|
| quote: | Originally posted by X-Tune
Ja, blijf dan maar thuis. Toch schitterend dat er nog een groot publiek af komt!
|
vind ik niet, eigenlijk.. op de beste feestjes die ik ooit heb meegemaakt was er relatief weinig volk. BeTA party, Second Sun...
de muziek staat boven alles IMO
|