 |
|
|
|
 |
YO-I
Supreme tranceaddict

Registered: Feb 2004
Location: Primavera
|
|
|
פרה פרה
אילן יקירי, זה קצת מוזר לי לראות את טייסטו מכניס באלבום אוסף אחד מגוון רחב של סיגנונות, בדר"כ אוסף הסאנרייז היה מאופיין כאלבום ייחודי מבחינת המוזיקה בהשוואה נניח למג'יק ששם הוא נתן יותר דגש על האפליפטינג
זה לא שטייסטו הביא אותה באלבום שנותן בראש, ממש לא אבל לא הבנתי מה לה נוצ'ה ודומיו עושים שם ושוב אולי מה שגרם לי קצת להרים גבה זה סדר ניגון הטראקים, לא יודע אם שמעת את האלבום אבל אני בטוח שאם טייסטו היה ממקסס את הטראקים בסדר אחר האלבום היה נשמע יותר טוב, מעבר לזה אין לי טענות כי באמת זה אחלה דיסק, מה לעשות, לא הכל מושלם
לגבי מיסחור וכו', חבר'ה, כולכם מזיינים את השכל, אין מוזיקה שהיא לא קומרשל, האנדרגראונד חדל להתקיים מאז שהמוזיקה האלקטרונית על כל גווניה הפכה להיות כזאת פופולארית
סאשה הוא מסחרי, הגלובאל אנדרגראונד אשמים בזה, אין מה לעשות, כל מה שטוב הוא ממוסחר אחרת לא היו שומעים אותו
יש מסחרי ויש קומרשל, לאסגו, זה לדוגמא קומרשל ואני בטוח שיש עוד הרבה דוגמאות כמו לאסגו אבל אני לא מכיר, טייסטו, ארמין וחבריהם מנגנים טראנס שבגלל ההייפ שיש מסביב לז'אנר הזה בתקופה האחרונה, קטעים משתחררים באינטרנט, דיג'ייס חורשים עליהם בסטים וכל העולם יודע על הטארק הזה, ברגע שהוא הופך להיות פופולארי אז הוא גם מתמסחר מהר עד שיוצא קטע אחר חדש וחוזר חלילה
אין הבדל בין סאשה, טייסטו, טנאגליה או דייב קלארק, כולם עושים ומנגנים מוזיקה כדי שאנשים יקנו וישמעו אותם, מי שלא ממסחר לא קיים
ותחשבו על זה
|
|
Apr-29-2005 15:45
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
All times are GMT. The time now is 04:31.
Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
|
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
|
|
|
|
|
|
Contact Us - return to tranceaddict
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
|