Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Germany > RELAUNCH: GTA-for-SSL-Charts ( 14.04.05) - Poll (inkl. Armin & Reflekt Tracks)
Welchen Track wollen wir als "Audience Tipp" in die SSL-Charts vom 14.04.05 voten?
This poll is closed.
Reflekt - Need To Feel Loved (Original Mix) 13 39.39%
Armin van Buuren - Shivers (Radio Edit) 7 21.21%
Kyau vs. Albert - Falling Anywhere 9 27.27%
Marc van Linden - AM 2 PM 1 3.03%
Mark Sun & Brian - Gran Rey 0 0%
Ronald van Gelderen - Cold Storage 0 0%
habe nicht im Poll abgestimmt, werde den Sieger aber trotzdem bei SSL voten 3 9.09%
Total: 33 votes 100%
  [Edit Poll (moderators only)]

Pages (3): « 1 2 [3]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
pillGrim
the red side of life



Registered: Mar 2004
Location: Halle (Saale) >> GTA #200

quote:
Originally posted by darkstar
warum steht fallen anywhere eigentlich sowohl ind der ok als auch in der nicht okay liste???


... weil derjenige, der es gepostet hat, "Falling Anywhere" vergessen hat, den Track aus der zweiten Liste zu nehmen!


quote:
Originally posted by Reactic
jetzt komm mal wieder auf den boden!

das macht gar nix, wenn ein artist doppelt oder dreifach vertretten ist! war doch letztens genauso mit kyau vs. albert, die waren min. 2 mal drin, da bin ich mir ziemlich sicher!!



Du sagst das mit einer Sicherheit, als wenn der Chef vonn SSL dein Onkel wäre! Was die angeblich mehreren KvA Tracks anbelangt, das waren nur RMX´s und keine eigenen Tracks. Ich glaube schon, dass SSL darauf achtet, bei 20 Chartplätzen ,nicht zwei Produktionen vom gleichen Artist, die er unter dem selben Namen gemacht hat, in den Charts zu haben. Ansonsten müssten wir wohl auch mehrere Scooter & Co. Tracks in den Charts verkraften, was zum Glück noch nicht passiert, so z.B. wurde der aktuelle Track von Scooter erst in der Woche neu vorgestellt, als der alte 10 Wochen auf der 1 war.


... ist ja auch erstmal egal, weil der Reflekt-Track wohl nicht mehr eingeholt werden kann, oder?

33 Stimmen sind ja wohl ein bischen mager!


___________________
LeT tHe mUsIc bE yOuR oNlY dRuG

Old Post Apr-11-2005 10:22  Germany
Click Here to See the Profile for pillGrim Click here to Send pillGrim a Private Message Add pillGrim to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
pillGrim
the red side of life



Registered: Mar 2004
Location: Halle (Saale) >> GTA #200

Der Gewinner für diese Woche ist "Reflekt - Need To Feel Loved (Original Mix)"

... ich mache gleich den Winner-Thread auf!

--> closed!


___________________
LeT tHe mUsIc bE yOuR oNlY dRuG

Old Post Apr-11-2005 11:25  Germany
Click Here to See the Profile for pillGrim Click here to Send pillGrim a Private Message Add pillGrim to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Germany > RELAUNCH: GTA-for-SSL-Charts ( 14.04.05) - Poll (inkl. Armin & Reflekt Tracks)
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): « 1 2 [3]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackI need ID this track, please (trance&house from 97) [2005] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackBody Shock - "Mars-plastic" (Original Mix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 16:29.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!