|
| quote: | Originally posted by eieregooie
Mja, zo zwart/wit is het dus meestal niet... Ik ben niet iemand die gaat zeiken alstie een bon krijgt, maar dat wil nog niet zeggen dat ik het met de betreffende regels eens ben. Mar je schiet er niks mee op om daarover tegen een agent te keer te gaan, die doet alleen z'n werk. Sterker nog, de meeste agenten vind ik vrij relaxed 
Wat i kdan wel weer heel flauw vond... Er was hier in Delft een half jaar lang een omleiding vanwege een afgesloten straat, de reguliere verkeersborden afgeplakt met vuilniszakken. Ik reed daar regelmatig langs. Van de ene op de andere dag was de omleiding blijkbaar opgeheven. Ik volgde uit gewoon natuurlijk de route van die omleiding, en kwam halverwege tot de ontdekking dat ik niet verder mocht. Dus ik rij een andere straat in, om via een "normale" route verder te gaan... Jawel... Politie... Hup, bon, want ik had blijkbaar al in een straat gereden waar dat niet meer mocht... Ik het verhaal uitgelegd, maar het leek wel of er niet eens naar geluisterd werd... En dat reken ik zo'n agent dan wel weer aan... |
Sorry, maar hier ga ik niet op in. Hier draait het namelijk altijd op uit: voorbeelden van de fouten die de politie maakt. De politie bestaat ook gewoon uit mensen en ja die maken ook wel eens fouten.
| quote: | Originally posted by Donna
Heel leuk dat je bij het incasso buro voor de overheid genaamd "politie" wilt horen,maar beter ben jij er zo eentje die denkt dat ie de wereld kan verbeteren als oom agent want dan heb je in mijn ogen nog een nobel streven als verklaring waarom je daarbij wilt horen.
Amen |
Nah, niet dat ik speciaal bij de politie wil, maar wel dat ik iets wil betekenen, "de wereld verbeteren" op de een of andere manier zoals jij dat zegt. Maar, een betere wereld begint bij jezelf. Respect, normen en waarden, dat zouden veel mensen nog eens moeten leren.