quote:Originally posted by emre NLTA meeting in de maak Ja volgensmij kan het druk worden Afterparty bij mij, met chocomel en joints
___________________ "Life is all about choices & respect"
quote:Originally posted by SnuggLe Ja volgensmij kan het druk worden Afterparty bij mij, met chocomel en joints Kan ik ipv joints DJ's aanvragen
quote:Originally posted by emre Kan ik ipv joints DJ's aanvragen Wat jij wil, wat jij wil. M&M's (zonder de blauwe) kan ook
quote:Originally posted by emre NLTA meeting in de maak Ja, inderdaad... ff op een rijtje... Asperge Justin q Moogwai Djdavid Choochoo Glaniskanis Emre Tijs08 Tim81 Matthijs MaGiK54 Snuggle Partyhardy! M_peror Engeltje... Staan ook wat vraagtekens bij, 99% gangers enz...
Weet nog niet zeker of ik kom.....ff kijken of ik vrij kan krijgen die woensdag....
___________________ Down-Under was da bomb
quote:Originally posted by MaGiK54 Weet nog niet zeker of ik kom.....ff kijken of ik vrij kan krijgen die woensdag.... Joh, gewoon doorbikkelen doe ik ook
Volgens de site duurt het tot 4 uur.....
Kijk es aan! Hopelijk kan ik wat mensen mee krijgen... eerst trainen en dan richting The Hague
quote:Originally posted by Tim81 Kijk es aan! Hopelijk kan ik wat mensen mee krijgen... eerst trainen en dan richting The Hague Eerst salsa-en en dan richting de catacomben
Hehe, ik geloof dat ik ook verwacht wordt
quote:Originally posted by eieregooie Hehe, ik geloof dat ik ook verwacht wordt Hahaha ! Tot dinsdag
3 MEI SANDER KLEINENBERG (SOLO) NB: THIS EDITION WILL BE HELD IN CLUB COCOON AND LASTS UNTIL 4AM!
___________________ DJ Arjan Kreischer.com is online!