Retired TranceAddict

Registered: Aug 2001

J'ai bien aimé comme la plupart d'entre vous.
Bon boulot Ferry!

Waiting for the Vocal Mix!

Old Post Mar-26-2005 14:19 
Click Here to See the Profile for Lytchix Click here to Send Lytchix a Private Message Add Lytchix to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

oups j'avais tjs pas écouté

nickel !!!! trop bien.

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Mar-26-2005 15:56  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
France
Supreme tranceaddict

Registered: Aug 2003

c vrai que c assez génial votre prod...!!!!

sup ferry

Old Post Mar-26-2005 18:33  France
Click Here to See the Profile for France Click here to Send France a Private Message Add France to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dj_switchit
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2004

certains aiment pas le kick mais il colle bien, par contre le truc moche c'est le conre temps qui est trop sec ca fait pas trop

Old Post Mar-26-2005 18:38  Switzerland
Click Here to See the Profile for dj_switchit Click here to Send dj_switchit a Private Message Visit dj_switchit's homepage! Add dj_switchit to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
matvei
Supreme tranceaddict

Registered: Aug 2004

J'aime bien aussi !

Pourtant il me faut du temps pour apprécier les titres uplifting, et là au bout de 3/4 écoutes, j'appréciais déja !

Bravo, j'attends aussi la version vocale

Old Post Mar-28-2005 18:25  France
Click Here to See the Profile for matvei Click here to Send matvei a Private Message Add matvei to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
LoginZ
Veteran in training

Registered: Sep 2001
Thumbs up GG

ça gère, j'aime bien le kick, c'est très anjuna beats en effet.

en tt cas, bonne chance pour la suite les lyrics et les vocals. En tt cas, c'est clair que c'est réussi.

ça m'a fait penser à "masters and nickson - 5th dimension (instrumental mix)" .

Bonne chance pour la suite.

Old Post Mar-29-2005 19:13 
Click Here to See the Profile for LoginZ Click here to Send LoginZ a Private Message Add LoginZ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MajenKa
Progressive Women

Registered: Jan 2004

Vocal enregistré hihi, je laisse Ferry Tayle s'occuper du reste, j'espère que ça vous plaira ...

Wait and see.

Run baby run !

Old Post Apr-05-2005 08:28 
Click Here to See the Profile for MajenKa Click here to Send MajenKa a Private Message Add MajenKa to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TranceLvR
Junior tranceaddict

Registered: Mar 2005
Re: Notre première prod together : Ferry Tayle & TASHITA - Magik Moment

quote:
Originally posted by FerryTayle
Bon pour ceux qui aurait raté la diffusion sur Let's Go Zik, voici notre premier projet en duo

Ferry Tayle & Tashita - Magik Moment (Instrumental Mix).

suis en train de l'écouter pour la 2ème fois, c'est pas mal du tout vivement la version avec vocal.
En tout cas BRAVO

Old Post Apr-07-2005 09:47  Belgium
Click Here to See the Profile for TranceLvR Click here to Send TranceLvR a Private Message Add TranceLvR to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Mickaël
tranceaddict

Registered: Nov 2004

Franchement a part la mélodie qui sarrete un peu tot a la fin rien a dire c génial! Com bcp jattend la version vocal et ... la version live de cet été ; une chanson pareil dans la Chapelle ne pe quetre énorme (surtout en live)! Bonne chance pour la suite!

Old Post Apr-10-2005 01:18  France
Click Here to See the Profile for Mickaël Click here to Send Mickaël a Private Message Add Mickaël to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Notre première prod together : Ferry Tayle & TASHITA - Magik Moment
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): « 1 2 [3] 4 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackTrack Spun By Deep Dish [2003] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackDJ Josi & Demian - Feel The Rhythm (XL Mix) [2015]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 12:19.

Forum Rules: