Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > זמני הגיע..
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
m0sh
Ibiza 05'



Registered: Jan 2001
Location: Israel,kfar shmaryahu פשע

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
אתה יודע מה המוזיקה הכי פחות מגוונת?
מוזיקה קלאסית אנשים יכולים להקשיב שעות לקטעים שמבחינת תווים הם ענקיים אבל מנוגנים רק על כלי אחד וזהו
ממש חסר כל גיוון
האם זה שולל את היופי של המוזיקה הזאת?
נקודה למחשבה לכל כותבי התלונות

איזה כלי אחד?!!
אתה יודע כמה כלים יש במוזיקה קלאסית?
מה אתה סטלן?
פחחחח איך אתה מעיז להשוות מוזיקה קלאסית לאפליפטינג טראנס שזה בסך הכל מלודיה באורך 16

תחשוב שבטהובן עשה סימפוניה וכתב תווים לכל כלי ביחד
כל ילד היום יכול לעשות מלודיה לטראנס


יאללה טראנס זה לא הכל
צאו כבר מהבועה


___________________
James Holden / Katana / Gabriel & Dresden / Sander Kleinenberg / Lemon 8 / Don Diablo / Infusion / Luke Chable / Nathan Fake / Michael Burns / Eric Prydz / Steve Angello / Tomcraft

James Holden is my only GOD!

Old Post Apr-29-2005 11:16 
Click Here to See the Profile for m0sh Click here to Send m0sh a Private Message Add m0sh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glenn-Holmes
Music Is My Passion



Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel

אתה מדבר על סימפוניות לכמות גדולה של כלים ואני מדבר גם על הדברים הפשוטים של המוזיקה הקלאסית
כנר שעומד על הבמה ופשוט מנגן
טוב לא פשוט אבל מנגן


___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation

Old Post Apr-29-2005 12:30 
Click Here to See the Profile for Glenn-Holmes Click here to Send Glenn-Holmes a Private Message Add Glenn-Holmes to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rising
[L]iquid [J]un[K]i'e



Registered: Nov 2002
Location: pLastiC faNtaStic

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
חברים אהבה זה אהבה
ואם מתאהבים בגלל יופי אחרי זה מחפשים את העומק וכרגע אני בשלב של השגרה
אני רגיל כבר
גם אתם הגעתם לשלב הזה
אצלכפם ההרגל גרם לשעמום
אצלי לא
ברגע שאני בלי אפליפטינג אני מתגעגע קשות
והגעגועים אצלי יוצרים רצון להתחדשות לחוויות חדשות
וקטעי מוזיקה חדשים זה ההתחדשות עבורי

אותה תופעה קוראת לי גם עם פרוגרסיב טראנס ופרוגרסיב האוס
משכן אני מוסלמי ככה שמותר לי לשאת כמה נשים
ובחודשים האחרונים ראיתי צמד בלונדיניות מדהימות גרובי ופאנקי האוס
פצצות לא נורמליות
נדלקתי עליהן ואני חושב שאני יצרף לי את שתי הנשים האלה לרזומה

כל משלא יכול לעשות תהשוואה שעשיתי....תשאלו את עצמכם מה מצב האהבה שלכם למוזיקה?
כנראה שזה היה סתם הדלקות
הייתם בתוך זה רק בשביל הסקס

אני מחפש קשר בעל משמעות

ואף אחד פה לא יקח את משיש לי עם המוזיקה
קשר אמיתי ואמיץ
תראו לי אישה שמסוגלת לדבר כזה


מזדהה


___________________

Old Post Apr-29-2005 12:43  Israel
Click Here to See the Profile for Rising Click here to Send Rising a Private Message Add Rising to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
princess cc
the next best thing



Registered: Mar 2004
Location: Tel-Aviv

איזה לא קשורים אתם בחיי
הילד במשבר ואתם מתווכחים על סוגי מוזיקה?
טוב אילן הבנו שאתה אוהב אפליפטינג טראנס
זה לא אומר ששאר סגנונות המוסיקה פחות טובים מזה...
כמו שאתה אוהב / מעריץ / מאוהב / מכור לטראנס
אני יכולה להביא אנשים שבאותה מידה אוהבים / מעריצים / מכורים לסגנונות אחרים...
זה מה נקרא: היופי הוא בעיני המתבונן (או בעצם באוזניי המקשיב במקרה שלנו... וואטאבר)
בכל מקרה נעצור את זה פה...
ואם אין לכם איזו עצה חכמה או מילה טובה להגיד לסניפר שלנו


STFU!!!!!!!!!!!!!!!

תודה!!!!


___________________

Old Post Apr-29-2005 14:01  Israel
Click Here to See the Profile for princess cc Click here to Send princess cc a Private Message Add princess cc to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
m0sh
Ibiza 05'



Registered: Jan 2001
Location: Israel,kfar shmaryahu פשע

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
אתה מדבר על סימפוניות לכמות גדולה של כלים ואני מדבר גם על הדברים הפשוטים של המוזיקה הקלאסית
כנר שעומד על הבמה ופשוט מנגן
טוב לא פשוט אבל מנגן


עדיף שלא תגיב וזהו.


___________________
James Holden / Katana / Gabriel & Dresden / Sander Kleinenberg / Lemon 8 / Don Diablo / Infusion / Luke Chable / Nathan Fake / Michael Burns / Eric Prydz / Steve Angello / Tomcraft

James Holden is my only GOD!

Old Post Apr-29-2005 14:07 
Click Here to See the Profile for m0sh Click here to Send m0sh a Private Message Add m0sh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Sniper
Markus Schulz Addict



Registered: Mar 2002
Location: IL

היי אנשים, כמו שהבטחתי קפצתי לביקור קצר

quote:
Originally posted by Shahar
וואלה קראתי מה כתבת
מזה החרטות האלה נשמה מה אם אתה לא שומע מוזיקה אלקטרונית אתה פורש?
לפני חודש התלוננת שאין דיבורים על מוזיקה אלקטרונית
גם ככה חצי מהטרדי םזה טרדים לא קשורים אז שאר מה בעיה


אני עדיין חושב שצריך לדבר פה יותר על מוזיקה אלקטרונית..
כמו שאמרתי לא רק, אבל עדיין זה אמור להיות פה הנושא המרכזי.
ואני פרשתי מפה כי לא מצאתי עניין בכלום, ואני עדיין לא מוצא עניין..
בלי לפגוע או משהו..
פשוט אני גם לא מוצא עניין לשבת על המחשב..

quote:
Originally posted by princess cc
עצוב....
למרות שאני לגמריי מבינה אותך...
אני לא יודעת איפה הייתי בלי המוסיקה... כי תמיד שאני בדכאון/
מצוברחת/מאושרת או בכל מצב רוח אפשרי לטוב או לרע אני שומעת טראנס
אני בטוחה שזו רק תקופה קשה שאתה עובר ותחזור לעצמך באיזשהו שלב
כי מי שאוהב את המוסיקה אהבה אמיתית לא יכול להתנתק ממנה...
ואם לא... אז לא... תראה את זה כתקופה יפה שעברת וכעוד איזה שלב בחיים שעבר... שטויות לא קרה כלום
לגבי התקופה הקשה שאתה עובר אז אולי באמת כדאי שתדבר עם איש מקצוע
או אפילו עם חבר טוב... מישהו שאתה מרגיש חופשי לדבר ולספר לו הכל...
ותעשה לי טובה בלי שטויות... כימיקלים וכ"ו
זה... כמו שאמרת רק בריחה מהמציאות...
זה ייתן לך כמה שעות של אושר ואח"כ נחיתה מאוד קשה...
תמצא את עצמך במצב הרבה הרבה יותר קשה ממה שאתה נמצא בו היום
...לא שווה את זה ממש לא!!!!
תרגיש טוב מותק ותחזור אלינו מהר... נתגעגע


תודה מותק..
אני דיי בכיוון של איש מקצוע, כמה שאני לא רוצה..
וגם דיברתי עם האנשים הכי קרובים.. הם מנסים לעזור
אבל העניין שאני כבר לא חושב שכלום יעזור..
כמו שרשמתי בהתחלה, בן אדם בשבלב מסוים מאבד תקווה ואמונה..
אני רק מחכה שהתקופה הזו תעבור..
היא הופכת אותי לבן אדם שטחי וממורמר..
לא כיף בכלל, וכמה שניסתי לשנות את זה לא הולך..
זה תהליך של המון המון המון זמן כמו שרשמתי בעבר.


בכל אופן אילן ומוש..
הטרד הזה לא אמור להיות ויכוח על איזה מוזיקה יותר טובה או מה יותר מורכב..
אני באמת מבקש ממכם את הטרד הזה תשאירו עד הסוף,
חשוב לי לקרוא איך אנשים מתמודדים עם המצבים האלה..
כי באמת שאני כבר עייף מכל המצב הזה..
אין לי כח נפשי ושלא נדבר על פיזי
להתמודד עם המצב הנ"ל..
כמו שכבר רשמתי הרבה אנשים לא יבינו את המצב שאני עובר
אני עצמי לא מבין..


___________________

Old Post Apr-29-2005 19:58 
Click Here to See the Profile for Sniper Click here to Send Sniper a Private Message Visit Sniper's homepage! Add Sniper to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shahar
----------



Registered: Jun 2002
Location:

וואלה כפרה בהצלחה איפה שתהיה
אם אתה צריך משו תבוא לפה תמיד יעזרו לך

Old Post Apr-29-2005 20:11 
Click Here to See the Profile for Shahar Click here to Send Shahar a Private Message Add Shahar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glenn-Holmes
Music Is My Passion



Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel

quote:
Originally posted by Sniper בכל אופן אילן ומוש..
הטרד הזה לא אמור להיות ויכוח על איזה מוזיקה יותר טובה או מה יותר מורכב..
אני באמת מבקש ממכם את הטרד הזה תשאירו עד הסוף,
חשוב לי לקרוא איך אנשים מתמודדים עם המצבים האלה..
כי באמת שאני כבר עייף מכל המצב הזה..
אין לי כח נפשי ושלא נדבר על פיזי
להתמודד עם המצב הנ"ל..
כמו שכבר רשמתי הרבה אנשים לא יבינו את המצב שאני עובר
אני עצמי לא מבין..


למרות שיש לי מה להגיב למוש מאחר וגדלתי בבית שנושמים בו מוזיקה קלאסית כל היום אני יחכה שייפתח דיון בנושא הזה או טרד קשור אחר ויכבד את בקשתך
אם יהיה לי מה לתרום לטרד הזה אני יגיב...תאמת שאני מכיר תהרגשה אבל לא רוצה לדבר על זה מאחר ואני לא יודע אם זה יעזור....קשה לייעץ למישהו שלא באמת יודעים תבעיה שלו...אני עלול להחטיא בגדול


___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation

Old Post Apr-29-2005 20:29 
Click Here to See the Profile for Glenn-Holmes Click here to Send Glenn-Holmes a Private Message Add Glenn-Holmes to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Flotser
|Roots| Addict



Registered: Nov 2001
Location: Tel-Aviv, Israel

אלעד.......

בדרך כלל, אפילו אם זה לא נראה ככה יש סיבה לכל דבר
לפעמים אתה נמצא המון זמן בהרגשה הרעה הזאת שכבר נראה לך שאתה מדוכא סתם ואפילו אין לך סיבה למה.....

חוץ מזה, כמו שד"ר פיל אומר בתוכנת שלו
לפעמים מתחילים משהו מסיבה אחת, אבל ממשיכים אותו מסיבה אחרת
אולי זה לא קשור תאמת....

כל מקרה ...
מה לדעתך הסיבה האמיתית שכל זה קורה לך, מה פתאום צריך להשתנות כדי שתצא מזה?


....................
אבל אני לא בן אדם שיכול לעזור לך,
כי אני נמצא במצב דומה כבר הרבה מאוד שנים,
זה יותר בא לי ב
on/off
אבל גם כשאני במצב רוח כללי טוב, עדיין בפנים זה מעיק עלי,
ודבר קטן שלא מסתדר מחזיר אותי חזרה לחרא.....
איש מקצוע עוד לא ניסיתי..... אני מסתפק בינתיים בתוכנית של ד"ר פיל


___________________

Best Album Ever:
* Infected Mushroom - B.P.Empire

Old Post Apr-30-2005 09:34  Israel
Click Here to See the Profile for Flotser Click here to Send Flotser a Private Message Visit Flotser's homepage! Add Flotser to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Sniper
Markus Schulz Addict



Registered: Mar 2002
Location: IL

quote:
Originally posted by Flotser
אלעד.......

בדרך כלל, אפילו אם זה לא נראה ככה יש סיבה לכל דבר
לפעמים אתה נמצא המון זמן בהרגשה הרעה הזאת שכבר נראה לך שאתה מדוכא סתם ואפילו אין לך סיבה למה.....

חוץ מזה, כמו שד"ר פיל אומר בתוכנת שלו
לפעמים מתחילים משהו מסיבה אחת, אבל ממשיכים אותו מסיבה אחרת
אולי זה לא קשור תאמת....

כל מקרה ...
מה לדעתך הסיבה האמיתית שכל זה קורה לך, מה פתאום צריך להשתנות כדי שתצא מזה?


....................
אבל אני לא בן אדם שיכול לעזור לך,
כי אני נמצא במצב דומה כבר הרבה מאוד שנים,
זה יותר בא לי ב
on/off
אבל גם כשאני במצב רוח כללי טוב, עדיין בפנים זה מעיק עלי,
ודבר קטן שלא מסתדר מחזיר אותי חזרה לחרא.....
איש מקצוע עוד לא ניסיתי..... אני מסתפק בינתיים בתוכנית של ד"ר פיל


תראה, מה צריך להשתנות?? המון דברים שהם מעבר ליכולת שלי לשנות לצערי.
תאמין לי שאני ניסיתי לחשוב איך אני משנה את הדברים האלה
ואין לי את האפשרות לשנות, כמו שכבר ציינתי אני לא מעונין לפרט מה גורם לי להגיע להרגשות האלה, כי זה נושאים די אישיים שאולי רק שני אנשים יודעים עליהם..
כמו שכבר רשמתי זה מצטבר ומצטבר

ובנוגע לפסקה האחרונה שרשמת, גם אני לפעמים נראה שאני במצב רוח טוב וסבבה אבל מבפנים אני יודע שזה לא נכון בדיוק..
המצב ממש לא פשוט, ולכן אני כמעט סגור על איש מקצוע, שגם זה בספק אם יעזור לי..

ובקשר לפסקה הראשונה שלך, אני גם מאמין בזה כי זה נכון כל דבר קורה בגלל סיבה מסוימת.. העניין שכמו שרשמתי למעלה זה לא דברים שאני גורם להם.. אני יוצא הכי בסדר בכל מה שאני עובר
והכל מתפוצץ לי בפנים.. וזה הרבה יותר מתסכל ממה שזה נראה..


___________________

Old Post Apr-30-2005 09:43 
Click Here to See the Profile for Sniper Click here to Send Sniper a Private Message Visit Sniper's homepage! Add Sniper to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shahar
----------



Registered: Jun 2002
Location:

הלכת לפסיכולוג או משו?
אנלא מבין בדברים האלה אני לא זוכר פעם בחיים שלי שהייתי ראסמי עצוב
אנשים לא מבינים למה אני תמיד שמח
תכלס גם אני לא חחחחחחח

Old Post Apr-30-2005 10:44 
Click Here to See the Profile for Shahar Click here to Send Shahar a Private Message Add Shahar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
m0sh
Ibiza 05'



Registered: Jan 2001
Location: Israel,kfar shmaryahu פשע

אלעד תלך לפסיכולוג וזהו.


___________________
James Holden / Katana / Gabriel & Dresden / Sander Kleinenberg / Lemon 8 / Don Diablo / Infusion / Luke Chable / Nathan Fake / Michael Burns / Eric Prydz / Steve Angello / Tomcraft

James Holden is my only GOD!

Old Post Apr-30-2005 10:53 
Click Here to See the Profile for m0sh Click here to Send m0sh a Private Message Add m0sh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > זמני הגיע..
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): « 1 2 [3] 4 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackCRAZY TUNE! Please Help! [2008] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackAlliance - "Distant Planet" (Original Mix) [2006]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 10:37.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!