Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > חברים שלי לא מוכנים לבוא איתי למסיבות נורמליות !!!!
Pages (3): « 1 2 [3]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
m0sh
Ibiza 05'



Registered: Jan 2001
Location: Israel,kfar shmaryahu פשע

מוזר שאין לכם חברים שאוהבים את המוזיקה הזאת

כי הרבה מאד חברים שלי אוהבים את המוזיקה הזאת
ויש גם כאלה שאוהבים מסחרי

אבל כולם אוהבים גם ללכת ללכת וגם למסיבות טרנאס
כמובן שרובנו לא נהנים מהמוזיקה בלכת אבל אתה שותה והכל טוב.

בדרך כלל שהלכתי למסיבות של נקטס באתי עם עוד חבר ויצא איזה פעם או שתיים שבאתי לבד
נראה לי לפוש ופרי


___________________
James Holden / Katana / Gabriel & Dresden / Sander Kleinenberg / Lemon 8 / Don Diablo / Infusion / Luke Chable / Nathan Fake / Michael Burns / Eric Prydz / Steve Angello / Tomcraft

James Holden is my only GOD!

Old Post Mar-26-2005 22:05 
Click Here to See the Profile for m0sh Click here to Send m0sh a Private Message Add m0sh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
rinul
Junior tranceaddict



Registered: Mar 2005
Location: Ashqelon

quote:
לי אף פעם לא הייתה ת'בעיה הזו כי תמיד היה לי את מוטי...
גם לנו אין הרבה חברים שאוהבים טראנס
אבל יש לנו אחד את השניה זה מספיק


כיף לך ששניכם אוהבים את המוסיקה הזאת, אני כבר שנה ושמונה עם מארק ואני לא הצלחתי לאהוב את זה, יש קטעים טובים פה ושם אבל לא עד כדי כך ללכת איתו למסיבות.
למען האמת הייתי במסיבה אחת טובה של ארמין שנה שעברה בדום, כמעט חודש כאבו לי האוזניים וזה הספיק לי מאז.

Old Post Mar-28-2005 19:28  Israel
Click Here to See the Profile for rinul Click here to Send rinul a Private Message Add rinul to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
fusi
Supreme tranceaddict



Registered: Aug 2004
Location: Physically - Israel, Mentally - Ibiza

תחליף את החברים הישנים ותמצא חדשים שבראש שלך. לא אמור להיות קשה


___________________


my FACEBOOK

Old Post Mar-30-2005 12:39  Israel
Click Here to See the Profile for fusi Click here to Send fusi a Private Message Visit fusi's homepage! Add fusi to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Huge-A
Dj / Producer



Registered: Jul 2004
Location:

quote:
Originally posted by Shahar
כמו שאמרתי כבר
אם חברים שך לא באים זין עליהם בוא לבד

גם לי היה בעיות בגלל שהרבה חברים שלי לא עוברים סלקציה עקב חזות מזרחית כבדה מאד (אפילו לא טרחו לבקש מהם ת"ז) וחברים אחרים לא אהבו
אז על הזין באתי לבד ראיתי את כולם והיה רצצצצח
ומאז אני קבוע

ובקשר למסיבות מסחרה!!!
לדעתי כל מי שאוהב מוזיקה אלקטרונית ובאמת מרגיש שזה הסגנון שהוא הכי אוהב אסור לו להתפשר על מסיבות מסחרה מעפנות ומי שמתפשר כנראה לא מספיק אוהב מוזיקה אלקטרונית...כי וואלה אני אוהב מוזיקה אלקטרונית ואנלא ישקר אני שומע לפעמים באוטו מסחרה...אבל ללכת למסיבות כאלה בחייייים אבל בחיים לא
גם כשהייתי ילד הייתי הולך רק למסיבות שמביאים בהם דיג'יים מחו"ל או את רוברט
אז מי שאומר שהוא הולך למסיבות כאלה כי אין ברירה זה חרטא
או מי שאומר שהוא הולך לשם סתם ככה "כי נחמד" פחחחח מי שלא אוהב זבל לא הולך לזה נקודה!!! ולצערנו חן שאמור לשמש דוגמא דואג להסתובב במקומות כאלה

ואם מישו חושב שאני היחיד שלא מתקרב למסיבות כאלה שיראה את יגאל ואת הסייברים ומארק ועוד הרבה מפה
אז מי שכן יכול ללכת למסיבות איכותיות ועדיין הולך למסיבות מסחרה שיעשה חושבים עם עצמו אולי כדאי לו לפנות לפורום של 99 אסקייפ


את כל זה שחר למד ממני
להגיע לבד וזיין על החברים האלו ...
תאמין לי שאם אני מגיע מהדרום עד למרכז צפון או שפלה.. בטוח שגם אתה יכול !!! כמו שאומרים סבלימינל ...


___________________
www.Huge-A.com
www.myspace.com/adirelimelech
Huge-A @ Agnosia Records

Old Post Mar-30-2005 14:18  United States
Click Here to See the Profile for Huge-A Click here to Send Huge-A a Private Message Visit Huge-A's homepage! Add Huge-A to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shahar
----------



Registered: Jun 2002
Location:

quote:
Originally posted by fusi
תחליף את החברים הישנים ותמצא חדשים שבראש שלך. לא אמור להיות קשה


כל מילה בסלע אווטאר!!


quote:
Originally posted by Huge-A
את כל זה שחר למד ממני
להגיע לבד וזיין על החברים האלו ...
תאמין לי שאם אני מגיע מהדרום עד למרכז צפון או שפלה.. בטוח שגם אתה יכול !!! כמו שאומרים סבלימינל ...


מודה לך עד היום כפרה עלייך
עכשיו סתום תפה ודגם תצמך חייל

Old Post Mar-30-2005 16:23 
Click Here to See the Profile for Shahar Click here to Send Shahar a Private Message Add Shahar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > חברים שלי לא מוכנים לבוא איתי למסיבות נורמליות !!!!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): « 1 2 [3]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackID this tune please! [2006] [12]

Click here to listen to the sample!Pause playbackLong Life - Mirror Image (Original Mix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 02:49.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!