het feest was voor mij niet zo goed als vorig jaar maar was zeker oke!
Jun-05-2005 02:50
Bouma-Bros
Global Clubbing
Registered: Apr 2001
Zonder dat ik dit feest in de planning had zitten toch hier beland. Was een goed festival! Stukken gehoord van Quazar (Live), Lucien Foort, Funk D'Void, Christian Varela en Michel De Hey. Ik was eerst een beetje sceptisch over de combinatie Arnhem & een Dance Festival maar ik denk dat ik hier volgend jaar wel weer te vinden ben, goed bevallen.
Onno: je stond weer lekker los te gaan bij laatste deel van Funk D'Void. Heb je onze sms niet ontvangen? Helaas misgelopen....
Sido
Jun-05-2005 09:48
Partyhardy!
Prog Addict!
Registered: May 2001
Wat een heerlijk festival! heb me super vermaakt! Veel gezellige mensen en lekkere sets gehoord van Funk D'Void, Dimitri, 100% Isis die Andre Kraml - Safari (James Holden Remix) nog draaide evenals Billy Nasty, blijft een super plaat vooral als hij tegen het einde los gaat! The Youngsters waren ook erg vet en heb verder nog op de Mono stage Lauhaus, Marc Houle en Dinky (zonder Tobi Neuman) gehoord: vette stage onder de brug Helaas Joris Voorn gemist! Vond Quazar en Heiko Laux niks aan eerlijk gezegd.
In het begin wat regenbui-en maar later droog en kwam de zon er zelfs goed door! wat heerlijk zeg! jointje erbij, helemaal top!
Het was verder gezellig druk, niet té maar ook zeker niet leeg. Ben mr.Marcello sinds lange tijd weer eens tegen gekomen! en Franzelare natuurlijk.
quote:
Originally posted by Bouma-Bros
Onno: je stond weer lekker los te gaan bij laatste deel van Funk D'Void. Heb je onze sms niet ontvangen? Helaas misgelopen....
hehe vond Funk D'void echt super idd! jammer dat ik jullie niet meer gezien heb: ben na jullie smsje meteen terug gegaan naar waar ik stond maar zag jullie niet en had weer ergens afgesproken met anderen dus maar weer gegaan Vrijdag zal het mislopen niet gebeuren denk ik zo
En zoals Sido al zei: had er niet heel veel van verwacht maar ga volgend jaar zeker weer! was echt een topper!
Jun-05-2005 13:10
Partyhardy!
Prog Addict!
Registered: May 2001
Owja dat was ik nog vergeten, echt bizar:
We liepen richting Free Your Mind terrein door een bospad, komen er een vrouw en een man ons tegemoet gelopen en direct toen wij langs kwamen lopen ze ons terug achterna en pakken een maat van me vast! hup handjes op de rug en mee komen maar! stille politie. Wordt hij mee richting de ingang genomen als een crimineel waar de politiebus stond. Daar moest hij zich helemaal uitkleden en werd echt lomp behandeld! Hij had niets bij zich ook! echt belachelijk!!! Heb dus van meerdere mensen gehoord dat ze er uit zijn gepikt, is een beleid van de gemeente Arnhem Ook niet gewoon vragen van "wil je meekomen?" nee hop niks zeggen en handen op de rug. Té slecht!
Ook op het terrein stille politie en zeer lompe beveiliging. Als er mensen de bosjes in gingen om te zeiken werden ze meteen achterna gelopen en weggestuurt, ook mocht je niet richting water lopen, en op meerdere plekken hadden ze lui staan om hekklimmers tegen te gaan. Het is verdomme een party geen gevangenis: echt onwijs slecht! heb ik nog nooit eerder op een festival meegemaakt, erg jammer...
In ieder geval opletten geblazen dus als je voortaan richting een festival terrein loopt en je benodigdheden al eerder verstoppen
Jun-05-2005 15:27
HiGH_NrG
Als een gek!
Registered: Jun 2001
quote:
Originally posted by Partyhardy!
Owja dat was ik nog vergeten, echt bizar:
We liepen richting Free Your Mind terrein door een bospad, komen er een vrouw en een man ons tegemoet gelopen en direct toen wij langs kwamen lopen ze ons terug achterna en pakken een maat van me vast! hup handjes op de rug en mee komen maar! stille politie. Wordt hij mee richting de ingang genomen als een crimineel waar de politiebus stond. Daar moest hij zich helemaal uitkleden en werd echt lomp behandeld! Hij had niets bij zich ook! echt belachelijk!!! Heb dus van meerdere mensen gehoord dat ze er uit zijn gepikt, is een beleid van de gemeente Arnhem Ook niet gewoon vragen van "wil je meekomen?" nee hop niks zeggen en handen op de rug. Té slecht!
Ook op het terrein stille politie en zeer lompe beveiliging. Als er mensen de bosjes in gingen om te zeiken werden ze meteen achterna gelopen en weggestuurt, ook mocht je niet richting water lopen, en op meerdere plekken hadden ze lui staan om hekklimmers tegen te gaan. Het is verdomme een party geen gevangenis: echt onwijs slecht! heb ik nog nooit eerder op een festival meegemaakt, erg jammer...
In ieder geval opletten geblazen dus als je voortaan richting een festival terrein loopt en je benodigdheden al eerder verstoppen
Als er geen basis is voor verdenking mogen ze deze actie niet eens ondernemen... Politie krijgt op deze manier dus ook echt steeds minder respecties, met dit soort acties...
Jun-05-2005 15:33
Original
Brothers....& Sisters
Registered: Jan 2003
quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Als er geen basis is voor verdenking mogen ze deze actie niet eens ondernemen... Politie krijgt op deze manier dus ook echt steeds minder respecties, met dit soort acties...
Nee idd... sinds wanneer mogen ze je dwingen om je fokking uit te kleden als je niet verdacht bent. Ik zou iig flippen en die agenten hebben dan ook niet voor het laatst van me gehoord. .
quote:
Originally posted by Partyhardy!
Dat word dus alles in een keer naar binnen gooien als je je ook moet uitkleden