auto waarmee ik in de week rij, golf 3
weekend als ik bob ben lexus (kunnen tenminste 5 personen in)
May-24-2005 20:20
Dj LPG
Supreme tranceaddict
Registered: Jun 2004
voorlopig, 5juli men exame... Kheb zelf geen auto, maar ik pik de papa zijnen zafira wel
May-24-2005 20:39
Dark Apostle
Went metal
Registered: Aug 2002
ja, nog geen auto, kga zoizo wachten tot na mijn 25, tenzij de verzekering het gefixed krijgen om te marge op te trekken tot 30 zoals ze zo graag willen.
May-24-2005 20:56
FredNova
The world doesn't know...
Registered: May 2003
Ja, ik rij al een jaar of 8 hier rond en rond en rond.
heb eerst met de oude auto van men pa rondgekard-> mijn broer heeft daar n ongeluk mee gehad (gans deraan)
occassie autoke van n ouw bomma overgekocht en daar rijd ik nu nog mee (te delen met mijn broer welteverstaan)
als ik ga werken, krijg ik dus n nieuwe auto omdat dat oud autoke ook begint na te laten en veel zuipt
May-24-2005 23:04
Gladius
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2002
zolang ik alles nog met de fiets kan doen, interesseert nen auto mij totaal niets. zolang mogelijk uitstellen dus.
May-24-2005 23:34
pooley
In Search Of ...
Registered: Apr 2003
gij se treehugging hippie
May-24-2005 23:35
Gladius
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2002
quote:
Originally posted by pooley
gij se treehugging hippie
well soooorry mr.... poopiepants
May-24-2005 23:37
pooley
In Search Of ...
Registered: Apr 2003
niks beters als uw Mc Do of Kebap te gaan halen met den auto, in den auto al kwijlend naar u zakske te zitten letten en eens thuis, essen !
May-25-2005 00:02
Xilver
Driven by passion
Registered: Apr 2004
quote:
Originally posted by pooley
niks beters als uw Mc Do of Kebap te gaan halen met den auto, in den auto al kwijlend naar u zakske te zitten letten en eens thuis, essen !
Nen bakske friet gaan halen, zakske openscheuren en naast u zetten, en af en toe ne goeie vettige friet deruit halen en in uw kas stoempen. Dan met uw vettige pollen aan 't stuur... Ja gast, da is het gewoon