|
| quote: | Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
נראה לי אתה מתכוון ל:
IRS - Typhoon (12 Mix)
משנת 2000 |

לא זה לפי ה 30 שניות הראשונות..
נשמע יותר מידי לא מסחרי..
הקטע שאני מדבר עליו הוא קטע מסחרה, פול און מימי הולימן..
ואצלנו בסביבה (קריות וחיפה) היו קוראים לטראק טייפון..
בינתיים אני אחכה שכל הטראק ירד ונשמע, אולי זה בסוף יהיה זה, אפילו שאני בספק...
תודה בכל מקרה..
|