Pga att jag inte har rört mina skivbackar på 2-3 år nu så säljer jag detta om jag får rätt bud. Allt är hemma-spelat.
Spelare: Technics 1 x 1210mk2 + 1 x 1200mk2 fin-fint skick.. (utan kåpor.. har suttit i case:ar).
Nålar: 2 x Ortofon DJ OM E.
Mixer: Vestax PMC 17A.
Jag slänger in ett par senheiser hd25 r oxo ... gud vad jag älskar dessa lurar.
OBS!
Jag säljer inte bara lurarna .. för de är det enda i paketet som jag fortfarande använder. 
OBS!
+ två backar med vinyl. Mest Trance, Hard Trance, Progressive, Acid, Techno + lite House.
Maila mig på
it.trash (at) home.se
Last edited by NbR on Apr-22-2007 at 16:00
|