Volgens mij zijn we flink genaaid, want dat 10 FM heeft echt een gigantische voorsprong. Maar goed al stuurt iedereen ff een mailtje naar zn buddies, dan moet het snel gaan
Geachte ANTI-NS'er (I'm with u), graag gedaan! Promo de hardste...hoow even tiszun tranceforum...anywayz c'est ça.
Nov-21-2001 16:47
aphex
Het luie zakje mens, enzo
Registered: Jun 2001
Location: Planet Trance
Radio 10FM 35.8%
ID&T-Radio 17.4%
Radio 192 11.0%
Kink FM 8.0%
hmm ok je hebt me stem maar kweenie of dit haalbaar is
___________________
If You Handle The Needle U Gotta Handle The Truth
Nov-21-2001 19:14
Gurian
Supreme tranceaddict
Registered: Nov 2001
Location: Twello
Weet je waarom stem je niet gewoon elke dag weer want ik kon ook gewoon 2 keer stemmen.
Zo krijg je nog meer stemmen dus nog meer % voor ID&T radio
___________________
www.ga-eagles.cjb.net
Eagles to tha top!!!
Nov-22-2001 06:16
Bellie
Techno ofcourse!
Registered: Oct 2000
Location: Amsterdam
zo het gaat hard met id&t
beter....
Radio 10FM 34.1%
ID&T-Radio 20.8%
Radio 192 10.8%
GREETZ!!
Nov-22-2001 22:47
Dj Alpha
Supreme tranceaddict
Registered: Jun 2001
Location: Netherlands
Mijn stem heb je zeker!
IDT radio MOET gewoon in de ether, ik ben het zat dat gejingel van 538 in de auto te moeten horen.. K heb thuis ook nooit iets anders opstaan.. Zo k heb weer gesproken
Nov-22-2001 23:38
Henkie_henk
Almighty Trance Addict
Registered: Jan 2001
Location: Viva Hollanda
Is er eindelijk een poll die ik eigenlijk zou moeten editten :P kan het niet jammer jammer...