|
| quote: | Originally posted by Gaby
det håller på att förändras men alla hänger inte riktigt med (snuten, politiker, lokaluthyrning...) och stoppar allt som är roligt!
|
Precis! Gaby har så rätt!! Det är ju det som e problemet, man får inte ha för roligt i Sverige.. Gud, jag blir så arg när jag tänker på allt det här.. Har vi nått program på radio eller tv där programledaren inte måste sucka högt eller himla med ögonen när det spelats lite trance? Vi måste va den mest åsiktförtryckta minoriteten nånsin i det här vidriga landet!
Ska det va instrumentalt så ska det va house för det e tillräckligt lite kul...som nån här sa: så zoulias och dom andra kan tävla om vem som spelar den knepigaste housen. Varför måste alla va så himla indypendent jämt och inte gilla sånt som andra gillar om dom andra e fler än 100? Då blir det plötsligt mainstream o det e tydligen det värsta som finns..
SteveTrancer, du slutar alltså gilla trance när du kommer till Holland då? Snälla strunta i vad andra tycker och stå för att ni gillar scooter om ni gör det. Eller trance om ni gillar det.
O Vitryss, varför skulle vi inte få se Armin eller Dyk i en stor lokal när tiesto var här förra året? Det fanns(finns) inte fler som känner till honom än Armin eller Dyk.
Varför måste allt va så jäkla knepigt i det här landet? Innerst inne tror jag alla älskar bra trance (mer eller mindre), synd bara att man inte får gilla sånt som e bra för då kanske man har kul och det går ju inte..