וואלה היה נחמד ביותר אבל יש מקום לשיפור
ואני אפרט
המוזיקה הייתה משהו בת בת
המקום נראה מעוצב משהו דה לוקס
הקהל היה איכותי ביותר
ואני מאד שמחתי לראות ולהגיד שלום להרבה מחברי הפורום
שחר ,אלי , גיל הצלם , אדיר , הידרויד , ראובן המפריע הקקשקה , טלטול
השרוט ועוד ,
עכשיו הקטע הוא שהמקום נורא קטן , זה מן דנאס באר כזה
וזה גורם לאווירה לא כל כך מסיבתית
ואני מאמין שבקומה למעלה אפשר להוסיף עוד כמה סאבים בשביל סאונד יותר איכותי
סה"כ נהנתי
|