|
| quote: | Originally posted by Dj Moriano
אני מכיר את הלגו זה דבר מגניב....
עדיין מוכרים את זה?? |
כן... יש את זה אצלנו למטה בקיוסק.... זה מגניב בעצבנות אבל הטעם די מזוויע...
בקשר לטיול שנתי.. קנה מלא סוכריות על מקל, איזה חבילת טים טם - אבל תאכל אותה ביום הראשון כדי שזה לא יימס, הרבה נחשי גומי, כמויות של מסטיקים, כמה שקיות צ'יפס\ביסלי\במבה, קצת דברים חמוצים... וזהו בעיקרון.
___________________
|