nu moet je gaan oppassen Mido Volgesmij zijn er hier geen junks op het forum, die hangen de hele dag op straat met een naald in hun arm inplaats van op de plaat
Nov-28-2001 13:11
mido
God is a DJ, So am I
Registered: Jun 2001
quote:
Originally posted by Dj Alpha nu moet je gaan oppassen Mido Volgesmij zijn er hier geen junks op het forum, die hangen de hele dag op straat met een naald in hun arm inplaats van op de plaat
oE oE!
Er is er 1 die zich voelt aangesproken! whaha
Nov-28-2001 13:14
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
Ik ben wel een junk, een KROEPOEK JUNK!!!
Nov-28-2001 13:19
Dj Alpha
Supreme tranceaddict
quote:
Originally posted by mido
oE oE!
Er is er 1 die zich voelt aangesproken! whaha
ach laat ook maar
Nov-28-2001 13:31
raoel
just addicted
Registered: Jan 2001
quote:
Originally posted by mido Het is eigenlijk best grappig!
Ik plaats een thread over dat de Fun misschien dicht moet. En vervolgens wordt de thread overgenomen door door Alcoholisten en Junks!
whahaha
Ik is het beide bij de weg!
quote:
Originally posted by Dj Alpha nu moet je gaan oppassen Mido Volgesmij zijn er hier geen junks op het forum, die hangen de hele dag op straat met een naald in hun arm inplaats van op de plaat
Weet je wa me opvalt???
Niemand reageert op alcoholisten. Alpha voelt zich beledigd door het woord Junk, maar alcoholist???
Vertel eens alpha:P
Niemand reageert op alcoholisten. Alpha voelt zich beledigd door het woord Junk, maar alcoholist???
Vertel eens alpha:P
Vreemd
Simpel, ik drink niet zoveel.. K ben iig zelden dronken ofzo.. Je weet wel beter als je weet wat XTC is
Nov-28-2001 18:48
mido
God is a DJ, So am I
quote:
Originally posted by Dj Alpha
Simpel, ik drink niet zoveel.. K ben iig zelden dronken ofzo.. Je weet wel beter als je weet wat XTC is
Vertel ons eens dat wat XTC is in jou ogen.
XTC LOVE!! whaha
Nov-28-2001 23:13
Dj Alpha
Supreme tranceaddict
XTC is voor mij een van de meest plezierige dingen die ik me kan voorstellen.. Het is gewoon lekker! Lekker opgaan in de muziek met een vage tinteling in je hoofd wat gewoon zwaar geweldig voelt, je ziet iedereen als je vrienden, je voelt een verbondenheid.. Ik kan het niet uitleggen..
Als je egt wilt weten wat het is moet je het zelf gewoon proberen, maar ik ga het je niet aanraden, das het stomste wat je kan doen.. Ikzelf ben ook begonnen uit nieuwsgierigheid... Zo is iedereen begonnen (denk ik)
Nov-28-2001 23:24
Remy D
Oranje!!!!
Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.
quote:
Originally posted by Dj Alpha XTC is voor mij een van de meest plezierige dingen die ik me kan voorstellen.. Het is gewoon lekker! Lekker opgaan in de muziek met een vage tinteling in je hoofd wat gewoon zwaar geweldig voelt, je ziet iedereen als je vrienden, je voelt een verbondenheid.. Ik kan het niet uitleggen..
Als je egt wilt weten wat het is moet je het zelf gewoon proberen, maar ik ga het je niet aanraden, das het stomste wat je kan doen.. Ikzelf ben ook begonnen uit nieuwsgierigheid... Zo is iedereen begonnen (denk ik)
Ik ben begonnen omdat ik er gewoon bij wilde horen en anders hou ik het niet vol zo'n hele nacht.