Wow, het dikke vette feest van gisteren ging vandaag nog even goed door daar in Leiden! Dit weekend was zooo vet
koppijn veel koppijn
___________________
bijna gedaan met werken, bijna
___________________ http://www.mytrance.be
quote:Originally posted by FredNova bijna gedaan met werken, bijna Nog 6 uur werken
quote:Originally posted by Kelly* Nog 6 uur werken en dan heel de week vrij?
quote:Originally posted by X-Tune en dan heel de week vrij? nog 8 uur morgen en dan heel de week vrij
quote:Originally posted by X-Tune en dan heel de week vrij? Neeje nog de late-shift tot dinsdag dan 1 dag thuis en dan weer werken daarna wel weekje thuis
Maandag en dinsdag les vanaf dinsdagavond feesten!
___________________ FRVADE THE HARDEST INTERNET ENIGMA JIMS!
Ik ben ook echt brak
plaatjes of hou je bek http://gallery.knater.nl/view_album...me=050429_isos4 http://gallery.knater.nl/view_album...queensday_party
quote:Originally posted by eieregooie plaatjes of hou je bek http://gallery.knater.nl/view_album...me=050429_isos4 http://gallery.knater.nl/view_album...queensday_party dan hou je bek maar want dat ziet er allemaal veeeeeeeeeel te goed uit toch wel jammer dat ik een herexamen had maandag,anders was ik ook naar dat "koninginnedagfeestje" geweest.
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd. Privacy Statement / DMCA