haha ik keek net naar TMF en daar waren ze verschillende artiesten die naar de awards kwamen aan het interviewen.
aan Tijs vroegen ze: 'weer veel genomineerd, scooter en specialD als concurent, wat vind je daarvan?' Tijs moest lachen 'hele grote concurrentie natuurlijk ja'
Registered: May 2004
quote:
Originally posted by _Supreme
haha ik keek net naar TMF en daar waren ze verschillende artiesten die naar de awards kwamen aan het interviewen.
aan Tijs vroegen ze: 'weer veel genomineerd, scooter en specialD als concurent, wat vind je daarvan?' Tijs moest lachen 'hele grote concurrentie natuurlijk ja'
en DJ Jean waar ze aan vragen: je bent genomineerd. denk je dat je gaat winnen?
antwoord: nou ik ben samen met tiesto genomineerd dus ik denk dat ik weer buiten de pot pis...
Apr-10-2005 10:19
Dj_Day-V
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2004
Originally posted by _Supreme
Gelukkig waren die voor internationaal genomineerd anders had tiesto niet gewonnen
Apr-10-2005 11:00
Muppy
Bankzitter #1
Registered: May 2004
quote:
Originally posted by Dj_Day-V
Gelukkig waren die voor internationaal genomineerd anders had tiesto niet gewonnen
Apr-10-2005 12:10
Remy D
Oranje!!!!
Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.
ik had de scene gezien, niet echt bijzonder.