|
Re: גכע
| quote: | | Originally posted by shmintz_mix אולי הקיץ הזה אני אזכה להגיע לשמה מי יודע.... |
אזכה להגיע לשם
דבר עברית נכונה
אני רושם לי ברקורד שתיקנתי סטודנט בשגיאה חמורה שהוא ביצע בשפה העברית
מי יתן ומעשה זה שעשיתי יצליח ולו במעט לתקן את שפתו הקלוקלת של סטודנט זה
עזוב זה השעות שאני שרוט...
מישהו יכול בבקשה לתת לי באן קבוע בין 12 בלילה ל-6 בבוקר?
___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation
|