Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Hypnotise le 23 avril 2005
Pages (19): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Murphy
tranceaddict

Registered: Aug 2004

Et ben alors à part Stan, Trancetibo, dj ultra et peut-être JLP y a pas plus de gens motivés que ça ???

C'est un samedi en plein coeur de Paris, que faut-il faire de plus pour ramener du monde ? Je parle surtout pour les parisiens !

Old Post Apr-19-2005 07:30  France
Click Here to See the Profile for Murphy Click here to Send Murphy a Private Message Add Murphy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
lapinbilly
Senior tranceaddict

Registered: Mar 2005

Ben désolé, je suis à Lyon/alentours tout le week-end ... Tatana samedi soir à la Chapelle

Bonne réussite pour votre soirée

Old Post Apr-19-2005 13:07  France
Click Here to See the Profile for lapinbilly Click here to Send lapinbilly a Private Message Add lapinbilly to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Murphy
tranceaddict

Les personnes en province, je peux tout de même comprendre et surtout à Lyon car vous avez une bonne soirée qui vous attends aussi !!!

Old Post Apr-19-2005 14:34  France
Click Here to See the Profile for Murphy Click here to Send Murphy a Private Message Add Murphy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JLP
Vive le deep

Registered: Oct 2003

On est pas tant que ca de Paris.

Old Post Apr-19-2005 14:40  France
Click Here to See the Profile for JLP Click here to Send JLP a Private Message Add JLP to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AlexKross
Hardcore will never die

Registered: Feb 2005

bon je ne sais pas encore si je peux venir.. faut ke je discute ca mais franchement ca me tente bien c'est juste qu'il faut ke je vois ca car on avait un truc familial normalement mais bon trance first!!!! je vais voir si mon pote fred peut venir egalement
je te tiens au courant

Old Post Apr-19-2005 17:12 
Click Here to See the Profile for AlexKross Click here to Send AlexKross a Private Message Add AlexKross to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rejane
Senior tranceaddict

[QUOTE]Originally posted by Murphy
Et ben alors à part Stan, Trancetibo, dj ultra et peut-être JLP y a pas plus de gens motivés que ça ???

Murphy t'a oublié de compter Maxx!!!!!

Old Post Apr-19-2005 17:23  France
Click Here to See the Profile for Rejane Click here to Send Rejane a Private Message Add Rejane to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dj ultra
Senior tranceaddict

Registered: Jan 2005

Hey Murphy, t'as déposé des flyers dans les différents shops de paname city ??? J'en ai pas vu dans ceux que je vais ou alors les gens ont tout pris avant mon arrivée!!!

Old Post Apr-19-2005 19:01  France
Click Here to See the Profile for dj ultra Click here to Send dj ultra a Private Message Add dj ultra to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rejane
Senior tranceaddict

C'est vrai ça, t'en as mis où des flyers?

Old Post Apr-19-2005 19:15  France
Click Here to See the Profile for Rejane Click here to Send Rejane a Private Message Add Rejane to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maxxyme
Mr. Discogs

Registered: Nov 2002

quote:
Originally posted by Rejane
Murphy t'a oublié de compter Maxx!!!!!

Exactement !!! Il y en a qui suivent..

quote:
Originally posted by dj ultra
Hey Murphy, t'as déposé des flyers dans les différents shops de paname city ??? J'en ai pas vu dans ceux que je vais ou alors les gens ont tout pris avant mon arrivée!!!

Dans le quartier de Bastille, il y a quelques vinyls shops notamment...

Old Post Apr-19-2005 21:01  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Murphy
tranceaddict

quote:
Originally posted by dj ultra

j'en ai surtout déposés dans le 4eme et le 1er Bastille j'ai pas fait et les magasin de vinyls autant dire que ça sert à rien car à chaque fois je cherche le rayon trance en vain

Je vais continuer un peu ce soir et demain, mais je pense qu'à notre niveua c'est surtout sur le net qu'on est vu, notamment Parisbouge, tribu de nuit et normalement radio FG qui n'avait toujour pas mis leur site à jour hier

Old Post Apr-20-2005 07:28  France
Murphy
tranceaddict

D'ailleurs j'en profite pour vous demander si il y a des pubs ou vous auriez particulièrement mis des flys ???

Old Post Apr-20-2005 07:31  France
choukri
Flying Trance Dreamer

Registered: May 2002

quote:
Originally posted by Murphy
D'ailleurs j'en profite pour vous demander si il y a des pubs ou vous auriez particulièrement mis des flys ???

Au printemps des hommes, au De La Ville Café (devant le Rex), aux Halles (magasin de vêtements clubbing (Diesel & Co)), Ecole supérieure de commerce de Paris, à Bastille, à Techno Import, au Marais, Vendredi soir devant le Gibus, à la sortie du Redlight vendredi soir...

Old Post Apr-20-2005 07:37  France
Click Here to See the Profile for choukri Click here to Send choukri a Private Message Add choukri to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Hypnotise le 23 avril 2005
Post New Thread    Post A Reply

Pages (19): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackBangin' vocal trance tune! [2008] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMarco V - "Solarize" [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 02:01.

Forum Rules: