|
|
|
|
 |
Tomaz
Senior tranceaddict

Registered: Dec 2003
|
|
|
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Oke Tomaz, komtie:
Yves: hij moet openen. VOor een DJ van zo'n kaliber en zo'n staat van dienst is het wel jammer dattie moet openen.
Tom Harding: de dingen die hiervoor gezegd zijn maal 2...
Yoji: is inderdaad de duurste DJ hoor... wil niet zeggen dat ik het daarmee afkraak, maar verder is het allemaal NL. Dan is Sensation niet "Worlds Leading Dance Event", maar meer NL gericht...
Dana vs Luna: Kom op zeg, zooooooooo 2003 Dont you think?
Prophet: hiermee ben ik het niet eens met Theseus, nog steeds een topdj, en zwaar onderschat denk ik. Terecht dat hij daar staat...
Verder kan ik niet oordelen.......... |
Yves: Misschien wel jammer, maar een beetje feestganger gaat van begin tot eind en ik vind al jaren dat bij Sensation de opening de toon zet!
Yoji: wat interesseert mij het nou wat een dj kost (zolang ik het niet organiseer ) Maar goed, het is mij ook teveel hardstyle, vandaar dat ik niet ga.
Dana vs. Luna: ja, 2003 idd, maar succes verzekerd. Sensation draait om het totaalplaatje, niet om de line-up.
|
|
May-02-2005 16:52
|
|
|
 |
 |
Little Theseus
Addicted Myth

Registered: Jun 2001
|
|
|
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Oke Tomaz, komtie:
Yves: hij moet openen. VOor een DJ van zo'n kaliber en zo'n staat van dienst is het wel jammer dattie moet openen.
Tom Harding: de dingen die hiervoor gezegd zijn maal 2...
Yoji: is inderdaad de duurste DJ hoor... wil niet zeggen dat ik het daarmee afkraak, maar verder is het allemaal NL. Dan is Sensation niet "Worlds Leading Dance Event", maar meer NL gericht...
Dana vs Luna: Kom op zeg, zooooooooo 2003 Dont you think?
Prophet: hiermee ben ik het niet eens met Theseus, nog steeds een topdj, en zwaar onderschat denk ik. Terecht dat hij daar staat...
Verder kan ik niet oordelen.......... |
Wijlens deze draad lezende had in ongeveer hetzelfde gepost, dank je Snuggle.
Prophet is iemand die ik net als Tommie irl heb meegemaakt van achter de draaitafels, en wat Paul betreft vind ik juist dat hij een relatief extreem goedkope dj is gekeken naar staat van dienst en skills etc.
Om een goede indicatie te geven voor de mensen die niet in het wereldje zitten; Danzel (ja, van dat kuthitje pump it up) kost meer dan 4 keer meer voor een optreden van een halfuur dan 2 uur Prophet.
Daarom verdient The Prophet imo juist meer respect, hij is niet zo arrogant dat hij monsterprijzen gaat vragen als dj en dat hij op sensation staat is dan ook meer dan verdiend. Desondanks komt het op mij over alsof ID$T hem niet heeft geboekt vanwege zijn staat van dienst en zijn skills oid en vandaar mijn reactie.
May-02-2005 22:35
|
|
|
 |
 |
|  |
All times are GMT. The time now is 22:35.
Forum Rules: