 |
|
|
|
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
Sniper
Markus Schulz Addict

Registered: Mar 2002
Location: IL
|
|
|
| quote: | Originally posted by Flotser
אלעד.......
בדרך כלל, אפילו אם זה לא נראה ככה יש סיבה לכל דבר
לפעמים אתה נמצא המון זמן בהרגשה הרעה הזאת שכבר נראה לך שאתה מדוכא סתם ואפילו אין לך סיבה למה.....
חוץ מזה, כמו שד"ר פיל אומר בתוכנת שלו
לפעמים מתחילים משהו מסיבה אחת, אבל ממשיכים אותו מסיבה אחרת
אולי זה לא קשור תאמת....
כל מקרה ...
מה לדעתך הסיבה האמיתית שכל זה קורה לך, מה פתאום צריך להשתנות כדי שתצא מזה?
....................
אבל אני לא בן אדם שיכול לעזור לך,
כי אני נמצא במצב דומה כבר הרבה מאוד שנים,
זה יותר בא לי ב
on/off
אבל גם כשאני במצב רוח כללי טוב, עדיין בפנים זה מעיק עלי,
ודבר קטן שלא מסתדר מחזיר אותי חזרה לחרא.....
איש מקצוע עוד לא ניסיתי..... אני מסתפק בינתיים בתוכנית של ד"ר פיל
|
תראה, מה צריך להשתנות?? המון דברים שהם מעבר ליכולת שלי לשנות לצערי.
תאמין לי שאני ניסיתי לחשוב איך אני משנה את הדברים האלה
ואין לי את האפשרות לשנות, כמו שכבר ציינתי אני לא מעונין לפרט מה גורם לי להגיע להרגשות האלה, כי זה נושאים די אישיים שאולי רק שני אנשים יודעים עליהם..
כמו שכבר רשמתי זה מצטבר ומצטבר
ובנוגע לפסקה האחרונה שרשמת, גם אני לפעמים נראה שאני במצב רוח טוב וסבבה אבל מבפנים אני יודע שזה לא נכון בדיוק..
המצב ממש לא פשוט, ולכן אני כמעט סגור על איש מקצוע, שגם זה בספק אם יעזור לי..
ובקשר לפסקה הראשונה שלך, אני גם מאמין בזה כי זה נכון כל דבר קורה בגלל סיבה מסוימת.. העניין שכמו שרשמתי למעלה זה לא דברים שאני גורם להם.. אני יוצא הכי בסדר בכל מה שאני עובר
והכל מתפוצץ לי בפנים.. וזה הרבה יותר מתסכל ממה שזה נראה..
___________________
|
|
Apr-30-2005 09:43
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 10:37.
Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
|
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
|
|
|
|
|
|
Contact Us - return to tranceaddict
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
|